Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Chiar nu mai tin minte dar nu cumva firma cu SFul de FaSi e aceiasi care a reziliat pe BvBa?  Poate ca cineva a invatat ceva din terciul asta si se va face treaba mai ok la CNAIR pe restul A13/A5...

naivu

Da, e SEARCH
Atât timp cât 90% din licitații vor fi câștigate de search, consitrans si inginieria obra fosta acciona SF-urile se vor face greu și vor fi varză :(!

alecu26

Va fi chiar mai rău. Search nu prea cred ca mai exista sau nu mai are forță sa sa proiecteze ceva serios.
Consitrans domina copios piața de drumuri asa cum Baicons o domina pe cea de CF.
Dar eu zic ca în curând se vor mai crea niște nișe în piață. Explan Cluj face o treaba excelenta, iar firmele turcești de construcții vor aduce și firme turcești de proiectare
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

^^^

[151210] / 31.05.2014: "Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Fagaras"
    Depunere oferte: 22.07.2014 04.09.2014 15.09.2014 29.09.2014 20.10.2014 23.10.2014
    Oferte deschise in 24.10.2014: 4 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 07.04.2015 conform anuntului de atribuire [156771] / 10.04.2015 catre AECOM INGENIERIA + CONSITRANS + SEARCH CORPORATION (loc 1)
    Valoare estimata:  23.512.585,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire: 16.313.855,49 RON fara TVA

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=322.0

naivu

^^Explan e firma unde lucreaza prietenul nostru dl Tegzesiu (care a facut gestul unic de curtoazie de a aduce in discutie pe forum schita proiectului A3-Tureni), care a castigat (si nu a abandonat) contractul de SF pe VatraDornei-Bistrita si era sa castige contractul pe Craiova-Lugoj. Stiti cumva ce contracte a mai avut si cum a lucrat? Putem spera sa devina UMB-ul SF-urilor? (chiar se simte nevoia catorva firme serioase pe piata de proiectare ca pare sa fie jale pe acolo!).

mirceaeliade

Explan cred ca e printre putinele firme la SFuri care nu a luat certificat negativ, ba chiar unul pozitiv.  Altceva nu stiu de ei.

ijwtsh

De unde isi obtine Astaldi balastul.

Sper ca nu imi va fi stearsa postarea pe orice motiv. Filmarea este exact pe topic.


mirceaeliade

De ce ar fi mai simplu sa dea statul roman avize pentru iazuri piscicole in loc de extragere de balast care arata ca o groapa piscicola?  Inteleg sa dai aviz mai greu pentru extragerea din albie pt acolo sunt procese dinamice, dar care e problema sa acorde aviz pt balast la 100m de albia raului?

shift2rail

Se pare ca vor urma vremuri grele pentru Porr, Strabag and their likes, exista undeva o evidenta cu expunerea companiilor austriece pe infrastructura Ro, auto+cf?

elphax

Nu urmeaza nimic greu pentru contructori - surubul trebuie strans la OMV-Petrom si la firmele care prelucreaza material lemnos. Acolo sunt destule variante perfect legale. De ex OMV nu si-a indeplinit o multime de obligatii si au fost lasati in pace.

ijwtsh

Au noroc ca se descurca bine. Altfel as fi fost mai mult decat fericit sa-i vad plecati din Romania. Da, stiu, off-topic. Nu mai zic nimic.


Ionut

Constructorii de A și DEx, acum.
UMB și restul lumii. :o :lol: ??? :brush: :insomnia: :king:




shift2rail

Daca diagramele pie ar fi reorganizate dupa tara de origine a constructorilor, felia AT ar fi non-neglijabila. A fortiori si 'stickul' Ro pentru viitoarele negocieri dure cu Viena.

frunzaverde

Raportat la PIB-ul austriac, cota de piata si volumul lucrarilor de constructie al companiilor austrice in Romania este minuscul. PORR e probabil cea mai expusa companie austriaca in Romania in momentul asta, dar chiar si aici vorbim de sub 20% din afacerile anuale. Si Romania nu prea are ce sa le faca, oricum ar fi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!