Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Bachus01

Mâine dacă se face un PNDL de 3 miliarde euro , termina ăștia banii într-un an . Unde nu se pot șifona se misca mai greu.

razvan96

^^Nu sunt menționați toți constructorii in postarea lui Horațiu, mai exista si proiecte mai mici. În noiembrie si decembrie se cam dublează sumele din primele 10 luni. Eu ma aștept sa fim pe la 9-10 miliarde facturate in total la finalul anului.

Ionut


ijwtsh

Dupa cum am spus si pe thread-ul de A7, in primul si primul rand, condoleante familiilor victimelor accidentului de pe A7.

Speculativ vorbind, ce poate insemna asta pentru A7 si mai ales UMB? Vor fi intarzieri si mai mari la loturile A7? Poate acest incident sa afecteze si alte loturi sau firma UMB cum o stim acum?

reed

Morții sunt de vina și răniții.Nu pățește nimeni nimic.Don't worry

Ionut

Constructorii, actualizare monitorizare după cele 3 contracte semnate din 20.09.2023:



sillentium


QuoteConstructorul Alsim Alarko va primi certificat negativ și nu mai poate participa la licitațiile CNAIR pentru o perioadă de 3 ani dacă nu finalizează la termenul din decembrie 2023 primul lot al Autostrăzii A 0 București Sud, a spus secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. ,,Va fi ultima lucrare a constructorului în România" a avertizat oficialul din Transporturi. Lotul 1 Glina (Autostrada Soarelui) -Vidra este la doar 73,55 % execuție cu doar 2 luni înainte de intrarea în iarnă. Despre șansele de deschidere, săptămâna trecută, Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a spus că sunt 80 % ...dacă nu plouă mult

https://economedia.ro/avertizare-de-la-transporturi-pentru-constructorul-primului-lot-al-autostrazii-bucuresti-sud-a-0-este-ultima-lucrare-pe-care-o-face-in-romania-daca-nu-termina-lucrarile-la-termen-spune-un-sec.html

misiekwas

^^^toți ne plângem ca sunt prea puține companii pe piața iar când vin, ne plângem ca nu prea le cunoaștem și ca nu avem încredere. ???

reed

Știu că sunt Iuda,dar după ce am fost in Turcia și am mers pe autostrăzile lor,cam te gândești ce naiba am făcut noi aici atâția ani.Au asfalt impecabil,ziduri de sprijin placate cu piatra,flori și arbuști între sensuri,tuneluri cu banda de urgenta.Am mai zis ,sunt convins că vor face o surpriza plăcută Alsim cu L1 și L2 de pe A0 sud referitor la calitate

alecu26

Nu sunt de acord. Lucrul pe o piata inchisa, inseamna cu totul altceva. Turcii prin Romania vor fi cel mult mediocrii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GAC

calitatea la o asemenea lucrare depinde de calitatea supervizarii beneficiarului. daca supervizarea va fi pe potriva SF, ar fi bine sa nu ne facem iluzii... sa vedem si partea buna, daca inca putem circula pe lotul imbecilo, inclin sa cred ca 10 ani nu vom avea probleme prea mari...

misiekwas

@alecu26 dar pe ce ne bazam? La cât se construiește în momentul de față, ai nevoie de companii noi pe piața. Companii turcești au capacitate și au făcut o grămadă de proiecte mai complicate decât a13. Cum a spus @GAC, depinde de supervizarea de lucrări și dacă nu fac fata - capacitatea de a rezilia contractul.

Xed

^ De unde stii ca au capacitate? In afara de Nurol care a demonstrat ca a putut sa livreze la timp un lot foarte usor nu ai alt exemplu. Alsim se chinuie, vai de steaua lor, pe A0 sud iar Mapa & Cengiz pe PiSi2 inca fac nani. Asteptam si acolo sa ne arate ce pot. Daca ne vor arata...

Cetatean

Offtopic. Lucrez acum cu niste turci. Mi-au zis asa si citez: " daca ducem bani in tara,ne ajuta statul"
Zicea cineva pe aici ca daca vor sa-si aduca utilaje de la ei tre' sa plateasca tva,cred. Probabil vor aduce forta de munca. Si materiale de la ei. La pret,din cauza costurilor mari de transport ale chinezilor,au preturi sub ei.
Legat de consultanta...pana nu o sa ne oprim sa avem consultanta pe bani putini,unde se angajeaza oameni aflati in pensie sau pe 4 ore,sau doar sa fie sa semenze ca primarii,calitatea lucrarilor va fi indoielnica.
Cu exceptie la 3-4 constructori,care din cauza procedurilor interne  nu pot sa sara peste etape,in rest...cum da cel de sus.

De la turci...ma astept sa se descurce in hatisul din Romania,dupa 1-2 ani. Au comertul,negocierea in sange. Problema vor fi subcontractorii. Azi,daca ai nevoie de o echipa de asfalt pentru 1 luna de zile,ai de asteptat cam pana la primavara. Sa vedem,urmarim!

misiekwas

@Xed pentru ca executau lucrări de complexitate similara și au demonstrat ca pot. Cu o companie noua pe piața în România, ce sa livreze dacă nu au lucrat aici?
"Lot foarte ușor" - pai, ok, și ce aveau sa facă? Sa decoperteze cel mai apropiat deal ca să arate că pot?
Mapa și Cengiz este too soon to tell.
Cu Alsim,da,sunt în decalaj, dar nu-i dramatic (chiar dacă nu le face nicio cinste). Dar totuși sunt pe linie dreapta, chiar dacă mai dureaza și probabil încasează ceva penalități. Dar nu-i dezastru precum Trace sau Aktor.
Faptul ca o compania dintr-o tara da în bara nu înseamnă că "asa lucrează turcii". Altfel, am trebui sa privim UMB prin prizma de Danlin sau Selina.
Asta nu garantează ca se vor descurca, dar de aia e nevoie de supraveghere.