[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

QuoteCum va arăta noua stație de metrou de la Universitate, de pe Magistrala 5




sursa: B365

Ionut

Am descoperit ca santierul acesta are si pagina web!
metrouldrumultaberei.ro

Spicuiri...

Harta:


Video:
http://www.youtube.com/v/F3R3-g8PUZ0

Renders:
















2015
data finalizării

Se lucrează continuu, cu cele mai performante utilaje, pentru a duce la bun sfârşit cea mai mare investiție din Capitală.
Tehnologia folosită la construcţia noii magistrale bucureștene este asemănătoare celei cu care a fost construită reţeaua de metrou din New York.

:) 2015 = termen foarte curajos.


Ionut

Nu e o stire in sine, stirea este ca in toamna este gata SF-ul.

QuoteLinia de metrou M5, extinsă până în Domnești

"Probabil că în această toamnă vom avea studiul de fezabilitate gata și să facem o extensie la contractul pe care îl avem", a declarat directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște.

Stațiile care urmează să fie făcute pornesc de la Valea Ialomiței, trec prin cartierul Brâncuși, apoi Prelungirea Ghencea, cartierul Latin și ultima va fi la Domnești.

sursa: B365

N-am inteles partea cu extensia la contractul pe care-l avem deja. Se referea la contractul de executie? Pai este legal sa dai prin extensie de contract aceste noi lucrari?! Nu trebuie licitatie separata?

Ionut

Poze cu statia Academia Militara si cu TBM-urile.

Staţia de metrou de la Academia Militară de pe magistrala de metrou Drumul Taberei este gata, a declarat directorul general Metrorex, Gheorghe Udrişte. Totodată, el a precizat că din estimările companiei, în cursul lui 2015 primele trenuri vor fi puse în funcţiune pe linia 5 de la Râul Doamnei şi de la staţia Valea Ialomiţei şi până la Eroilor.





























sursa: B365 aici si aici

Superb. :)

iuli

Superb... Nu ai cumva planurile statiilor de o calitate mai buna? Eram curios cum ar arata.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


Ionut


Fili

#38
Poze noi cu M5, pe site-ul metrorex.
Se trage tare la Academie, la capacul statiei (plafonul, in poze)
In rest, la nicio alta statie nu s-a inceput nimic la plafoane...
(cu una exceptie, statia Orizont - aici se va turna tavanul dupa trecerea cartitelor)
Nici peretii perimetrali nu-s gata, pana acum, nu e semn bun.
In august era preconizat sa plece cartitele spre Drumul Taberei, sa vedem ce va fi...
La cum arata acum urmatoarea statie de dupa Orizont, anume Favorit, sunt slabe sanse sa porneasca conform contractului.
Situatia la zi a turnarii peretilor mulati perimetrali este (cu ajutorul nepretuit al metrouusor.com):

statia Orizont
PM 1436mp din 9345 = 15,4%

statia Favorit
PM 9772mp din 17051 = 57,3%

statia Drumul Taberei 34 (acum 2 sapt, azi e aproape gata)
PM 7202mp din 8966 = 80,3%

statia Romancierilor
Pm 7475mp din 16242 = 46%

statia Parc DT
Pm = 0%

statia Valea Argesului
PM 9268mp din 10607 = 87,4%

statia Raul Doamnei
PM 2212mp din 20923 = 10,6%

http://www.magistrala5.ro




La Favorit au inceput turnarea stalpilor (pilonilor) dintre sine si cei pe care se va sprijini plafonul, in urmatoarea faza.

