News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Statia Valea Ialomitei. De pe peron. Acele subansamble din fier sunt suportii pentru panourile de informare. Trebuie instalati pe peron.














Ionut

Statia Valea Ialomitei. Diverse cadre, detalii, zone, accese.
















Ionut

Asa cum v-am mai spus, in depoul Valea Ialomitei exista tot felul de facilitati pentru mecanici si personal. Mecanicii au dormitoare. Cu tot ce trebuie, dus, toate facilitatile. Dorm aici si dimineata se trezesc, sufla in fiola si... la drum! La 5:30 in zori pleaca primul tren.






Ionut

#1143
Ajungem la urmatorul obiectiv: statia Raul Doamnei. Aici luam cateva cadre de la suprafata. Se doreste sa se dea drumul pe aici, pe la suprafata, pe unde facem noi pozele, undeva in perioada urmatoare. Mai dureaza totusi pentru ca trebuie stalpii catenarei de troleu instalati... dar se vede ca e deja betonat drumul. Teoretic ar putea intr-o luna, cu tot cu avize, sa dea drumul... vom vedea.














Ionut

^ Inca doua de aici, de la suprafata.





Si inca o poza spre zona care este mai in urma, ca lucrari la suprafata.

Ionut

Noile panouri de santier. Am trecut pe POIM... stiu, nu mai avem termen de finalizare. :)


Ionut

Intram in subteran in statia Raul Doamnei.






Ionut

Statia Raul Doamnei, diverse cadre, detalii, spatii tehnice, zonele de acces calatori, unul din accese...




















Ionut


Ionut

Diverse cadre din statie. Detalii, instalatii, panouri.












Ionut

Ultimul set de poze din statia Raul Doamnei. La fel, diverse cadre, detalii, diverse zone ale statiei. Vedeti si accese.



















Inca o pauza de realimentare. Revenim cu ultimul stop de azi: statia Academia Militara. Urmeaza dupa publicitate...

Ionut

Ultimul stop de azi.

Statia Academia Militara. Mai intai cateva cadre de la suprafata cu utilaje, echipamente. Se vede o foreza. Foreaza piloti pentru un acces.
















Ionut

Se lucra astazi la accesul dinspre Academia Militara (cladirea), fix lipit de Sos. Panduri. Se suda armatura. Set de poze din zona, in diverse detalii.




















Ionut

Intram in subteran in statia Academia Militara prin accesul dinspre intersectia Razoare.




Ionut

In premiera! O premiera ABSOLUTA chiar. Au sosit de putin timp cele doua transformatoare Mitsubishi din substatia electrica de la Academia Militara. Mi s-a spus ca sunt UNICE IN EUROPA. Cica toata Asia functioneaza pe asa ceva, dar in Europa sunt o raritate. Ba chiar pe M5 la noi ar fi singurele.

Transformatoarele astea ar trebui sa tina ani si ani, poate chiar spre 100. NU necesita mentenanta. Le-ai cuplat/instalat si la revedere. Cand se strica, le schimbi. :) Sunt doua astfel de transformatoare japoneze in aceasta statie. De ce doua? Daca iti crapa unul, intra in functiune celalalt.

TOATA magistrala functioneaza pe un singur transformator de genul asta. Mai este o substatie electrica la Parc Drumul Taberei, tot cu doua astfel de transformatoare, dar aceste doua substatii electrice sunt conectate la DOUA PUNCTE DIFERITE ALE ENEL. Daca iti crapa Enel intr-o parte, intr-un punct, intra in functiune transformatorul din punctul celalalt. Daca pica Parc Drumul Taberei, intra Academia. Si invers.

Deci toata magistrala functioneaza pe un singur transformator din cele 4. Doua sunt la Parc, doua la Academie. Este un fel de backup la backup.

Gata explicatiile. Asa arata de sus substatia si transformatoarele.
(In ele intra 110 kV de la magistrala Enel.)