[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Xenos

Bine, pentru cei cât de cât familiarizați e clar că așa stau lucrurile cum ai spus, întrebarea e care va fi intervalul de circulație, dacă va fi unul spre Vi unul spre RD sau altă proporție etc.

subway

Proportia se stabileste functie de cererea de transport...

Xenos

Normal, dar exista vreo previziune?

Anticipez totusi o cerere mai mare pe ruta Valea Argesului (Brancusi) - Raul Doamnei.

In alta ordine de idei, din momentul atribuirii licitatiei de semnalizare cate luni/ani trec minim pana la PIF cu calatori?

subway

Pai vezi in caietul de sarcini care sunt termenele prevazute...

dr4qul4

Quote from: subway on December 28, 2017, 06:20:21 PM
Proportia se stabileste functie de cererea de transport...
Si probail si de nevoia de spalare/reparare a trenurilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

#875
^^Din caietul de sarcini:

QuoteImplementarea contractului va fi realizată în două faze:

Faza 1: Această fază va cuprinde toate activitățile legate de proiectare, livrare și montare a echipamentelor fixe, astfel încât să poată fi realizată circulația trenurilor în sistem ATP – cu parcursuri optice, conform ,,Instrucțiunii de Mișcare la Metrou Nr. 005M (Art. 159, lit. b, alin. 2)". Circulația se va realiza pe bază de parcursuri optice cu trenuri de tipul BM (13 trenuri), existente în parcul de material rulant al Metrorex, puse la dispoziție de beneficiar. În această fază se vor monta toate echipamentele fixe necesare asigurării circulației trenurilor de tip BM pe Magistrala 5 ( aceste trenuri nu vor fi echipate suplimentar). Stațiile capăt de magistrală (tronson) - Eroilor, Râul Doamnei, Valea Ialomiței vor fi echipate cu semnale de intrare (normal și falsă). Totodată zonele cu macazuri vor fi echipate cu semnale luminoase de acoperire. Circulația trenurilor de tip BM va fi condusă de la patru (4) posturi IDM (Impegat de Mișcare) situate în următoarele stații: Eroilor 2, Romancierilor, Râul Doamnei și Valea Ialomiței. În această fază se va asigura trasarea automată a circulației trenurilor(funcția trenograf), în conformitate cu specificațiile din Caietul de Sarcini din Proiectul Tehnic. Totodată, Contractantul va furniza în Faza 1 și Sistemul de Informare Dinamică a călătorilor, inclusiv sonorizare, pentru întreaga secțiune a Magistralei 5, respectiv Râul Doamnei – Eroilor 2 și Stația și Depoul Valea Ialomiței. și

Faza 2: După achiziționarea trenurilor noi Contractantul va monta echipamente ATC îmbarcate tip CBTC pe trenurile noi destinate Magistralei 5. Această fază va conţine toate activităţile legate de proiectare, livrare și montare a echipamentelor îmbarcate pe trenuri noi şi toate elementele necesare finalizării sistemului de automatizare a traficului tip CBTC. Circulația se va realiza cu trenuri noi dedicate Magistralei 5, echipate cu sisteme ATC îmbarcat tip CBTC. Echipamentele fixe montate în Faza 1 se vor completa atât cu echipamete de siguranță îmbarcate pe 13 trenuri noi, cât și cu echipamente fixe necesare realizării unui sistem de siguranța traficului de tip CBTC, în conformitate cu cerințele din Caietul de Sarcini din Proiectul Tehnic.

...

Durata de realizare va fi de maxim 36 luni (cumulat pentru cele două faze, FAZA 1 și FAZA 2).

Ofertantul va prezenta un Grafic de Execuție, ce va conține desfășurarea activităților necesare implementării soluției alese, aferente fiecărei faze în parte, FAZA 1 și FAZA 2.

Activitățile necesare implementării soluției alese, aferente FAZEI 1, se vor încadra în termenul solicitat de punere în funcțiune cu călători în semestrul I, din anul 2018 (30.06.2018), iar diferența de durată, de până la maxim 36 de luni, va fi alocată FAZEI 2.

In clarificarile la documentatia de licitatie avem o chestie interesanta: graficul de executie Astaldi-FCC, varianta din iunie 2016, care ne spune ca durata de realizare a finisajelelor si instalatiilor de la statia Raul Doamnei e de 11,5 luni:



Luati in considerare ca acestea nici nu au inceput, asa ca e mai mult decat clar ce e cu finalizarea in 2018.

Si inca ceva: rezultatul licitatiei de semnalizare comunicat ofertantilor in data de 23 noiembrie a fost contestat la Tribunalul Bucuresti, sectia II de contencios administrativ-fiscal.

E foarte simplu de aflat cine a contestat, intrucat au fost doar doi participanti: Siemens si Alstom Transport:

QuoteNr. unic (nr. format vechi): 47824/3/2017
Data inregistrarii: 19.12.2017
Sectie: Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie: Contencios administrativ şi fiscal
Obiect: litigiu privind achiziţiile publice
Stadiu procesual: Fond

Părţi
Nume              Calitate parte
SIEMENS SRL   Reclamant
METROREX       Pârât

LE Si graficul lucrarilor de structura de la statia Raul Doamnei (lucrare aflata pe drumul critic), ca sa ne dam seama de intarzieri:


GDPR

^Si ca sa fie mai clar ce e cu faza 1:



Observati in adresa optimismul cu privire la termenul de punere in functiune :) Optimism care vad ca persista.

