[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Multumim de poze.

Se pregateste o deviere a traficului la Razoare? am vazut 2 benzi prin santier marcate cu galben si azi demontau gardul. Sensul spre Panduri

irirat

Doua poze facute astazi 07.Oct.19 stand la semafor, statia Eroilor
Se monta structura acoperis acces (dinspre Spitalul Universitar).

Ionut

#1907
Sa-i credem? Eu va pot da in scris ca, in ritmul de acum, acel acces NU va fi gata in 2020.




Metrorex: Lucrările la accesul către stația liniei 41 și în zona Piața Drumul Taberei se încheie în august 2020



Redacția mobilitate.eu a contactat Metrorex în legătură cu situația lucrărilor din zona Piața Drumul Taberei și cu evoluția lucrărilor pentru construcția pasajului subteran și accesului între stațiile liniei 41 și stația de metrou a M5 de la Parc Drumul Taberei. Astfel, compania transmite următoarele:

,,În piața Sergiu Celibidache se execută lucrări de deviere utilități (canal 3000 și termoficare) pentru eliberarea amplasamentului viitorului pasaj intermodal subteran, ce va face legătura dintre stația de metrou Parc Drumul Taberei și piață, cu acces și la linia de tramvai 41. De asemenea, lângă Tip –Top se execută lucrări pentru devierea locală a tramvaiului 41 în vederea execuției pasajului subteran. Lucrările în intersecția B-dul Drumul Taberei cu Strada Brașov sunt estimate a fi finalizate în august 2020."

De asemenea, Metrorex a transmis și schita devierii liniei 41 și a amplasamentului pasajului subteran la care se va lucra.

Mobilitate.eu

Claudiu T.

Salutare. Am si eu câteva întrebări:
1. Au de unde sa folosească alte trenuri deja existente  pentru această M5? Dacă nu,înseamnă că nu o vor da in folosință nici cand vor fi gata toate construcțiile?
2.Daca nu termină pasajul subteran de la piata Celibidache cu linia 41,nu vor putea da în folosință magistrala?
Mulțumesc.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

v.ghiorghica

@tsughi.bughi am inteles ca vor lua trenuri Bombardier si CAF de pe celelalte magistrale. Se va circula in baza semnalelor luminoase o perioada buna de timp, trenurile luate de pe M1.3 si M2 nu vor avea echipamente imbarcate.
Legat de intrebarea 2...nu stiu

sab

#1910
Eu cred ca raspunsul la intrebarea 2 este cel mai simplu. DA, se va putea da drumul la circulatie pe M5 fara respectivul pasaj, nu este absolut nicio problema.
Raspunsul la intrebarea 1 este mai complex. DA, exista trenuri astfel incat sa se poata inaugura M5. Insa...
- Cel mai simplu este sa se foloseasca trenurile IVA pe M5, care acum stau nefolosite in Depoul Militari.
- Daca iau trenuri de pe alte magistrale (mai ales de pe M1+M3), lucrurile se complica foarte tare.

GDPR

#1911
Intrebarea fundamentala in acest caz este daca metroul bucurestean face parte din domeniul infrastructurii rutiere si feroviare de interes national. Daca da, se aplica prevederile regulamentului de receptie in transporturi, daca nu, cel pentru muritorii de rand aprobat prin HG 343/2017. In primul caz, se accepta ca receptia sa fie facuta si pe obiecte, vezi extrasul din regulament mai jos, in al doilea nu.

QuoteArt. 5
(1) Recepția la terminarea lucrărilor și, respectiv, recepția finală pot fi realizate și pentru loturi, secțiuni, sectoare sau obiecte de lucrări incluse în autorizația de construire/desființare, în cazul în care investitorul decide astfel, în condițiile legii și ale prezentului regulament, dacă acestea îndeplinesc cumulativ următoarele condiții:
a) pot fi utilizate separat conform destinației lor;
b) pot fi exploatate în condiții de siguranță și respectă cerințele fundamentale aplicabile;
c) există confirmarea scrisă a proiectantului privind îndeplinirea condițiilor de la lit. a) și b).

PS Ultima lucrare a Metrorexului (accesul de la Tineretului) nu a fost receptionata si pusa in folosinta pana ce nu s-a montat si ultimul surub.

subway

Depinde de lucrare, M5 este.
Tineretului si Basarab sunt finantate din economiile facute la SF M4sud (asta ca sa-i mai calmam pe cei ce au impresia ca orice SF e doar <jaf>) din fondul elvetian.

GDPR

Cand zici Basarab, te referi la inlocuirea escalatoarelor?

Ionut

Toată lumea așteaptă cu sufletul la gură deschiderea circulației pe magistrala 5, secțiunea Drumul Taberei – Eroilor. ,,Ne-am propus sa finalizăm lucrările în decembrie 2019, stadiul fizic actual e de 90 %. Dacă îl structurăm pe cele două componente, structura este de 97 % iar la finisaje este de 85%", a spus joi Marin Aldea. Ce planuri sunt pentru restul magistralei 5?

,,Secțiunea a doua, de la Eroilor la Iancului are șase stații. Valoarea este de 651 milioane euro și e pregătită documentația pentru proiectare. Îl vom introduce în următorul program financiar pe fonduri nerambursabile", a explicat directorul Metrorex.

Aldea pentru ClubFeroviar.ro

TS30

In update-ul din 07 Octombrie 2019 pe http://metrorexm5.ro/stadiu.html avem:

Quote
- Structuria de rezistenta 99,67 %.
- Fundație cale de rulare 99,50 %.
- Finisaje 72,91 %

In 3 zile progresul este de 12%
:help:

voicul

^Sa inteleg ca desi ei si-au propus, nu o sa iasa deschiderea? Nu dureaza numai testele vreo 3 luni?

Sa ma cheme si pe mine cand mai vand gogosi gratuite ca mi-e foame la ora asta.

subway

Ce documentatie e deja <pregatita> la M5.2 cand au licitatie in derulare. Au PT la M5.3 dar acolo nu se pot apuca de constructii datorita minunatei <coordonari> cu PMB.

subway


Claudiu T.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/reportaj-un-deceniu-de-impliniri-marete-metroul-din-drumul-taberei-nu-va-iesi-din-drumul-taberei-1201359

La mintea celor care au scris articolul vorbele muncitorilor sunt de referinta si angajament pentru termene. In același timp și declarația fostului/actualului ministru Cuc nu e credibila cu termenul păstrat de sfârșitul anului acesta in condițiile in care sistemul de automatizare si semnalizare nu e gata si apoi dureaza 3 luni testele si probele fara călători minim.
Cârpeala cu posibila punere in folosință a magistralei pana la Orizont mi se pare o jignire ptr noi toti in condițiile in care s-a intarziat atat si decalarea in continuu de ani buni continua. Nici nu o pot lua in calcul ca varianta de avarie. La ce ar ajuta?

Intrebare: cine e Ionut de la pro infrastructura care e citat in articol?  Pare ca stie ce vorbeste baiatul.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră