Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oneLess

Vă dați seama cum e în alte țări daca România e prioritară pentru actori & Co ?! :)

misiekwas


Duta C


mdragos

Doamna aceea, pare ca are "bilute". Se pare ca Aktor le-a servit aceeasi reteta la sarbi ca sin RO. Adica lalaiala maxima. Doar ca sarbii au o reactie, nu ca ai nostri ......

misiekwas

Sincer, cel mai mult in privinta de a0 mi-e teama de Aktor si A0 Nord 3...

hefaistos

Aktor o sa termine. Probabil în 2025 nu in 2024, cum spera unii pe aici, dar sa nu cădem în extreme. Si sa apară grinzile alea odată!
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danvoicu


mirceaeliade

#1357
Nu mi-e clar ca a fost postata asta:
QuoteGrecii de la Intrakat Group achizitioneaza compania de construcții Aktor si considera piața din Romania ca fiind prioritara. Grupul grecesc Intrakat, din domeniul constructiilor, al infrastructurii, concesiunilor/parteneriatelor publice private (PPP) si managementului deseurilor, anunta finalizarea achizitiei companiei Aktor Construction, care este activa in proiecte importante de infrastructura in Romania.

"In urma unui acord de vanzare si cumparare, anuntat la inceputul anului, si a aprobarii recente a achizitiei de catre Comisia Concurentei din Grecia, Intrakat isi sporeste dimensiunile si acoperirea pentru a deveni un grup de afaceri de frunte in sectorul constructiilor din Europa de Sud-Est, extinzandu-si dinamic portofoliul in domenii noi, cum ar fi sursele de energie regenerabila, stocarea energiei, proiecte de mediu si imobiliare", anunta compania.
Mai rau decat au fost nu cred ca pot fi.  Intrakat cred ca ar trebui sa fie un +

QuoteOficiali ai Macedoniei de Nord au avertizat că ar putea rezilia contractul cu constructorul chinez Sinohydro pentru construirea autostrăzii Kicevo - Ohrid, după mai mulți ani de întârzieri și prelungiri de termene. sos
Astia sunt constructorii de pe centura Zalau.  Daca pana si o tara non-EU reziliaza, probabil ca si la noi va fi la fel.  Sper ca pe A0 Nord2Nord3 sa fie mai ok treaba.

ijwtsh


misiekwas

^ Banuiesc ca e greseala, si e vorba de lotul 3 la nord. Dar da, sincer, este posibil sa fie o problema, tinand cont ca companii chinezesti nu prea se descurcau mai bine in Europa.

Konter

https://arenaconstruct.ro/drdp-craiova-reziliaza-un-contract-pentru-188-km-dj/

" DRDP Craiova a câștigat definitiv procesul ce îi permite să rezilieze contractul pentru modernizarea a 188 km de drum județean, atribuit în urmă cu 13 ani asocierii Strabag AG – Strabag SRL Bucuresti – Delta ACM 93 Bucuresti – C&I Euroconstruct SRL Bucuresti. Rolul de lider de asociere a fost preluat în 2017 de Delta ACM 93 SA.
Valoarea contractului pentru modernizarea DN 67B Scoarța – Pitești km 0+000 – km 188+200 a fost de 460.844.926 lei fără TVA.
,,După 13 ani de la câștigarea contractului, timp în care nu s-a întâmplat nimic pe acest drum, nici măcar proiectul tehnic de execuție nu a fost întocmit, și după mai multe încercări de reziliere, DRDP Craiova a câștigat definitiv procesul ce permite rezilierea acestui contract", a anunțat directorul regional al DRDP Craiova, Călin Cosmin"

Ionut

Constructorii pe A și DX.




Interesant, ce să zic:
1. UMB și restul lumii
2. Makyol practic devine la fel de important ca WeBuild (8,2% față de 8,1% km, respectiv 11,8% față de 13,1% valoric)
3. Turcii fac 19,7% (km), mai mult ca italienii 12,7% (km)
4. Austriecii fac doar 4,6% (km)

stangabriel

Multumim pentru centralizari.

Am observat faptul ca turcii, si pe A0 si A3, au "aplecare" mai mare fata de lucrarile de protectie impotriva eroziunii. De la mai mult beton pe taluzuri si santuri, pana la o grija mai mare pentru cursurile (permanente sau nu) de apa.

hefaistos

Astea sunt graficele cu portofoliu. Dacă ne uitam la graficele cu lucrări facturate pa anul in curs (care arata pana la urma potențialul unui constructor) unii precum Maikol și Mapa ies din top. Aia nu înseamnă că nu pot ci doar ca n-au demonstrat pana acum ce pot.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Păi nu au ce să factureze Makyol și Mapa, deocamdată. În afară de proiectare (și avans).