Ionut

^^ Graficele de executie. Nu am acum energie sa ma uit, astept material bun pentru intrebari. :)

GDPR

In Monitorul Oficial nr. 1092 de azi a fost publicat Ordinul ministrului transporturilor privind aprobarea actualizarii Contractul de servicii publice de transport cu metroul pentru perioada 2016 – 2018 al Societății Comerciale de Transport cu Metroul București "METROREX"- S.A. aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr.350/2016. In anexa 2 avem programul de investitii cu termenele de punere in functiune:


TibiV

"Simpatice" termenele pentru M5 sectiunea 2 Eroilor Iancului...

"Inceput - 2017"...
Mai au doua zile ca sa inceapa "la timp"...
:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mi se pare o nesimțire să publici în MO acel termen de începere. La fel de fantezist este și anul 2023 pentru finalizare. Dacă începe în 2023 să fim mulțumiți.

GDPR

Nu fiti carcotasi, orizont inseamna ... orizont :)

ion59

Domnilor, am încercat să înțeleg și eu cum e cu acest început, poate am înțeles greșit, mă rog, asta e, începutul unui proiect este considerat când se apucă de primele hârtii legate de acel ceva, nu când dau prima lopată. Partea interesantă este că durata hârtiilor este, de multe ori, mai mare decât construcția propriu-zisă.

Horațiu 87

#883
Procentul de realizarea a proiectului Magistrala 5 de metrou, Sectiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera) in luna IANUARIE 2018

Statia Raul Doamnei
Deviere retele 100% (noiembrie 100%)
Structura statie 57% (noiembrie 49%)
Sapatura în statie 94% (noiembrie 82%)
Refacere suprafete 10% (noiembrie 10%)
Finisaje 0 % (noiembrie 0%)

Statia Brancusi
Deviere retele 100% (noiembrie 100%)
Structura statie 97% (noiembrie 97%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 75% (noiembrie 75%)
Finisaje 10 % (noiembrie 0%)

Statia si depoul Valea Ialomitei
Deviere retele 100% (noiembrie 100%)
Structura statie 100% (noiembrie 100%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 99% (noiembrie 99%)
Finisaje 82% (noiembrie 78%)

Statia Romancierilor
Deviere retele 99% (noiembrie 98%)
Structura statie 98% (noiembrie 97%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 46% (noiembrie 46%)
Finisaje 78% (noiembrie 78%)

Statia Parc Drumul Taberei (mai mult ca sigur procentajele din noiembrie au fost puse gresit de catre cei care se ocupa cu actualizarea site-ului www.metrorexm5.ro, de aceea le-am pus  si pe cele din octombrie)
Deviere retele 46%   (noiembrie 98%)   (octombrie 46%)
Structura statie 84% (noiembrie 100%)  (octombrie 83%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)  (octombrie 100%)
Refacere suprafete 0% (noiembrie 60%)  (octombrie 0%)
Finisaje 15% (noiembrie 79%)  (octombrie ??% )

Statia Tudor Vladimirescu (Drumul Taberei 34)
Deviere retele 98% (noiembrie 98%)
Structura statie 100% (noiembrie 100%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 60% (noiembrie 60%)
Finisaje 82% (noiembrie 79%)

Statia Favorit
Deviere retele 99% (noiembrie 99%)
Structura statie 99% (noiembrie 98%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 67% (noiembrie 67%)
Finisaje 82% (noiembrie 79%)

Statia Orizont
Deviere retele 100% (noiembrie 100%)
Structura statie 100% (noiembrie 100%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 99% (noiembrie 99%)
Finisaje 83% (noiembrie 83%)

Statia Academia Militara
Deviere retele 85% (noiembrie 85%)
Structura statie 83% (noiembrie 82%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 0% (noiembrie 0%)
Finisaje 0% (noiembrie 0%)

Statia Eroilor 2
Deviere retele 92% (noiembrie 92%)
Structura statie 99% (noiembrie 99%)
Sapatura în statie 100% (noiembrie 100%)
Refacere suprafete 0% (noiembrie 0%)
Finisaje 26% (noiembrie 26%)

Stadiu lucrări

La data de  5 ianuarie 2018, stadiul fizic al lucrărilor era următorul: (aici iar au uitat sa actualizeze  :lol: :lol:)
- Structuria de rezistenta 93,96% (noiembrie 93,96%)
- Fundație cale de rulare 86,30% (noiembrie 86,30%)
- Finisaje 41,87% (noiembrie 41,87%)

Sursa

Ionut

:)

Metroul nu va ajunge în cartierul bucureștean Drumul Taberei nici anul acesta. Într-un document oficial, șefii din Transporturi recunosc că magistrala 5 de metrou va fi gata abia în primul trimestru din 2019. Magistrala 5 de metrou nu va fi gata la finalul acestui an, așa cum promiseseră anul trecut. Și asta deși lucrările la structură sunt gata în proporție de 96%, iar muncitorii au făcut mai bine de jumătate din lucrările la șine, iar finisajele sunt aproape gata. Pentru ca trenurile să poată circula pe noua linie de metrou lungă de 7 kilometri, trebuie pus la punct și sistemul de automatizare și siguranța traficului care nu a fost cumpărat încă.

Digi24