Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

"Itinera, companie de constructii multinationala, infiintata in 1938, cu sediul in Italia si 4.600 de angajati, este deja activa in Romania, participand la proiectarea si executia extinderii la 4 benzi a Centurii Sud a Bucurestiului si a Pasajului Oltenita. Potrivit opiniei lui Paolo Mattia, Project Manager la Itinera SpA, exprimate cu prilejul participarii sale la conferinta "Italy & Romania: Building Together - Health Infrastructure", ce a avut loc in luna noiembrie la Bucuresti, sectorul constructiilor de infrastructura de transport din Romania se mentine deosebit de ofertant, compania avand in plan sa contracteze noi proiecte in acest domeniu.
Itinera SpA este clasata pe locul 76 de catre ENR (Engineering News Record) printre cei mai mari jucatori internationali din lume, construind peste 100 km de tuneluri si mai mult de 1.000 km de drumuri si cai ferate. Itinera face parte din ASTM, unul dintre cele mai mari grupuri industriale listate in Italia, activ la nivel mondial in domenii precum concesiuni de autostrazi (a doua companie de autostrazi din lume), infrastructura, inginerie, constructii si tehnologie. ASTM este prezenta in peste 15 tari si are 17.000 de angajati.
Itinera este unul dintre principalii actori in constructia de mari lucrari de infrastructura, cladiri civile si industriale, precum si in dezvoltarea proiectelor de concesiune in parteneriate public-private.
Itinera a realizat venituri consolidate de 1,42 miliarde euro in 2022, la finalul anului anterior avand in derulare lucrari cu o valoare cumulata de 5,6 miliarde euro."
Sursa

Konter

" Constructorul Mavgo Holding SRL din Buhoci, județul Bacău, s-a adresat pe 22 ianuarie Tribunalului Bacău cerând deschiderea procedurii de concordat preventiv.
Această procedură permite suspendarea executărilor silite și restructurarea societății în dificultate pe baza unui plan de restructurare votat de creditorii afectați și omologat de judecătorul sindic.
Dar Tribunalul Bacău a respins ca neîntemeiată cererea formulată de administratorul concordatar Numera Restructuring IPURL de omologare a planului de restructurare a constructorului băcăuan.
Instanța a considerat că planul de restructurare a fost aprobat numai de creditorii cu trei dintre cele cinci categorii de creanțe posibile."
Sursa

Konter

"Tribunalul București a admis, recent, cererea depusă de o firmă din Capitală, specializată în lucrări de construcții drumuri și autostrăzi, și a dispus deschiderea procedurii generale de insolvență.
Acest lucru s-a întâmplat cu mențiunea că au mai fost 20 de creditori care au solicitat aplicarea Legii 85/2014 împotriva acestei societăți.

Este vorba despre firma de construcții E.M. Prime Construct SRL.

Anul trecut firma a realizat o cifră de afaceri de circa 221,02 milioane lei (+47% față de anul anterior) și un profit net de peste 2,22 milioane lei (în scădere cu 85% față de anul anterior), cu un număr mediu de 329 angajați (+14%).
La finele anului trecut firma avea datorii totale de 162,54 milioane lei."
sursa

Konter

"La sediul social și la punctele de lucru, în București și în județul Buzău, ale firmei bulgare Trace Group Hold PCL au fost făcute astăzi percheziții de către procurorii Secției de Urmărire Penală din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție.
Cu ocazia acestor lucrări a fost necesară excavarea unor cantități importante de pământ din zonele adiacente autostrăzii, realizând așa-zisele ,,gropi de împrumut". Activitatea de excavare a fost efectuată fără a obține în prealabil licență de exploatare a solului de la Agenția Națională pentru Resurse Minerale și fără a achita redevența datorată statului român pentru cantitatea de pământ excavată, activitate desfășurată din octombrie 2022 până în prezent, afirmă procurorii.

