[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: subway on December 09, 2017, 11:32:59 AM
Nu-i asa ca a fost abordarea optima sa soliciti vizualizarea 'in intregime' a stadiilor de executie?...magistrala cap-cap nu pe bucatele...
Asa ar trebui abordate si celelalte investitii majore in transporturi...parerea mea.

Pai am solicitat sa facem vizita pe tot santierul dar nu am putut sa vizitam tot. Si-asa am stat 5 ore. Putem face vizite mai mici, periodic, e varianta cea mai buna. Si sa vizitam acolo unde este progres si/sau acolo unde sunt blocaje ca sa se inteleaga de ce sunt blocaje. Asta a fost ideea cu accesul in anumite statii. Nu s-a pus niciodata problema sa aratam ca nu s-a facut nimic la Orizont sau Favorit, de exemplu (fiind cele mai inaintate).

Ionut

Regulamentul ala este o mizerie. Problema principala e ca permite interpretari. Noi zicem ca se pot deschide ST3 si ST4, CNAIR zice ca nu. Si avem si noi, si ei, dreptate. Probabil ca si cu M5 va fi la fel. Acum speram doar sa aiba oficialii din Metrorex mai multe c. decat cei din CNAIR si sa deschida circulatia, daca acest lucru va fi posibil. Chiar si nespecialist fiind, mi se pare imposibil sa fie totul, 100%, gata in 2018. Adica finisaje, toate accesele, absolut tot. Teoretic orice e posibil, dar practic...

Ionut


subway

#768
De multe ori nu e nici logic nici practic!
Sa luam ca exemplu pasajul pietonal de la Moghioros...acolo se doreste realizarea unei corespondente intermodale.
Lucrarile presupun intreruperi in circulatia 'metroului usor 41' care in prezent este singurul mijloc de transport in comun de capacitate mare ce serveste cartierul.
Cand te apuci sa faci 'deranjamentul'?
Acum?=dezastru total
Dupa ce pui in circulatie M5?=singura optiune 'cu scaun la cap'!
Dar nu poti pune in functiune M5 cf. regulamentul stupid decat daca e terminat si pasajul!?!
Daca regulamentul ramane in forma actuala va iesi un mare-mare hiperscandal
P.S.
Dupa ce parcurgeti si ultimele statii ramase vom putea evidentia 'in clar' toata problematica, sunt convins.
Sa vezi atunci 'discutii infierbantate'!  :)

alex8

Mulțumim pentru deschidere Metrorex.

Structura stațiilor mi se pare cel mai greu de finalizat din cauza timpilor tehnologici si a mutări rețelelor edilitare. După aceea contează câți oameni ai la dispozitie si cât de profesioniști sunt ei.
Lucrările de la interior pot să continue și pe ninsoare așa că e viabil termenul de finalizare în 2018.

Într-o poză ai prins un transformator coborator de tensiune.


Xenos

#770
Regulamentul poate fi modificat la loc daca forma lui actuala constituie un exces cauzat de problemele pe OS3...in fond mai importanta e aplicarea unei norme juridice/ unei reguli cu cap, rezonabil decat modificarea ei...adesea se modifica norme doar pentru ca sunt, de fapt, prost/incorect/excesiv de temator si de rigid aplicate....

In al doilea rand, inteleg ca unul din DACĂ, adică una din condiționalitățile de care depinde punerea în funcțiune cu călători a M5 în decembrie 2018 este finalizarea licitației de semnalizare. Dacă e așa - și nu se intenționează o circulație la cale liberă, greu de conceput, totuși - atunci sigur ne ducem în 2019, de vreme ce contractul nu s-a atribuit și execuția e planificată să dureze, parcă aproximativ 1 an, mă poate cineva corecta?

În fine, ar fi extrem de util să vedem și Râul Doamnei, Romancierilor și Orizont - ultimele două pentru moral, fiind aproape finalizate.
Pe drumul critic, deci de natură să întârzie punerea în funcțiune, sunt clar Râul Doamnei, Eroilor 2, dar mi se pare mie că și Parcul și Academia Militară.

Ionut

Quote from: alex8 on December 09, 2017, 02:42:14 PM
Într-o poză ai prins un transformator coborator de tensiune.

Asta este cumva?










Ionut

Quote from: Xenos on December 09, 2017, 04:04:26 PM
În fine, ar fi extrem de util să vedem și Râul Doamnei, Romancierilor și Orizont - ultimele două pentru moral, fiind aproape finalizate.

Pe langa cele 3 mentionate de tine a mai ramas si Brancusi. O sa vizitez si aceste 4 statii, sper saptamana viitoare. :)

RaduC

De apreciat cum sunt protejați muncitorii împotriva arsurilor de ciment cu acele benzi galbene ce acoperă gura cizmelor. Atenția la detalii în protecția muncii se vede. Și alte masuri, precum protejarea capetelor armăturilor cu ciuperci, preferință pentru protecții colective și nu individuale, etc. sunt de apreciat!

TibiV

Vorbind despre protectii...
Mie mi-au iesit ochii ca la melc cand am vazut ca au acoperit sina cu folie ca sa nu se manjeasca cu beton!
(Stiu ca asa este corect... Dar nu am mai vazut nicaieri !)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8

Da, Ionut.

În ultima ta poză lipsesc intrerupatoarele de medie tensiune care pot să fie în vid sau sf6.

De la ele se pleacă în transformator si ulterior în celule.

ZorracK

O singura problema am ca locuitor al Cartierului: de ce statii asa de dese. Pai pe distanta Politehnica-lujerului ei au bagat 3 statii. Si la moghioros la parca terbuiau sa faca acces doar pe o parte fara ca sa interfereze cu 41!
In rest 2020 optimist ca o sa fie gata!

voicul

Poate au sesizat si ei problema si le-au facut mai frecvente :)

Intre Politehnica si Lujerului nici acum nu cred ca este vad de oameni. In 1983 nici nu cred ca s-a pus problema. In rest 1.8 km nu e o lungime asa mare.

Ionut

În opinia mea este foarte bine stațiile sunt dese. Astfel metroul este accesibil pentru mai multi oameni și se încurajează folosirea transportului în comun, ceea ce este foarte bine. Avantajele depășesc cu mult dezavantajele, principalul dezavantaj invocat fiind acesta al vitezei de deplasare.

dr4qul4

In Paris sunt mult mai dese (uneori dintr-o statie poti vedea statia urmatoare, ceea ce e enervant), dar la noi, pe magistralele vechi distanta e prea mare.
Ceausescu vroia sa mai mergem si pe jos. Nu vroia el sa faca statia de la Romana, asa ca ce ne mai miram.
Pe M1 avem M Bravu - 1,6km- Dristor - 1,75 km- Nicolae Grigorescu.
Daca stai exact la mijloc, atunci ai de mers pe jos minim 800m (+ distanta pana la linie, ca poate nu stai in primul bloc de la strada). Iar 1 km de mers prin ploaie/frig/canicula, te poate face sa te gandesti la masina

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist