[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Sunt IMENSE. Din poze nu-ti dai seama. Priviti proportiile cu atentie.

Inaltimea transformatoarelor este putin sub 4 m. :)
Sunt pur si simplu niste colosi.


















Ionut

Alte cadre diverse cu statia Academia Militara. Este o statie pe 3 (trei) niveluri.
















Ionut

Poze diverse facute de pe peronul statiei.


















Ionut

Am prins din nou utilajul pentru transportul sinei! Tocmai pleca din Academia Militara. Sina este adusa la Depoul Berceni, de acolo merge la Eroilor cu un utilaj si de la Eroilor e dusa unde trebuie cu asta:


Ionut

Alte cadre din statie. Detalii pavaj/gresie/piatra si centrala de ventilatie.










Ionut

Am ajuns la final. Ultimul set de poze din statia Academia Militara.



















Asta a fost pentru azi. Restul statiilor probabil saptamana cealalta, deci in aproximativ 14 zile. Vedem cum ne sincronizam. Va rog sa ma intrebati daca aveti nelamuriri - este posibil sa mai fi vorbit diverse astazi, dar am uitat exact acum. :) Parca mai e ceva... deci intrebati.

Multumim inca o data Metrorex pentru acces si explicatii!

Valentin

Quote from: Valentin on September 06, 2018, 07:51:37 PM
Eu personal as intreba de ce la unele statii care sunt finalizate in proportie de 90%+ inca nu avem structurile permanente (metalice) la toate accesele? (ex: Orizont, Favorit, etc)
De asemenea, de ce nici pana acum nu s-a refacut la statia Favorit carosabilul in zona statie de troleibuze

Eu asta am intrebat inainte, poate ti-au raspuns...

Foarte interesante pozele, in mod special cele care arata "design"-ul statiei Eroilor 2 si modul cum se lumineaza statia.

GDPR

Foarte intarziate finisajele de la Academia Militara.

Ionut

#1163
@Valentin

Nu am apucat sa intreb asta. Tind sa cred ca nu au pus toate structurile metalice la toate accesele din simplul motiv ca nu au ajuns in etapa asta. :) Probabil le pun cand este gata aproape tot la acel acces. La Favorit nu stiu ce sa zic de statia de troleibuz.

@adrian rosca

Da, au de lucru la Academia Militara. Avansul este destul de mare de la ultima vizita, insa mai e de munca la finisaje. Nici nu par sa accelereze extraordinar de tare din simplul motiv ca au in continuare timp... se sta dupa licitatia pentru automatizare/siguranta.




Mi-am mai amintit ceva. :) Am intrebat de relocarile de utilitati la Parc Drumul Taberei. Erau utilaje de la Verta-Tel in zona. Cica este extrem de complicat. Am intrebat care ar fi un termen rezonabil pentru relocari si mi s-a spus ca 1 an si jumatate. :) Ca e super complicat. Cica sunt 10 etape de relocari si sunt la etapa 2. Muta linia 41 de colo colo... super super complicat si migalos.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Acoperirea acceselor se monteaza dupa instalarea escalatoarelor.

Ionut

API pe Facebook

Ieri, 08.09.2018, am vizitat magistrala de metrou M5 Drumul Taberei-Eroilor. Am ales să mergem la Eroilor, Academia Militară și Râul Doamnei, punctele care sunt cele mai întârziate. În plus, am ajuns și la Valea Ialomiței, acolo unde stadiul este foarte avansat atât la stație, cât și la depou.

Pe forum găsiți tot fotoreportajul (250 poze), explicații și multe detalii, unele în premieră: http://bit.ly/2wSb1dc. Au trecut 5 luni de la ultima noastră vizită - puteți compara cu stadiul din martie: http://bit.ly/2wYqkSo.

Când se va inaugura linia? Dificil de spus deoarece, în continuare, licitația sistemului de siguranță și automatizare a circulației nu are un deznodământ. Oficialii Metrorex se pare că doresc să semneze, acum în septembrie, contractul pentru acest sistem cu firma desemnată câștigătoare, chiar dacă bătălia în instanță nu s-a terminat, compania contestatoare putând face recurs.

