[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

133 313

#300
Iluminat:
-VA copexuri cu cabluri in ele (si cleme), trase prin fundatii betonate pentru stalpi metalici in 4 buloane (model DT34), cu impamantare individuala, alimentare de la doua PT din zona RO-VA, zona de bulevard. In fata blocurilor se monteaza stalpi mici obisnuiti, multistrat.
-RO copexuri, urmeaza cabluri prin ele, in fata la DT65, la bulevard si prin spate plus in jurul accesului CH, cu cateva fundatii de stalpi betonate la bulevard.
-FAV, 3 stalpi metalici noi cu lampi, la DT23, pe centru si la DT24(Medlife), plus stalpi de beton noi pe care e prins troleul, trebuie sa cada 3-4 stalpi vechi pentru continuarea coloanelor forate la Medlife si DT23. Copexuri cu cutii de tragere cabluri in zona DT21-19-17-15 la baza stalpilor vechi de beton.
-VI nimic nou, copexurile si cutiile de tragere sunt ingropate de mult. Nici o miscare la cablare.

Dar sunt lucruri stiute de o saptamana... pentru cine a fost atent.  O:-)

GDPR

Daca pui o mie de poze deodata, normal ca ne pierdem in detalii.  :cheers:

PS Vezi ca multi din colegii de forum nu sunt obisnuiti cu prescurtarile.

dr4qul4

Daca scria V AG si V IL era mai usor de inteles. Ca si D Tab. Dar pana la urna e simplu: sunt doar numele strazilor/statiilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Avem si thread pentru prescurtari, 133 313 poate pui aici niste abrevieri plus explicatii ca sa ne fie mai usor. Faci un mesaj doar pentru M5/metrou. :cheers:
Multumim pentru update, foarte consistent si relevant!

133 313

#304
Quote from: adrian rosca on October 01, 2016, 12:10:54 AM
Daca pui o mie de poze deodata, normal ca ne pierdem in detalii.  :cheers:

PS Vezi ca multi din colegii de forum nu sunt obisnuiti cu prescurtarile.

Eu am explicitat cel putin odata, fiecare prescurtare. Iar daca va innecati in poze, atunci imi cer scuze si poate mai bine va las cu latratul politic la luna si radioerevan... cum v-am lasat la MU...? Unde pretinsi "guru" insideri. s-au dedat la marsevii gen pana a latra cum ca DNA a blocat poriectul, dupa ce Metrorex si-a aruncat licitatia de trenuri benevol intr-un dosar...? Curat slugoi al coalitiei penale acela, moncher. Dar nu-i nimic, ca banii de troleibuz la VI tot or sa-i scoata.  O:-) Si banii de pe proiectul M5 Pantelimon, daca nu se face, si de pe M6. Din campaniile in care i-au bagat...  O:-)
Pozele stau pe flickr binemersi. Aici sunt link-uri.

Pentru restul lumii,
Lista abrevieri:
AM = Academia Miliara
ORZ= Orizont
FAV=Favorit
DT34= Drumul Taberei 34, DT20=Drumul taberei 20, s.a.m.d.
RD5= Raul Doamnei 5
PRC= Parc Drumul Taberei=Parc DT
RO=Romancierilor
VA=Valea Argesului
VI=Valea Ialomitei
VO=Valea Oltului
ER2=Eroilor 2
CH=Cetatea Histria (str.)
TgN=Targu Neamt (str.)
LC=Lunca Cernei (str.)
DM=Dealul Macinului (str.)
Arutela=alee
Haiducului=alee
CV= Centrala ventilare, CV FAV-DT34=centrala ventilare interstatie Favorit-Drumul Taberei 34
PLS=Punct lansare scut (TBM).
PSS=Punct scoatere scut.
Duplicate si in topicul de abrevieri.

panzer

Luati stirea ca atare: Sursa B365

Începe licitaţia pentru extinderea MAGISTRALEI 5 de METROU pe secţiunea Eroilor-Iancului

QuoteMinisterul Transporturilor va demara până la începutul lunii noiembrie licitaţia pentru extinderea magistralei 5 de metrou pe secţiunea Eroilor-Iancului, lucrările urmând ca lucrările să fie finalizate cel mai probabil în 2021, a declarat duminică ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, la un eveniment organizat de Metrorex.

