Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Klose

In mod clar, UMB are forța necesară să ducă la bun sfârșit tot ce își propune. Tot ce fac ei acum si au realizat tine de planificare si asta vor face si de acum incolo. Au contracte uriase, banii vin, au sprijinul statului pe buna dreptate.

Nu cred ca ar trebui sa ne facem griji deloc: Sunt curios totusi daca exista vreo amenintare din partea CNAIR, neoficiala evident, care a determinat Aktorii, Pizzaroti sa nu se arunce pe loturile astea sa incurce treburile.

Senerslav

Salutare am si eu o nelamurire pentru un constructor roman din  Asocierea SA&PE CONSTRUCT, SPEDITION UMB și TEHNOSTRADE.
Ma intereseaza de cand participa SA&PE CONSTRUCT la licitatii! nu prea gasesc informatii pe net despre ei , primul lot dat in trafic de aceasta companie este DEx12: Robanesti - Slatina Lot 2.2 (Piatra Olt - Slatina) .

naivu

^vezi in sinteza la autostrazi, de ex. au lucrat Timisoara-Lugoj 1 (2011-2012) sau MoaraVlasiei-Ploiest (2006-2012)

yetiman

Tot UMB, de fapt...

Sa & Pe Construct Srl
Număr înregistrare J04/678/2013
CUI 31994414
Adresa BACAU, Str. CALEA MARASESTI, Nr. 145, județ BACĂU
Nr. de angajați 14 în 2021

Spedition Umb Srl
Număr înregistrare J04/1062/1997
CUI 9942680
Adresa BACAU, Str. CALEA MARASESTI, Nr. 145, județ BACĂU
Nr. de angajați 42 în 2021

Tehnostrade Srl
Număr înregistrare J04/2292/2004
CUI 17042060
Adresa BACAU, Str. B-DUL UNIRII, Nr. 77, județ BACĂU
Nr. de angajați 2259 în 2021
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

hefaistos

Pana in decembrie 2026 mai sunt 4 ani si 3 luni. Privit din perespectiva aceasta loturile (pezente si viitoare) luate de UMB nu sunt o incarcatura catastrofala. Problema la UMBe  in urmatorii doi trei ani deoarece aproape toate loturile (cu exceptia LD2) sunt sau trebuie sa intre direct in executie si au termene in prima parte a anului 2025. Daca te uiti la problema rezulta si solutia nu?  O:-)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

GAC

Daca va fi sa castige UMB toate loturile pe A7, vor avea 240 Km. Poate parea enorm, dar avand in vedere relieful, va fi relativ usor.
Intradevar sunt cateva structuri mari, dar insumate nu o sa fie semnificativ mai multe ca in cei 40 Km de pe A3. De asemenea, loturile dintre Focsani si Buzau vor fi arondate la fabrica de grinzi din baza lor de la Adjud. Ei se pot apuca de turnat grinzi de a doua zi dupa semnare. Tot aici vor putea sa asambleze componentele pentru tablierele metalice, ca sa nu fie nevoiti sa sudeze din carligul macaralei si le vor muta incet dar sigur pe drumurile tehnologice fara ca sa mai fie nevoie de avize pentru transporturi agabaritice.
In ceea ce priveste terasamentele, discutam de relief ca-n palma.
In ceea ce priveste coloanele forate, nu cred ca vor fi mai multe ca pe A3, unde s-au folosit foarte multe atat la structuri cat si pentru stabilizarea dealurilor. Oricat va fi iarna de grea, se pot apuca fara probleme de coloanele forate, in asa fel incat pana la sfarsitul verii viitoare sa termine cu ele.
In ceea ce priveste structurile, cel mai probabil vor muta muncitorii de pe A3 si DEx 12 pe la inceputul verii (ma astept sa termine in linii mari cu structurile pe A3 si DEx 12 prin vara anului viitor).
Fabrica de grinzi va fi mutata probabil la anu pe vremea asta, cand vor incepe sa se inalte si primii piloni.
Daca stau bine sa ma gandesc, nu cred ca va fi nevoie sa-si creasca in mod semnificativ efectivele de personal. Pur si simplu vor reloca personanlul dupa finalizarea lucrarilor de pe A3 si DEx 12 (daca A3 nu va fi circulabila in 2 ani, ca urmare a intarzierilor partenerului serios in ceea ce priveste zonele unde terenul ne-prospectat geologic nu permite solutiile tehnice din SF, este partea a doua).
Acum, doar contestatii sa nu avem!