Din momentul în care contractul este parafat, trebuie să așteptăm CEL PUȚIN 9 luni de zile operaționalizarea sistemului de management al traficului, fără de care trenurile de metrou nu pot circula având călători la bord.

Testele (fără pasageri) sunt programate a începe în ianuarie. Realist vorbind, estimarea noastră, în acest moment, este că deschiderea va fi undeva în toamna lui 2019, dacă se va semna în următoarele 30-60 de zile contractul amintit mai sus și dacă se vor accelera lucrările în stațiile întârziate.

Documentația licitației pentru achiziția noilor trenuri de metrou ale acestei magistrale a fost trimisă pe SICAP (platforma care înlocuiește SEAP). Agenția Națională pentru Achiziții Publice (ANAP) trebuie să își dea acordul și apoi pot fi depuse ofertele. Intenția Metrorex este de achiziționa, într-o primă fază, 13 garnituri pe Drumul Taberei-Eroilor și apoi încă 13 aferente secțiunii Eroilor-Iancului (când aceasta va fi construită).

Cert este că la inaugurare pe M5 vom avea garnituri Bombardier luate de pe alte linii. Rămâne de văzut cum va fi afectat traficul (și așa aglomerat) de pe restul rețelei.

Vom reveni în curând să vedem și celelalte 6 stații care, cu excepția Parc Drumul Taberei, sunt într-un stadiu foarte avansat de execuție (finisaje peste 95%).

catalyn83

Salutari.

As avea si eu cateva intrebari :

1. Unde este situat mai exact depoul ? Dupa strada valea oltulului spre ANL-uri ? Am observat ca statia Valea Ialomitei este situata sub Str. Valea Ialomitei intre Str. Valea Oltului Si Aleea Parva (capetele acceselor).

2. Dimineata cand pleaca trenul din depou ce traseu va avea? Ia calatorii din statia valea ialomitei, se duce la raul doamnei ,dupa aia statia brancusi ,romancierilor etc? Sau direct la raul doamnei, dupa aia brancusi, valea ialomitei, romancierilor etc ? Cand vine metroul dinspre Eroilor, dupa ce trece de Romancierilor ce traseu va avea? Romancierilor-Valea Ialomitei-Brancusi- Raul Doamnei ?

3. Ce se mai aude de devierea lui 41 la piata drumul taberei? Se zvonea din februarie ca vor incepe lucarile pt deviere pt a incepe lucrarile la pasajul dintre tip top si piata cu iesiri pe peronul lui 41, dar a trecut jumatate de an si nu am observat nimic.

4. Inteleg ca in subteran sunt in urma cu anumite finisaje pt ca au timp,dar de ce naiba nu se ocupa sa refaca anumita zone la suprafata? De ex la romancierilor, intre materna si romancierilor, sau la Favorit in dreptul statiei de troleu.




strainu

Mulțumim de poze Ionuț. Am și eu 2 întrebări pe care sigur nu le-ai pus, dar poate știe cineva raspunsurile:
1. Cine sunt arhitecții stațiilor?
2. Se mai aude ceva de vreo zi a porților deschise, să vadă și publicul larg cât de (ne-)gata este?

Și una mai la obiect:
3. Ce model sunt transformatoarele alea? Sunt tare curios de ceva date tehnice...

P.S. Mie Eroilor 2 nu mi se pare așa excepțională, aceeași abordare cu scara lungă e și la Universitate și nu e foarte practică când nu merg scările rulante :D
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Ionut

@catalyn83

1. Vezi aici pe Google Maps. 2. La Romancierilor se bifurca, un tren merge spre Valea Ialomitei, altul spre Raul Doamnei. Si invers, pleaca trenuri diferite din Valea Ialomitei, respectiv Raul Doamnei. 3. Nu se va devia linia 41 prea curand. Urmeaza, nu se stie cand, dar eu estimez ca nu prea curand, e foarte complicat cu relocarile de utilitati. 4. Au mai refacut din zonele de la suprafata, nu ai vazut detaliile puse de mine in reportaj?