Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Daca nu ma insel, Nurol a avut intarziere cam vreo juma de an.  Comparativ cu media pietei lucreaza excelent, dar CNAIR le-a dat o bulina neagra la un moment dat, si nu stiu daca au mai venit la vreo licitatie noua de atunci.  Cred ca de asta se chinuie pe A7 sa ia ceva, pt ca nu cred ca au contestat bulina neagra care le expira parca pe la sfarsitul lui 2024.

alecu26

Romania e departe de ce au crezut firmele turcesti ca vor gasi aici.
Sa iti pun intrebarea altcumva: oare UMB ar face treaba in Japonia? Sau Germania? Oare se urcau si acolo pe teava de gaz ca asa e in Romania? Oare faceau o autostrada cap coada fara control calitativ?
(Impactul consultantei e minor. Ce? Au salvat consultanta dezastrul de la Sbes 1, 2, de la Orastie Sibiu 3??).
Firmele turcesti pe A0 e cel mult mediocru, Nurol hai aa zicem ca e mediocru, Ozaltin la.DN 6 e dezastru.
In Turcia.in.ultimii 20 de ani se lucreaza cam ca in dictatura.
In afara de Porr, Strabag, Astaldi aproape nu sunt companii straine  care sa o duca bine in Romania. Majoritatea au venit si aj favut 1...2 proiecte sau mai putin si au plecat sau au fost dati afara.
Eu singurul argument in favorea turcilor e ca la cutremur lucrarile de infra nu au avut mari probleme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

misiekwas

^știu cum arata situația politica în Turcia foarte bine. Și da, nu-i grozav, dar nici nu "se lucrează ca în dictatura". Și spun asta ca o persoana care tine sticla de șampanie pentru momentul când akp va pierde putere.
Dar:
A) atunci rămâne cu câteva companii care "duc bine în România" și cu asta gata? Btw. O compania care duce foarte bine în România este Aktor, problema e ca nu prea face drumuri.
B) au dreptul sa participe în licitații și sa le câștige. Dacă crezi ca nu lucrează bine, ce soluție ai vrea. Sa se da contracte cu atribuție?
C) piața românească este foarte dezechilibrata și are nevoie de constructori noi. Cine crezi ca veni în realități de SFri strâmbe, CNAIR care funcționează fum funcționează etc.?
Deci, vom vedea. Dacă Makyol a câștigat și se simt gata sa facă toate loturi, sa le facă. În caz, ca dau în bară, mai bine reziliere. Dar încă n-au dat.

Cetatean

Legat de companii straine care fac treaba...Geiger. Au deschis filiale la Brasov si Iasi cred. Au lucrari de apa canal la Medias.
Si la companii romanesti care fac treaba si cresc,pe forte proprii as adauga Elis. Au un contract mare pe transalpina de Apuseni si cred ca au terminat de reabilitat centrul istoric din Orastie.

misiekwas

^se poate adăuga și Dimex. Și da, foarte bine ca își fac treaba, dar deocamdată majoritatea dintre ele fac lucrări mai mici (excepție Geiger). Sa speram sa cresc, dar îmi se pare o contradicție des văzută în forum ca dintr-o parte se spune ca nu sunt destule companii pe piața, iar din alta când jucătorii noi apar, sa strâmbăm din nas.

Earthchild

Să vedem cum se va descurca și Erbașu pe lucrările de infrastructură rutieră.

Earthchild


GIV

se mai aude ceva de achizitii utilaje/angajari la umb? se mai poate semna cu ei pe un lot...

misiekwas

Vom vedea, doi ani in urma tot declarau acelasi lucru:

Quote,,România este și va fi o piață de maximă prioritate pentru compania Aktor, și așa cum am promis de fiecare dată când m am întâlnit cu Autoritățile Române, am susținut și voi susține în egală măsură toate proiectele și toate contractele pe care le avem în desfășurare."

https://evz.ro/ce-planuri-au-grecii-de-la-aktor-cu-infrastructura-rutiera-din-romania-dupa-ce-au-terminat-lotul-2-al-autostrazii-sebes-turda.html

GIV

optimism d-asta era si dupa preluarea de catre olandezi...

ijwtsh

Quote[...] am susținut și voi susține în egală măsură toate proiectele și toate contractele pe care le avem în desfășurare."

Pfai, pai daca si in alte tari e la fel sustinerea cum e in Romania, imi rau de tarile alea. :lol:

carutasul

calculele le dau bine, ca și data trecută, dar e o condiție pe care nu prea reușesc să o îndeplinească: să muncească :)

Ionut


StefanCelMare

Cum m-a lovit asta a lui Aktor.
Exact ce ziceau la finalizare A10 lot 1, identic.
Și atunci erau speranțe mari, că Aktor are și pe calea ferată contracte...
Între timp, ne-am lămurit cred toți.

carutasul

și acum au contracte pe calea ferată. Din păcate, aceleași :)