Totodată, în cauză va fi efectuată o cercetare la fața locului împreună cu specialiști din cadrul Agenției Naționale pentru Resurse Minerale, Administrației Naționale "Apele Române", Gărzii  Naționale de Mediu, precum și specialiști din cadrul Institutului Național de Criminalistică.
Activitățile au fost realizate într-un dosar penal care  vizează săvârșirea infracțiunilor de executare de activități miniere fără permis sau licență, în concurs cu infracțiunea de utilizarea resurselor de apă în diferite scopuri, fără autorizația de gospodărire a apelor și cu infracțiunea de exploatarea sau întreținerea lucrărilor construite pe ape ori în legătură cu apele, desfășurarea activității de topire a teiului, cânepii, inului și a altor plante textile, de tăbăcire a pieilor și de extragere a agregatelor minerale, fără autorizația de gospodărire a apelor.
Prejudiciul în cauză este de aproximativ 750.000 de lei, reprezentând plata redevenței datorată statului român pentru cantitatea de pământ excavată."
sursa

Bonzo Madrid

Quote from: Ionut on July 26, 2024, 04:26:58 PMDin ce se-aude așa pe la firul terasamentului, planul ar fi de o deschidere prin toamnă. Deci cam două luni. Fezabil, septembrie-octombrie. O să-i mai împingem și noi, public. :) Lucrează la terasamente, nu o lălăie. Cam greu să ceri luna de pe cer chinezilor care sunt la ultimul lor contract în RO...... și nu au nici actualizare de preț, din câte știu.

Că motorina e un picuț mai scumpă ca în 2019 când au ofertat. :)

Intreb si eu ca un necunoscator ce sunt. Ce ii impiedica sa isi faca o firma in Romania, sa mute toate utilajele pe firma din Ro, si sa participe cu ea la licitatii.

Ionut


dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Konter

Mai e vreo firma sa faca toate tipurile de lucrari cf (exlusiv telecomunicatii si semnalizare)?

"Continuăm lucrările de reparații, cu utilajele grele de cale aflate în proprietatea BAWI, pe toate șantierele noastre de pe rețeaua de cale ferată din Romania.
Societatea noastră execută toate tipurile de lucrări cu specific feroviar (𝐛𝐮𝐫𝐚𝐣 𝐦𝐞𝐜𝐚𝐧𝐢𝐳𝐚𝐭, 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐚̆𝐢𝐢, 𝐬𝐭𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐢𝐧𝐚𝐦𝐢𝐜𝐚̆, 𝐬𝐮𝐝𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬̦𝐢𝐧𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐜𝐞𝐝𝐞𝐮𝐥 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐢𝐜 𝐬̦𝐢 𝐚𝐥𝐮𝐦𝐢𝐧𝐨𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐜, 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐚̆𝐢𝐢 𝐟𝐚̆𝐫𝐚̆ 𝐣𝐨𝐚𝐧𝐭𝐞, 𝐩𝐫𝐨𝐢𝐞𝐜𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐢̂𝐧𝐠𝐥𝐨𝐛𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐚𝐭𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐞 𝐢̂𝐧 𝐂𝐅𝐉, 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢 𝐋𝐂 𝐬̦𝐢 𝐏𝐈𝐂𝐕) și pentru alte firme din România și nu numai."
Sursa

Konter

IBB Holding, subcontractorii Pizarotti pe a7. Cred ca e singura firma romaneasca cu lucrari de infrastructura mari in strainatate.

"Due to the connecting points Pforzheim South and North, there are often shortages here. These are now to be eliminated.
The construction measure includes the six-lane extension of the A8 on a length of approximately 4.8 km.
We, as the company IBB, have received the contract for two of seven bridges: an arch bridge over the A8 for the Sallenbuschweg and the Enz bridge made of compressed concrete over the river."
Sursa




Powered by API/PUM imgur uploader

Konter

IBB-Hib, din nou. Probabil o sa intre si pe piata CF cu experienta din strainatate.

" Details of the Stuttgart main station - the new Bonatzbau: preserving history, shaping the future!
Since the building was completed in 1922, a lot has changed: an ever-growing population, new technologies as well as innovative and effective railway connections require modernized buildings."





