Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

nu au reparat ei și podul peste Canalul Dunăre-Marea Neagră? Oricum e o firmă cunoscută.

oneLess

^Podul de la Agigea

Apolodor 30

QuoteDespre noi

Suntem prezenti inca din anul 1992 pe piata constructiilor din Romania.
De la lucrari de demolare, terasamente, fundatii speciale sau retele, pana la proiecte de antrepriza generala complexe precum poduri si pasaje rutiere, avem o vasta experienta acumulata in cei peste 28 de ani, construita in jurul unei echipe dedicate si unor valori solide

Inclusiv piste de aeroport ...

Cetatean

Acu 10 ani Apolodor era partener de incredere la terasamente. Lucrau bine si aveau productivitate mare. Daca nu ma inseala memoria,parca au sapat 100k mc intr-o luna,intr-un debleu.

mirceaeliade

#1203
QuoteUmbrărescu a ajuns la contracte de 9 miliarde de lei. Ministrul Grindeanu : UMB, cel mai important constructor care lucrează pentru CNAIR
Contractele pe care CNAIR le derulează cu UMB :
1. Autostrada Lugoj-Deva, lotul 2 Margina-Holdea, (9 km. din care 2 km. cu tuneluri) – 1,8 miliarde lei
2. Autostrada Transilvania, lotul Mihăești-Zimbor (30 km.) -1,6 miliarde lei
3. Autostrada Transilvania, lotul Zimbor-Poarta Sălajului, (12 km.) -836 mil. Lei
4. Autostrada București Nord A 0, lotul 2, (19 km.) – 831 mil. Lei
5. Autostrada București Nord A 0, Lotul 4 (4,5 km.) – 312 mil. Lei
6. Autostrada Moldovei A 7, Lotul 1 Buzău (11 km.) -700 mil. Lei
7. Autostrada Moldovei, A 7 lotul 4, Focșani (5 km.) – 760 mil. Lei
8. Drum Expres Craiova -Pitești, lot 3 (32 km.) – 780 mil. Lei (suplimentare de 110 mil. Lei)
9. Drum Expres Craiova – Pitești, lot 4 (32 km.) – 617 mil. Lei
10. Drum Expres Brăila-Galați, 12 km. -371 mil. Lei
11. Centura Galați, 30 km. – 705 mil. lei (fără ordin de începere)
12. Podul peste Siret Cosmești – 185 mil. Lei
Notă : dacă CNSC respinge contestațiile Tekfen (Turcia) UMB ar urma să construiască încă 67 km., loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău-Focșani (aproape 3 miliarde lei)
Orice pseudo-monopol are avantajele si riscurile lui
https://economedia.ro/umbrarescu-a-ajuns-la-contracte-de-9-miliarde-de-lei-ministrul-grindeanu-umb-cel-mai-important-constructor-care-lucreaza-pentru-cnair.html
Quote[patronul UMB, Dorinel Umbrărescu,] Întrebat dacă poate ,,duce" toate contractele pe care le-a semnat și alte licitații la care participă (239 km doar prin PNRR), acesta a răspuns sec: ,,Avem resursele, altfel nu participam la licitații".


florin74

Ce surpriza :lol:
Si tot ei sunt cu gura mare in contestatiile impotriva STRABAG pe motive de integritate...
Asta doar in Romania, ca daca sapam si vedem ce au facut prin Turcia, Rusia si America Latina, mai umplem 5 pagini de forum...Tari caracterizate de domnia legii si integritate maxima.

Xander

https://www.economica.net/top-constructori-autostrazi-strabag-umb-si-aktor-au-avut-cele-mai-mari-progrese-in-septembrie_621723.html

"Constructorul austriac Strabag a înregistrat și în septembrie cel mai mare avans de pe marile șantiere de infrastructură rutieră din România, de aproape 15 puncte procentuale. Astfel, acesta a realizat deja o treime din lucrările aferente drumului de legătură Centura Oradea – A3 (18,96 km).
La rândul său, grupul UMB a avut un progres de 8,5 puncte procentuale pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului (12,24 km) din Autostrada Transilvania. Constructorul român a ajuns la un grad de execuție de 12% pe acest tronson al A3.
Același grup român de construcții a raportat un prim avans de 8 puncte procentuale pe lotul 2 din Autostrada de Centură București Nord (A0 Nord). De altfel, aici a fost așternut deja asfalt."
.....

Ionut

Cine construiește autostrăzile și drumurile expres în România în acest moment.
26.11.2022




mdragos

UMB mai are de castigat pe A7. Va mai urca cateva procente.

naivu

Nu pot să nu remarc că la valoare contractată Astaldi/WeBuild este aproape egalul lui UMB  :) .
Asta ca să mai zicem că UMB are prea multe lucrări; dacă UMB ar câștiga tot de la Buzău la Pașcani abia dacă ar reflecta diferența de  chef și capacitate de mobilizare dintre UMB și WeBuild  :) .
Valoarea contractată de Astaldi vine probabil din Podul de la Brăila, unde japonezii de la IHI au făcut trei sferturi din treabă iar Astaldi nu reușește să-și termine sfertul lui (e drept cu oarece "ajutor" de la Beneficiar), de la PiSi5, unde abia mișcă (noroc de termenul contractual ultrageneros), și mai ales de la PiSi3, unde este mare risc (sper să n-am dreptate) să ne încurce vreo 5 ani după care să ne lase baltă!

Senerslav

Salutare, o diagrama sau statistica cu constructorii care au construit km de autostrada in Romania unde as putea gasi?

pelan87

@naivu La WeBuild nu e luat in calcul podul de la Braila. Acela nu e nici A, nici DEx. In schimb, WeBuild are contract de peste 5 mld. lei pe PiSi3.

Bachus01

Dacă SF ul este varza banuiesc ca cineva a semnat pt el si sa achitat contravaloarea acestuia. Intrebare de necunoscător,  Cnair si proiectantul SF ului nu pot raspunde penal ?

Logica imi spune ca da  dar poate imi scapa ceva . La cate pisici moarte are SF ul acesta cu date masluite chiar nimeni nu se poate sesiza ?

Allex

Avand in vedere ca documentatia pusa la dispozitie ofertantilor este varza cu carne, cum ar fi daca dupa toate raspunsurile date in bataie de joc la clarificari nu s-ar depune nici macar o oferta? Nu ar fi asta un semnal de alarma pt cnair? Ar raspunde cineva din companie? Ce-ar avea de spus domn' ministru dupa o astfel de intamplare?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

hefaistos

Nu s-ar intampla nimic, ar fi de vina mediul privat.
Si intotdeauna se gaseste cine sa sparga boicotul si sa ia "crema".
De fapt nu e nici cel mai grav caz. Avand in vedere riscurile legate de geologie pe PiSi2 si PiSi3, neclaritatile de aici sunt joaca de copil.
Problema e una de principiu, de bataia de joc pe banii romanilor. Si potential de coruptie, pentru ca, la o documetatie asa de ambigua (pentru ca pana la urma asta e rezultatul, totul e ambigu si neclar) te descurci "fiind prieten cu CNAIR-ul". Intelegeti ce vreti din aceasta formulare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.