Fili

#39
Astazi, la ora 16, se muncea normal pe santierele tuturor statiilor, cu un plus la statia Parc DT, dar deloc la statia DT34. (prost denumita Tudor Vladimirescu).
La Academie se lucreaza la saparea pt locul plafonului si imediat langa la armarea acestuia.
Aici sunt in continuare, cele mai avansate lucrari.
Oare chiar vom vedea lansarea cartitelor in septembrie?
Dupa cum arata primele statii de strabatut (orizont, favorit, DT34, Parc), la orizont oricum se va turna plafonul dupa trecerea cartitelor, doar la favorit si dt34 sunt sanse sa fie turnat plafonul, in timp util, pana la sosirea cartitelor.
Sa vedem.
Azi la DT34nu era vreo miscare, plafonul nu este inceput deloc!
La favorit se turnau stalpii centrali, urmeaza plafonul, neinceput deloc, nici aici.

Cu numarul de muncitori de la academie, se poate turna plafonul in august, macar la Favorit.

Ionut

Eu asa tin minte ca au zis, ca in toamna baga TBM-urile la sapat. Merci de vesti, poate iei si camera foto data viitoare cu tine. :p

Fili

daca nu aveam bebe-ul in spate, in presomn si fiind singur in masina, filmam ceva...
asa insa, next time, dar numai calitate telefon, din pacate.

Ionut

QuoteLucrările la Magistrala 5 de metrou au reintrat în grafic

"În general, stadiul lucrărilor este conform graficului proiectului, constructorii Magistralei 5 de metrou au reuşit peste vară să recupereze uşoara întârziere de o lună cauzată de greutăţile întâmpinate în identificarea arhitecturii unora dintre utilităţile care trebuie relocate. Lucrul la unele dintre staţii este chiar uşor mai avansat. Echipa de constructori este pregătită să recupereze eventualele întârzieri neprevăzute, dacă acestea vor apărea, astfel încât, până la sfârşitul acestui an, la toate cele 10 staţii să se finalizeze construcţia pereţilor mulaţi şi a planşeelor şi să se înceapă excavaţiile în interior şi realizarea tunelurilor de metrou", a declarat, joi, pentru Agerpres, Ioan Ursu, responsabil tehnic cu execuţia pe întreg şantierul Magistrala 5, tronsonul Drumul Taberei - Eroilor.

Tunelurile de metrou vor fi executate în paralel, cu câte un scut Tunnel Boring Machine (TBM), utilaj care beneficiază de o tehnologie de tunelare bazată pe excavarea pământului prin presiune, ce permite lucrul în toate tipurile de soluri, menţinând neafectat nivelul de siguranţă chiar şi în cele mai dificile dintre acestea. "Tunelul Canalului Mânecii - un tunel de 38 de kilometri săpat sub mare -, tronsoane din metroul londonez şi mare parte din tunelurile de metrou construite în ultimii 20 de ani la nivel mondial au fost realizate cu ajutorul acestei tehnologii. În prezent, se lucrează la definitivarea lucrărilor pentru asamblarea celor două scuturi, pentru care se fac reglajele de fineţe, conexiunile electrice şi hidraulice. Când vor intra sub pământ, acestea vor avea la pupitru câte doi operatori, care vor urmări ca parametrii în care este executat fiecare tunel să fie conform specificaţiilor", a explicat Ioan Ursu.

sursa: B365

hentz

Quote from: Fili on August 04, 2012, 05:32:43 PM
... cu un plus la statia Parc DT, dar deloc la statia DT34. (prost denumita Tudor Vladimirescu).
Acum am remarcat postul.
De ce crezi ca fiind prost denumita ,istoria locului merita denumirea la una dintre statii si cum celelalte sunt denumiri bine definite in perceptia publica ,gasesc foarte potrivita schimbarea de la 34.
Intreg cartierul poarta denumirea de Drumul Taberei deoarece prin acele locuri au avuta tabara , la  margine de Bucuresti, in timpul revolutiei de la 1821,condusa de Tudor Vladimirescu.

MRS

Mai luati cu frana ca prea va avansarati....  :wtf:

intre 09:00 si 12:08

Multumim dl copypaste!  :nono:

+ e de urmarit si de la 14:18 la 17:00




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...