Lucrările la primul tronson al magistralei 5 de metrou, Drumul Taberei - Eroilor, sunt în prezent în stadiu avansat, iar termenul de finalizare este jumătatea anului viitor, a declarat săptămâna aceasta directorul tehnic al Metorex, Ionel Oprea, potrivit news.ro.

"Vom demara până la începutul lunii noiembrie procedura de licitaţie pentru proiectare secţiunii a doua a magistralei 5 de metrou. Vorbim de Eroilor - Piaţa Iancului. Această procedură va dura şase luni - nouă luni, apoi licitaţia propriu-zisă. Apoi va veni perioada de proiectare, iar apoi va fi perioada de construcţie de 36 de luni", a spus Buşe.

Potrivti termenelor înaintate de către ministru, lucrările la al doilea tronson al magistralei 5 ar putea fi finalizate în circa cinci ani.

"Este foarte probabil ca în 2021 să avem nu numai magistrala 6, ci şi magistrala 5 extinsă. Lucrările la magistrala 5 extinsă ar putea începe în 2019. Estimăm că doi ani ar dura parta aceasta de licitaţii şi proiectare", a mai spus ministrul.

Liciteaza proiectarea de fapt? Cam asta s-ar intelege din declaratii.

Cam aceeasi problema de comunicare ca si la autostrazi: se creeaza impresia ca un astfel de proiect ar putea fi executat in 3 ani, destul de nerealist avand in vedere zona pe unde trece. Iar o sa puna "carcotasii" un zero in coada.


Ionut

Parca era legea aia ca nu poti strica timp de 5 ani o lucrare proaspat finalizata (lucrarile la suprafata din Pantelimon). Bine, e drept, liciteaza acum proiectarea, pana acorda contractul, pana se finalizeaza proiectarea, pana scot lucrarile la licitatie, pana acorda lucrarile... si pana se apuca de treaba... 5 ani. Da. Este corect. In 5 ani se apuca de treaba, nu termina. :)

dr4qul4

#307
Pai se vorbeste de Eroilor - Iancului. Nu de Iancului - Pantelimon!

Dar tind sa cred ca a inceput campania :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Nu e campanie. Eu am insistat f mult pentru continuarea M5. Sper să se țină de cuvînt cu lansarea licitației pentru PT în noiembrie.

dr4qul4

Asta e o veste foarte buna. Abia astept sa vad ca tot ce au promis se intampla pana in decembrie.
Din pacate televiziunile sunt in campanie si taxeaza orice declaratie. Mai nou fac mare caz de faptul ca ministru nu stie cat costa o calatorie cu metroul.
Treaba unui ministru nu e sa le stie pe toate si nici nu trebuie condamnat daca nu merge cu metroul (nici eu nu stiam cat mai costa). Nu-si construieste metroul pentru el ci pentru populatie.

Este prima declaratie despre continuarea M5 dupa foarte mult timp. De fapt e prima declaratie in legatura cu planurile Metrorex, in afara de M6 care parea ca va inghiti toate resursele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

#310
http://www.economica.net/metrorex-imparte-magistrala-drumul-taberei-pantelimon-in-trei-sectiuni-si-vrea-sa-cumpere-trenuri-pentru-primele-doua_126246.html

QuoteÎn ceea ce priveşte secţiunea Râul Doameni (Drumul Taberei) – Eroilor, ce ar putea fi inaugurată la jumătatea anului viitor, şeful Metrorex spune că iniţial vor fi aduse trenuri de pe alte magistrale.

,,Noi analizăm în momentul acesta să circulăm cu o parte din trenurile de pe Magistrala 1 şi 3. Le vom echipa cu sistemele necesare care vor fi compatibile cu instalaţiile de automatizare din trafic. Nu se va circula mai prost pe M1 şi M3. Parcul de trenuri la acest moment, din inventar, este la 90 de trenuri. La momentul actual, noi circulăm pe zi cu 55-57 de trenuri. Avem o rezervă şi putem acoperi şi necesarul de pe Magistrala 5", a precizat Aldea.
...
"La acest moment, situaţia este la instanţă. După pronunţarea instanţei, probabil că vom relua cumva procedura de licitaţie, pentru că strategie de achiziţie a trenurilor s-a modificat", a mai spus directorul general al Metrorex.