elphax

Sunt convins ca cei de la UMB se gândesc la viitor, nu doar la următorii 3-4 ani.
Ei au nevoie sa crească acum, competente, utilaje, putere financiara la nivel macro, nu doar sa fie cei mai tari din România.
In următorii 20 de ani va fi enorm de mult de lucru incepand cu câteva sute de km distanță de Bacău peste granița. Ucraina va avea de reconstruit mii de kilometri de șosele -  distruse de război si de lipsa mentenanței.
Vor fi miliarde de euro din fonduri internaționale alocate pentru refacerea țării vecine.

RaduG

https://www.ekapija.com/bs/news/3850118/euro-asfalt-s-rumunskom-kompanijom-u-poslu-od-pola-milijarde-evra?fbclid=IwAR1MzuNlEzRauNfYPrYiUIJQ220iyNcPF8r7_OwSuV-wZ6So2_gTVCvY8EM

QuoteEuro-Asfalt cu o companie românească într-o afacere de jumătate de miliard de euro
Ilustrare
Ilustrație (Foto: Nikifor Todorov/shutterstock.com)
Compania românească UMB a primit sarcina de a construi nouă kilometri de autostradă în acea țară. Pe tronson sunt si tuneluri lungi de doi kilometri, iar din moment ce romanii nu au experienta in constructia de tuneluri, aceasta lucrare va fi realizata de Euro-Asfalt din Saraievo.

Firma română de construcții UMB este câștigătoarea licitației pentru proiectarea și construcția autostrăzii cu tunelurile Lugoj - Deva, a anunțat, ieri, la Timișoara, ministrul Transporturilor al României Sorin Grindeanu, potrivit publicației portalului românesc Economedia.ro , purtat de firma Euro-Asfalt.

UMB a aplicat la această licitație cu Euro-Asfalta, care are experiență în construcția de tuneluri de care UMB îi lipsește, precizează portalul.

Autostrada are nouă kilometri lungime, dintre care doi kilometri sunt tuneluri, iar termenul de finalizare este august 2026. Termenul de proiectare și construcție prevăzut în licitație a fost de 47 de luni, iar UMB s-a angajat să o finalizeze în 45 de luni, dintre care proiectarea va dura 11 luni, iar execuția 34.

Șase constructori din România, Grecia și Turcia au depus oferte pentru termenul limită din iunie, printre care și cunoscuta companie din Bosnia și Herțegovina, Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.

Merită evidenţiată asocierea firmei române de construcţii cu Euro-Asfalta, un puternic constructor de drumuri din Bosnia şi Herţegovina, pentru a compensa experienţa în construcţia de tuneluri pe care UMB nu o are, notează Economedia.ro.

Valoarea estimată a contractului este între 2,28 miliarde lei și 2,59 miliarde lei fără TVA (între 460 și 523 milioane euro).

- La proiectul anterior, autostrada de la Margina la Holdee, constructorul roman a facut o treaba excelenta, ceea ce este o garantie pentru noi ca si acesta se va face cu respectarea tuturor termenilor contractului. Este o companie care este în prezent cel mai mare constructor român de infrastructură rutieră. Tot acest proiect decurge conform planului, procedura este ca reclamațiile să poată fi depuse la CNSC în termen de zece zile, deși este puțin probabil să existe. În ultimii ani au fost din ce în ce mai puțini, suntem foarte atenți la proceduri. Contractul de proiectare și construcție îl vom semna în următoarele câteva săptămâni la Timișoara - a spus Grindeanu.

RaduG

Acum, că s-a creat nevoia, Euro-Asfalt angajează ingineri în minerit. Sursa: https://www.facebook.com/EuroAsfalt

QuoteDin cauza nevoii exprimate, "Euro-Asfalt" d. o. o. Sarajevo anunță o reclamă pentru admiterea la angajare pentru următoarea funcție:
1. Inginer minier cu un (1) an de experiență în profesie - 2 executori.
2. Inginer civil cu un (1) an de experienta in profesie - 5 executori.
3. Inginer civil fără experiență - cursant - 5 executori.
4. Manager minier cu experienta in constructii tuneluri - 3 absolventi.
Salariul se definește la interviu și se stabilește în funcție de experiență și acord.
Locul de muncă Bosnia și Herțegovina și în străinătate.
Trimiteți aplicațiile la e-mail: ervin. hodzic@euro-asfalt.ba prin poștă sau predare personală la adresa Euro-Asphalt d.o.o., Rajlovac bb, 71000 Sarajevo, BiH.
Reclama rămâne deschisă 30 de zile, după care candidații selectați vor fi intervievați.

NGC

Quote from: mirceaeliade on September 23, 2022, 11:31:28 AMstie careva ce s-a intamplat cu baza de date care ar fi trebuit sa listeze individual echipamentele astfel incat doi constructori sa nu poata sa listeze acelasi utilaj, sau o companie (mica) sa nu pretinda acelasi utilaj la 2 licitatii/lucrari diferite?

La faza de licitatie nu poti sa blochezi un ofertant in a oferta aceleasi utilaje daca participa la mai multe licitatii. Nu poti cere sa aiba de 10 ori numarul de utilaje doar pentru ca sa participe la 10 licitatii de exemplu. Poate foarte bine participa la 10 licitatii cu aceleasi utilaje si sa castige doar o licitatie sau chiar nici una.

tom_sawyer

Lui PORR îi priește în zona Giurgiu: drumul către vamă, CF Vidra-Comana, sunt singurul ofertant pentru modernizarea portului. Curios că nu au depus ofertă și pentru centura vestică Giurgiu.


mirceaeliade

@NGC dar daca UMB a castigat sa zicem X licitatii, pentru a fi desemnat castigator la a (X+1)-a i se va verifica inventarul daca are utilaje ramase?  Pt ca defapt cam asta e dilema acum cu UMBul

hefaistos

Dacă s-ar dori cu adevărat, ar trebui ca înainte de semnare ofertantul sa precizeze ce utilaje aloca proiectului și sa declare sub sancțiuni drastice ca acele utilaje nu sunt și nu vor fi alocate altor proiecte contractate. Iar dacă nu vor putea respecta lista inițială, atunci sa fie descalificați. E o idee și, recunosc, e imperfecta deoarece anumite utilaje nu sunt necesare decât pentru etape extrem de limitate în timp, cum ar fi cele de turnare asfalt.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

yetiman

^Chiar si asta se poate rezolva pe baza de grafice de lucrari.

Din exemplul tau: finisorul pentru asternut asfalt. Daca ai 3 lucrari cu acelasi termen de finalizare, ai nevoie de minim 3.
Daca sunt termene diferite atunci poti sa ai doar 1 care e "rezervat" pentru fiecare lucrare.

PS: Cifrele sunt doar exemplificative.

PS2: Orice constructor serios trebuie sa aiba un grafic de lucrari planificat. Daca apar deviatii, se fac adaptari pe parcurs, iar o rezerva se poate planifica de la inceput.

Nu e rocket science, e doar o planificare, cu rezervele de rigoare.
Stiu, unii o sa spuneti ca nu te poti baza pe "partenerul serios". Adevarat. Dar atunci nici "partenerul serios" nu poate sa impuna blocarea utilajelor in afara perioadei planificate... :D

Doar un exemplu (cifrele sunt aleatoare):

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GIV

Quote from: tom_sawyer on September 23, 2022, 10:59:24 AMDar nu trebuie să mai liciteze nimic în următorii 2 ani.

intrebarea e ce-o sa se mai liciteze in urmatorii 2 ani? ceva nou pe brasov sibiu.. poate si dx 11

ca a8 cu capetele inca sunt in aer.. a13 nimic concret asa ca nu prea erau multe optiuni din care as aleaga.