Drumuri Expres în România: discuții diverse

Started by NGC, December 17, 2014, 08:37:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

Eu n-am zis ca e nasol. Uite, Elvetia merge cu 120 pe asa ceva.

Eu am zis sa nu se faca deloc DX acolo unde e spatiu destul in camp. Cam la asta se rezuma ce zic eu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma


AlexxC

Daca in Germania se merge fara limita de viteza pe autostrada proiectata pentru 140kmph e clar ca si pe un drum expres cu banda mai stramta cu 25cm se poate rula in perfecta sigurabta cu cel putin 130kmph.

Bachus01

Se poate , dar cu statie si detector.  Altfel nu  :o . La noi nu prea se poate . Diferenta de educație , civilizație și infrastructură.  Una este sa conduci 6 ore relax  pe A/DX si alta este sa vii de la Sibiu pe Valea Oltului iar cand intri pe viitorul DX........ te descarci.  La noi daca ai pus limitarea de 130 pe DX,  se va circula cu minim cu 140-150

Si mai este un lucru . Stim prea bine cum procedează miliția la noi . Stau fix unde te pot prinde mai usor (gen limitări uitate de ani de zile  ,  în linie dreaptă,  etc ) si mai putin unde este cu adevărat nevoie pe porțiunile periculoase. Exemplu la Brașov- Vladeni . Tot timpul îi gasesc la limitarea de 60km/h ieșirea din Codlea la urcare unde se fac 2 benzi in afara localității iar în Vladeni mai deloc.




mirceaeliade


TibiV

Este vorba de drumul de legatura DN5-Podul Prieteniei (vama), in lungime de 4 km, cu profil de drum expres.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Care va fi oare primul DX care va intra in executie? Respectiv licitat executia. Ca de discutat trasee si alternative si nebunii si licitat 3000 de km de DX suntem foarte buni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

qionescu1

Care va fi oare primul DX care va intra in executie?

@alecu26    As adauga si care sunt criteriile care vor stabili asta?

alecu26

In mod normal ar trebuii sa conteze MPGT, dar hai sa zicem ca daca proiectul va fi gata si matur nu cred ca il va refuza nimeni, doar ca sare randul la implementare in MPGT. Chiar si in afara MPGT foarte posibil sa fie aprobat, avand acum aceasta presiune de a folosi PNRR.

Deci...nici o idee? nici un feeling? fie si un wishfull thinking ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Probabil Galati - Braila. Urmat indeaproape de legaturile A3-Oradea,  A3-Tureni (DN1) si de DX4  (Varianta Techirghiol).
Adica doar cioturi scurte.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

jaston

As mai adauga la lista si legatura Timisoara cu A1

AlexxC

E destul de greu de prezis...in sinteza avem cateva proiecte SF+PT in desfasurare care in aproximatv 1,5 ani sa livreze .
Eu as miza pe Oar-Satu Mare , Pitesti-Mioveni si Pascani-Suceava