Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


bogdix

1. Tirrena Scavi
2. UMB sau Porr
3. Astaldi sau Strabag (au tehnica "back home" pt. taskuri grele si experienta internationala si bani pt. a sustine lucrarile)

dr4qul4

La campie TS? ar optimiza totul si ar inlocui podurile cu podete casetate. Iar la noi la campie (fie ca vb de A12, A6, A7 sau A9) si pe o vale seaca pot aparea viituri. Avem exemple recente cu podete zburate prin zona Pitestiului (Bascov, Vedea)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

UMB chiar nu i-as baga la deal. Alunecari si subdimensionari si la Deva-Lugoj si la Gilau Nadasel.

Pe Straco nu-i luam in considerare? Au facut 2 loturi gen campie-deal in timp si bani ok. Si calitate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

Acelea sunt optiunile mele. Voi puteti sa aveti altele. Eu pe astia i-am vazut la lucru. Straco nu l-am luat in considerare pt. ca e in insolventa cam de mult timp.

TibiV

Mi-a plăcut mult, este păcat să se piardă postarea...

Quote from: Iceman on May 25, 2016, 03:10:27 PM
Sa fim sinceri sa recunoastem ca aceasta firma Pizzaroti nu merita decat sa fie un subcontractor nu castigator pe lotul 1...eu am incercat sa colaborez cu ei stiam de situatia firmei,le-am facut vizite si oferte cu utilaje de la TEREX....Dar adevarul este ca este o firma ciupitoare cu cateva utilaje second hand din anii 90(nici o data nu am vazut un utilaj nou la ei in curte,cat am trecut pe acolo)...Iar cand am vazut ca au castigat licitatia,am stiut ca va o telenovela toata constructia acestui lot 1...Sunt o companie doar ciupitoare care facea si face rabat de la calitate...
Dar ce cauti cam aia si primesti....Eu personal nu as lasa o firma ca asta sa intre la licitatii de autostrazi !!!..
CNADNR ii fanul acestor firme
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


aditd


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Mi se umfla sufletul cand vad ca avem asa vajnici constructori in scumpa noastra tarisoara:

"Constructorul bucureştean Delta ACM, care se ocupă de lucrările la magistrala de metrou din Drumul Taberei, a raportat afaceri 472 de milioane de lei (106,1 mil. euro) în 2015 şi un profit de 15,2 milioane de lei (3,4 mil. euro)."

http://www.zf.ro/companii/delta-acm-constructorul-metroului-din-drumul-taberei-afaceri-de-106-mil-lei-in-2015-15504512

TibiV

http://www.economica.net/ghinion-romanesc-constructorul-spaniol-al-autostrazii-suplacu-de-barcau-bors-in-pragul-falimentului_121941.html

Quote
Isolux Corsan, conglomeratul spaniol din care face parte constructorul celui mai vestic tronson din Autostrada Transilvania, a anunţat pe 28 iunie demararea unui plan de restructurare ce implică în primă fază atragerea unei finanţări de 200 de milioane de euro din partea băncilor. La jumătatea lunii iulie, compania urmează să le propună spre aprobare principalilor creditori un acord de refinanţare.

Bloomberg a scris în luna mai, citând surse apropiate situaţiei, că Isolux Corsan le va propune creditorilor 90% din acţiuni în schimbul tăierii datoriilor cu 70%, de la 2 miliarde de euro până la 600 de milioane de euro, şi a unei infuzii de 200 de milioane de euro.

Anunţul gigantului spaniol din 28 iunie vine după rezultatele foarte proaste din primul trimestru. Astfel, lipsa de lichidităţi a fost principala cauză a pierderilor de 39 de milioane de euro înregistrate de companie. De asemenea, veniturile sale s-au redus cu 20%, până la 360 de milioane de euro în perioada menţionată.

În ciuda acestor aspecte negative, compania a câştigat în primul trimestru contracte în valoare de 404 milioane de euro, în special pentru realizarea unor autostrăzi în India, care se adaugă la cele în valoare de 6,3 miliarde de euro pe care le are deja în derulare.

Pe lângă domeniul construcţiilor, conglomeratul Isolux Corsan activează şi în energie. Compania renunţă însă la unele business-uri din domeniu, anunţând că vânzarea diviziei de energie fotovoltaică T-Solar este pe ultima sută de metri. Prin vânzarea acestei divizii, precum şi a unor active din Brazilia, compania speră să obţină bani pentru plata furnizorilor şi a creditorilor.

Analiştii citaţi de Bloomberg spun că va fi foarte greu ca Isolux Corsan să-şi vândă activele din America de Sud, având în vedere criza din Brazilia, precum şi faptul că o altă companie spaniolă cu probleme încearcă de asemenea să scape de activele din această zonă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Vancouver. ...eu sincer nu pot sa am încredere în cineva care publica ceva de genul ăsta pe site la firma lui. Nu de alta...dar suna ca un articol din Scanteia. Nu dau copy paste la text ca sa nunțile aiurea.
http://www.romair.ro/stire/o-noua-vizita-in-teren-pentru-elaborarea-proiectului-tehnic-si-a-documentatiilor-de-atribuire-in-cadrul-proiectului-proiectul-asistenta-tehnica-pe/
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

http://www.forbes.ro/dorinel-umbrarescu-500-miliardari-editia-2011_0_3961-13716

Umbrarescu ar putea face 1-2 autostrazi gratis la ce profituri a facut in anii de aur. 40%....asta dupa ce a cheltuit tot ce se poate cheltui. 40% profit pt care platea impozit.

Si orice alta firma se chinuia cu 2-5%..asta daca nu cumva era pe pierdere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).