Powered by API/PUM imgur uploader

GIV

Antreprenorul Dan Amurăriţei din Neamţ a făcut profit de peste 107 mil. lei în 2023, plus 56,3%, la afaceri de 392,8 mil. lei, cu firma din construcţii Danlin XXL

Cifrele nu par a fi rele, acum mai conteaza si calitatea lucrarilor :lol:  O:-)

https://www.zf.ro/business-construct/antreprenorul-dan-amuraritei-din-neamt-a-facut-profit-de-peste-107-22465966

Konter

"𝐇.𝐅. 𝐖𝐈𝐄𝐁𝐄, 𝐒𝐂𝐇𝐖𝐄𝐄𝐑𝐁𝐀𝐔, 𝐉.𝐇𝐔𝐁𝐄𝐑𝐓 împreună cu 𝐁𝐀𝐖𝐈, execută lucrări de refacție şi ciuruire mecanizată pe Magistrala Berlin-Spandau – Hamburg-Altona, începând din gara Büchen până în gara Hamburg Rothenburgsort.
Construcția magistralei Berlin – Hamburg, în lungime de 255 km, a fost începută în mai 1844 de către Compania de Căi Ferate Berlin-Hamburg și a fost pusă în funcțiune în decembrie 1846. La aceea vreme era cea mai lungă linie de cale ferată din statele germane și este una dintre cele mai importante conexiuni pe distanță lungă ale lui Deutsche Bahn. Călătoria cu trenul, durează aproximativ două ore de la Hamburg până în capitala Berlin.

Se execută lucrări de refacție și ciuruire mecanizată cu utilaje grele de cale pe aproximativ 62,624 km, se înlocuiesc 52 aparate de cale, respectiv:
- EW 54 – 190-1:9-B   4 bucăți
- EW 60 – 500-1:12-B   4 bucăți
- EW 60 – 760-1:18,5-B     31 bucăți
- EW 60 – 1200-1:18,5-B 12 bucăți
- EW 60 – 2500-1:26,5-B    1 bucăți

Se execută lucrări de sudură aluminotermică pentru realizarea căii fără joante cu înglobarea aparatelor de cale în calea sudată, precum și alte lucrări conexe (subtraversări pentru SCB, etc.).

De aproape 20 de ani avem o colaborare foarte bună cu 𝐇.𝐅. 𝐖𝐈𝐄𝐁𝐄 𝐆𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚 și am participat împreună la realizarea multor proiecte atât în Germania cât și în România. Prestația colegilor noștri a fost foarte bine apreciată de către partenerii străini astfel că această colaborare s-a consolidat în timp."



















Powered by API/PUM imgur uploader

Konter

" Suntem încântați să vă anunțăm că lucrările la proiectul RCBB din Weilerbach, desfășurat în colaborare cu Ed. Züblin AG, la baza NATO Ramstein din Germania, sunt aproape finalizate! 🏥
🔧 Echipa noastră a lucrat intens pentru a aduce acest proiect cât mai aproape de sfârșit.
Fiecare etapă a construcției a fost atent supravegheată pentru a ne asigura că spitalul va fi gata să își primească pacienții în curând.







Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa

Konter

"Variația de 42% a cifrei totale a afacerilor celor 100 de mari drumari a reprezentat cel mai mare salt din ultimii trei ani. Astfel, totalul cifrei de afaceri a firmelor incluse în Topul Drumarilor, realizat de redacția ARENA Construcțiilor, s-a ridicat anul trecut la peste 4,9 miliarde de euro.
Față de anul anterior, pragul de intrare în top a crescut cu 60%, astfel încât cifra de afaceri minimă a firmelor din Top a fost echivalentul în lei a peste 12,9 milioane de euro.
De remarcat este că această creștere a veniturilor s-a produs în condițiile menținerii ratei medii de profitabilitate la un nivel în jur de 6%.

Piața este destul de concentrată
Piața construcțiilor de drumuri pare să fie destul de concentrată având în vedere că jumătate din cifra de afaceri totală a celor 100 de mari drumari a fost realizată de către ocupanții primelor 10 locuri. Între aceștia partea leului revine celor trei firme ale grupului băcăuan UMB. Din Top 10, cinci poziții sunt ocupate de firme cu capital străin.
De altfel, în actualul Top 100 Drumari au intrat și multe firme străine.

Impresa Pizzarotti & C & Pizzarotti & Retter Projectmanagement G.I.E. înființată anul trecut a intrat direct pe poziția 10 cu o cifră de afaceri de peste 400 milioane de lei. De asemenea, au intrat în Top și sucursalele din țara noastră ale firmelor Trace Group Hold Ad Bulgaria, Nurol și Ozaltin din Turcia, Pizzarotti SA și Rizzani De Eccher S.P.A. din Italia.
În Top figurează și trei firme de construcții drumuri ale Grupului Geiger, cu capital german, care împreună au realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 560 milioane de lei, cu un număr mediu de 611 angajați.
Oricum, multe dintre companiile câștigătoare ale marilor contracte de infrastructură rutieră sunt străine și, nefiind înregistrate în țara noastră, nu figurează în acest top.
Dar pe măsura derulării acestor mari contracte rutiere cresc și afacerile subcontractorilor. Dacă în topul precedent 32% dintre firme aveau cifra de afaceri anuală cuprinsă între 100 și 400 milioane de lei, în actualul top ponderea lor a crescut la 52%.
Creșterea cea mai mare o are cifra de afaceri a grupului UMB, a cărei valoare totală a ajuns anul trecut la 8,79 miliarde lei, echivalent a circa 1,78 miliarde de euro. Variația față de anul trecut a fost de 61%. Grupul a avut un număr mediu de 4.828 de angajați, în creștere cu 39%. Rata de profitabilitate a constructorului român s-a menținut la 5%, fiind mai mică decât cea medie a firmelor din Top 100 Drumari.
În Top 10 a intrat constructorul orădean Drum Asfalt, venit de pe poziția 22 în topul anterior. Firma a înregistrat anul trecut o creștere de 118% a cifrei de afaceri și de 83% a numărului mediu de angajați, față de anul precedent.
O creștere explozivă a avut anul trecut și o altă firmă orădeană, și anume Precon Transilvania, care a intrat în topul actual direct pe poziția 18. Anul trecut firma a înregistrat o creștere cu 702% a cifrei de afaceri și cu 86% a numărului mediu de angajați.
Cu toate că nu este inclusă în Topul Drumarilor, întrucât nu are obiect de activitate construcția de drumuri și autostrăzi, amintim firma gălățeană Arcada Company SA, care a beneficiat de marile investiții în infrastructura de transport fiind specializată în construcția de poduri și tuneluri. Anul trecut a realizat o cifră de afaceri de peste 548,66 milioane lei (+2%), cu un număr mediu de 858 de angajați (+11%).
Numărul de angajați a crescut ușor
Cei mai mari 100 de drumari și-au realizat anul trecut activitatea cu un număr total mediu de 23.376 de angajați, mai mare cu 5% decât cel din anul anterior.
Cel mai mare angajator rămâne grupul de firme UMB. Acesta este urmat de Tancrad SRL Galați și Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj Napoca RA, fiecare cu peste 850 de angajați.
O reducere importantă a forței de muncă a făcut-o Oyl Company Holding AG SRL, de 29%, la 388 angajați anul trecut, de la 543 în anul anterior, fapt ce a dus la o creștere semnificativă a profitului firmei.
Structura firmelor din punctul de vedere al mărimii numărului de angajați nu s-a modificat prea mult față de anul anterior. Dar a crescut ușor procentul firmelor cu un număr mediu de angajați între 300 și 500 de persoane (de la 11% la 14%)."
Sursa













Powered by API/PUM imgur uploader

GIV

pe listefirme.ro (valorile ar trebui sa fie aceleasi ca la anaf - teoretic) umb a avut anul trecut cifra afaceri 2 827 909 069 lei si profit net 345 649 661 de un ar rezulta un procent de ~ 12%  :o unde-i eroarea? ???