Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

  Vorbim aici de constructori, proiectanți și "alți clar văzători" în ale drumurilor și autostrăzilor.....
       Toate bune și frumoase, dar la proiectare și construcție, oare mai gândește careva așa, mai cu răspundere, mai cu profunzime ??
       DE CE ??  De asta, de exemplu...........................

   A1 ieșirea pe bretea în A11, la Arad vest.... Lățime în punctul de ieșire....... 4,65 m !!
                                                        Înălțime parapet dreapta pe sens.. 1,65 m !!
                                                           Înălțime parapet stânga pe sens....0,77 m

 Nu este singurul loc jenant (cel puțin spus) de conectare, intrare/ieșire de pe autostrăzile noastre, gândite cu o "economie " demnă de cauze enorm mai nobile și-n care creem o șicană în locul unui punct de trecere generos, larg, suficient, util, ergonomic.....  De exemplu ieșirea din A6, km 00 cu breteaua pe podul peste A1 pe sensul spre Timișoara/Arad, în aceeași notă poveste cu o lățime de râs, când de fapt este de plâns; acum trei ani nu se putea trece cu 4,20m lățime și l-au mai lățit puțin, la cca 4,50, acum (am notate undeva actuala lățime).... Alt loc breteaua de ieșire dinspre Nădlac 2 la Nodul Pecica, A1 km 556 spre DN 7 km 563+650 și aici parapeți înalți de 1,65m pe ambele părți, de nu poți ieși cu grindă de macara pe trailer, pe dreapta că trebuie să te ții la milimetru de parapetul dreapta; nici la nemți n-am văzut parapeți de 1,65m pe partea interioară a unei bretele în curbă, tocmai în ideea de-a putea trece cu piesa peste... Pe curba exterioară, da mai au și eu parapeți de 1,65m, pe exterior....
 
 În cazul din imagine, te plimbă, dacă ai norocul unei încărcături mai de mărimea arătată, prin Arad pe  ARAD MUN SAR2 apoi MG ARAD..... și MGARAD. O prescurtare/abreviere la care un șofer (nu că ai noștrii ar cunoaște termenii și să-i și traducă în fapt) la care te uiți ca mâța !! Și ce-i mai ilar e că nici la "drumuri" nu știe nimeni să-ți spună ce este ARAD MUN SAR2 (de unde până unde, ce stradă, câte străzi, etc) la fel și cu restul.... Oooooo, și la Cluj, aceeași ceață în termenii prescurtați și "inexplicabili"; pentru că pe "transrout" nu mai au harta ci numai niște puncte..................





Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Tirrena se desființează complet. Pleacă toti oamenii. Și nu doar cei de pe proiecte. Și cei care lucrau la sediul di. Cluj de zeci de ani de zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oneLess

Quote from: oneLess on May 27, 2024, 09:57:34 AMScăparăm și weekend-ul ăsta de vreo filmare pe DEx12 T4 !  2x :-[
...

vm75

Si se muta cumva toti angajatii la Aktor? Asta ai vrut sa spui pe topicul de A0?  :) 

mirceaeliade

Quote,,Vă asigur că, într-adevăr, o să ne mobilizăm exemplar, aș putea spune militărește, astfel încât să ne încadrăm în termen sau poate chiar mai devreme pentru contractele pe care le avem în derulare. Organizarea o să o facem pas cu pas, în funcție de evoluția contractelor, de evoluția timpului, pentru că deocamdată este iarna, sunt locuri unde plouă, unde ninge. Dar vă asigurăm că ne vom organiza astfel încât toate lucrările să fie încheiate în termen. Resursa umană este de 5.000 de oameni care lucrează efectiv", a declarat Cornel Bunghiuz [directorul general al grupului controlat de Dorinel Umbrărescu]
https://www.economica.net/director-umb-vom-incheia-in-termen-toate-lucrarile-avem-5-000-de-oameni-care-lucreaza-efectiv_640068.html

chr

Quote from: horatiu.cosma on December 17, 2022, 01:14:33 PMSituația la final de 2022 la CNAIR pe proiecte:

...
TS: 50 milioane
...
Ce mai are TS de 50 milioane?

ionescu63

Atât a facturat si încasat in 2022 pana la reziliere. Câteva procente pe ici, pe colo

Ionut

Constructorii de A și DEx de la noi. Lider UMB, de departe, jumate din piață. Și vin și cele 3 loturi Bacău-Pașcani.



mirceaeliade

Intrebare pt cei cu mai multa vechime pe forum: a lucrat vreodata UMB "cam sub norma" din contracte?  Adica a facut rabat vreodata de la calitate?  I s-a crapat vreodata vreo lucrare/pilon/asfalt? 

Nu-s prea fericit cu pseudo-monopolul lor pe PNRR, dar pana la proba contrarie, eu personal sunt dispus sa "assume good faith" ca nu sunt condusi de dulai flamanzi care fac profit prin avocati - dimpotriva, par sa vrea sa faca profit din basculante.

NoWords

Nu sunt membru vechi aici, dar stiu ca E85 a fost facut de catre el. Si culmea ca pe unele portiuni, poate chiar destul de multe portiuni e mai OK ca A1/A2 si are ceva timp!


Edit: Sa nu uitam de DN2D, facut tot de catre UMB!

dr4qul4

pe A3, Gilau-Nadaselu au tot avut alunecari, dupa darea in circulatie.
Stiu ca le-au reparat pe garantie, dar nu stiu cum se mai prezinta acum.
Nu cred ca sunt nici ei perfecti, dar la altii problemele au fost mult mai mari, asa ca la ei au trecut neobservate de presa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

cred că asta cu alunecările a fost oarecum asumată, era nevoie de timp ca să se consume, altfel trebuia zona reproiectată.

Earthchild

Să vedem cum se vor prezenta alunecările la Nădășelu, după ce vor termina lotul.

GIV

pana la urma celor de la umb li s-au livrat camioane noi ori au comanda data sau doar au relocat camioane de pe a3 si dex12?

mirceaeliade

QuoteGrindeanu despre șantierele lui Umbrărescu : este aproape de capacitatea maximă. Nu poate promite utilaje ,,pe hârtie" pentru că a început să funcționeze Registrul Utilajelor
Întrebat despre capacitatea de mobilizare și dacă poate ,,duce" toate contractele/licitațiile câștigate, Sorin Grindeanu a spus că, toate contractele sunt în termene, ba chiar unele în avans : ,,...e ok...în acest moment este undeva la capacitatea maximă, aproape de capacitatea maximă, dar vreau să vă spun că pe toate contractele pe care această companie le are semnate cu CNAIR, pe toate le duce și este în termene, ba chiar le termină și înainte, sunt organizați în stil militar și asta e mare lucru...știți, un șantier nu e o farmacie. Pe A 7 (n.r Autostrada Moldovei) din 13 loturi pe 7 loturi are contracte, iar pe 3 loturi sunt contestații la CNSC. Foarte important, noi am dat drumul la Registrul Utilajelor, adică lucrurile (utilajele) se văd dacă se dublează și nu are capacitate. Totodată, a câștigat și financiar, a venit cu 85 % din evaluarea CNAIR. La modul în care lucrează nu am niciun semn de întrebare că nu are capacitatea pe șantierele pe care lucrează."-Sorin Grindeanu.
https://economedia.ro/grindeanu-despre-santierele-lui-umbrarescu-este-aproape-de-capacitatea-maxima-nu-poate-promite-utilaje-pe-hartie-pentru-ca-avem-registrul-utilajelor.html