Oi, oi, "probabil", "cumva". Asta chiar e director general la Metrorex?

@cutter, exista SPF, SF? Daca nu, ma scuzi ca o zic, lansarea licitatiei pentru PT anul asta este doar un 'bullshit' pe care ti l-au servit astia.

133 313

#311
Scuzati ca intervin... SF pentru Eroilor-Iancului este realmente o problema?
Argumentare.
Eroilor-Iancului va avea statii la: Facultatea de Drept-UTCB F.U.T., Primarie, Cercul Militar-Universitate-Spital Coltea-Teatrul National-Muzeul Municipal-Ministerul Agriculturii-Politia Capitalei (cand s-o termina consolidarea), UTCB-F.I. Va fi primul traseul subteran real pe axa est-vest. Va intersecta 4 magistrale (din care 3 existente) in doar 6 statii, Eroilor M1,3, Hasdeu M4, Universitate M2, Iancului M1 Numai argumentarea asta cred ca-i suficienta pentru S.F.
As mai baga virtual si motivul ca in caz de catstrofa naturala-cutremur traseul de suprafata peste M5 tronson central va fi colmatat si blocat, deci este imperios necesar sa se poata trece pe dedesubt.
De fapt S.F. este o formalitate ce nu are voie sa fie taraganata. Iar tronsonul asta (aici ma repet) trebuia/trebuie realizat inainte de un cutremur major, nu dupa cand banii se vor duce pe lucrari de constructii in regim de urgenta, demolari, consolidari, cosmetizari... In momentul in care incepe sa se elibereze teren in centru va incepe in sfarsit normalizarea cu cladiri de birouri centrale, acolo se vor duce investitiile, chiar si cele publice, caci anumite institutii stau prin te miri ce cotloane.

Edit:BREAKING NEWS: Sunt trasate marcaje cu galben la Valea Argesului.
Siii... dam drumul la update.


VI, se construiesc parapetii despartitori intrea scara rulanta si scara obisnuita in acces C, acces D si acces E (cel in subtraversare a str. VO). In imagine acces C.

Au mai sosit tevi zincate. Idem la VA.

Acces E.



Acces D.



Sapaturile de la canivouri au intrat in curtea statiei electrice.



In galeria RO-VI pe langa suportii pentru traseele de cabluri au inceput sa fie montate corpurile de iluminat definitive, clasice in reteaua de metrou, cu doua tuburi fluorescente, tip elba fipra.

133 313

Partea 2.

Statia VA, la intersectia DT cu VI.











Iluminatul in buna partea are santurile acoperite.









Se monteaza stalpisori, ca viitoarea trecere de pietoni sa nu devina parcare. Si asa cum bine am intuit... asfalt nou nout, taiat pentru cablul de la iluminat!


133 313

Partea 3.

In continuare suntem la VA.









Str. TgN!





Beton si in jurul accesului TgN.

PSS RD.



RD, zona de la intersectia cu DT.









133 313

Partea 4.

Statia RO, sapaturile cu copexurile pentru iluminat au ajuns in drept la DT67. SI tot de la DT67 pleaca tubulatura pentru Netcity, trecand prin spate pe la DT65 ajunge tocmai la DT63 unde iese din nou in trotuar la bulevard.

Acces CH.





Pe aici trece Netcity.





Iluminatul e deja acoperit.





Netcity in coltul DT65.

La bulevard au inceput sa iasa moatzele de cabluri prin copexuri.



Intersectia cu str. Romancierilor, foarte aerisita.

Netcity reise in bulevard la DT63, trecand peste canivouri.

Zona DT63-DT61.

Se zvanta si se curata simultan betonul de praf cu jet de aer sub presiune. Asta implica ca ar urma emulsia.