Drumuri Expres în România: discuții diverse

Started by NGC, December 17, 2014, 08:37:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

naivu

@Paullie, pt Tulcea unul e suficient! Nu fii rau, lasa de la tine, sa aiba si ei macar o legatura cu Constanta si una cu Braila si poate s-or mai inmulti  :D!

AlexxC

1.Corect ar fi DX Marasesti-Tecuci-Galati-Braila si DX Ramnicu Sarat-Pod Braila.
2.DX-ul pe la Cataloi are 3 obiective mari: Delta,aeroportul si orasul Tulcea...astea fac sa merite ocolul.

naivu

DX RamnicuSarat-Braila avea sens daca se facea un singur DX in loc de doua. Daca tot se fac doua, cel de S  merita dus direct la Buzau; cel de N e OK. Vezi variantele cu 1/2DX ale lui @pasadia: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1626.msg233992#msg233992

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot 1 08 04 2020


daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DX12 Tronson 2 Lot 2 10 04 2020


voicul

#170
Catre toate forezele din tara: unitiva pe DX12!  :lol:

horatiu.cosma

Astea nu sunt filmările de acum o lună? De ce le-ai mai pus odată și aici?

naivu

@paullie, m-am uitat mai cu atentie si ai dreptate cu centura Galati (de fapt varianta de ocolire), traseul propus in partea vestica este jalnic, rateaza exact scopul principal: devierea traficului dinspre vama Giurgiulesti spre Braila-Bucuresti. Traseul trebuie scos fie la capatul DX (cum l-ai trasat cu albastru), fie la pod la Sendreni (nodul DN2B-DN25), fie trecut Siretul pe un pod separat si continuat cu o VO Braila.

ionutzyankoo

#173
@vancouver

Pe DX-urile care sunt in executie sau aproape (CraPi si BrGl) platforma este de 22 m cu median de 3 m ca la A (extinderea necesitand 2 m stanga si 2 m dreapta), insa pe multiplele SF-uri scoase de curand de CNAIR platforma este de 21,5 m cu median New Jersey. Diferenta mi se pare fundamentala avand in vedere o eventuala extindere la profil de A. E adevarat ca pana la executie, dupa evaluarea CNAIR, cele mai recente DX-uri scoase pot capata platforma de 22 m.
vancouver, cum spuneai, la structuri (poduri/tunele) diferenta e minora.

Ce ar putea face insa CNAIR ar putea sa inceapa sa liciteze half-profile-uri, pe A8, A13 eventual A6. Ar face enorm de mult denivelarea intersectilor.

voicul



Feri

Este aceasta prima mentiune de upgrade in DX pentru Bucuresti-Giurgiu?



rizzuh

Ce upgrade sa mai faci la DN5? Unde s-a putut scoate din localitati s-a scos, s-au facut centruri. In rest este 2+2, se circula foarte bine, bubele sunt la capete, in Bucuresti si Giurgiu, nu pe traseu.

Feri

Este vorba de un drum nou conform begetarii, nu DN5. Si upgrade m-am referit in sensul profilului. Din cate stiu, in liste cu noile drumuri expres din masterplan /strategie acesta era omis.

Pe de alta parte, A6 se pare ca devine DX6.

medicul de garda

Pe de alta parte, Pascani-Suceava este trecuta ca autostrada, ca sa fie toata lumea fericita! Si apar mai nou doua drumuri expres catre Calafat, din Drobeta, respectiv Craiova, ceea ce este muuuuuult peste nevoi...
Trust me, I'm an east-european doctor!