[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ultimul set de poze din statia Favorit. Si ultimul set de astazi... revenim in curand cu restul statiilor. :)

In stanga avem statia. In dreapta este tunelul-garaj. Se observa ca aici NU vom avea sina a treia. Asadar, in aceasta zona de bifurcatie, avem nevoie de catenara.


Catenara.










Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Asta a fost tot pentru azi. Sper ca v-a placut.

Multumim inca o data Metrorex pentru acces si pentru informatii! Ne vom revedea curand pentru vizita pe restul statiilor si apoi, probabil, ne vom intoarce pe santier la final de mai sau inceput de iunie. Le dorim spor la treaba si mai ales spor la licitatia de semnalizare si automatizare a traficului!

Cand circulam pe M5? Pai optimistii Metrorex spun ca in T1 2019. Noi spunem ca trebuie mai intai sa vedem cum decurge licitatia de automatizare. Vorbim cand avem contract semnat. Conform contract, lucrarile pentru acest sistem ar trebui sa tina 9 luni. Mi s-a zis astazi ca vor sa faca tot posibilul sa execute contractul mai repede de 9 luni. Vom vedea.

Loko

Quote from: Ionut on March 05, 2018, 02:58:09 PMAstazi am vazut urmatoarele statii: Orizont, Raul Doamnei, Valea Ialomitei (depou si statie), Parc Drumul Taberei si Favorit, adica 5 statii si un depou. Tot asa vreo 4 ore pe santier, insa cu mai putine poze pentru ca deja multe lucruri sunt stiute/vazute si unele finalizate 100%.

Ai vazut si statia Brancusi. :D

Multumim pentru reportaj, e incurajator ca macar ceva se mai misca cum trebuie in aceasta tara.

Ionut

Ai dreptate. :lol: Evident, am fost si la Brancusi, corectez acum. :D

dr4qul4

Multumim pentru update, atat voua (api), cat si Metrorex pentru transparenta. Chiar ar trebui sa-i lauzi in viitoarele interventii in presa.
Oare de ce nu pot si ceilalti sa fie atat de deschisi?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

As mai adauga, la depoul Valea Ialomitei, langa linia cu bateriia de vinciuri este linia cu strungul de bandaje.
Intr-o poza se vede un "decupaj" in peron, si cu ceva prelate ....
De-a lungul acestor linii, chiar langa sina se vede si cablul pentru troliul-cabestan, pentru tractarea boghiurilor....
:)
@Ionut, stii cumva, bateria de vinciuri ce productie este?

TibiV

@Ionut,
si sa nu uitam ca trebuie trenuri.
Iar licitatia pentru trenuri este sublima, dar lipseste cu desavarsire din SEAP... :(

Stiu ca vor sa porneasca cu trenuri luate de pe alte magistrale... Dar asta nu este o solutie (decat pentru a le bulversa si pe M1-M3...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

@Dan, nu stiu ce marca sunt vinciurile. Dacă țin minte, o sa intreb data viitoare. :)
@Tibi, nu am uitat de trenuri... se știe deja că vor folosi trenuri de pe alte magistrale...

frunzaverde

Quote from: Ionut on March 05, 2018, 04:57:26 PM
Arata bine. Chiar daca unii ziceti ca e low cost, eu cred ca arata mai mult decat decent.

Finisajele arata de muuult mai buna calitate decat cele folosite la prelungirea M3 sau la prima faza din M4. Faptul ca s-a renuntat la zugravirea peretilor (care dupa 10-15 ani arata jalnic de la infiltratii) si s-a revenit la placarea integrala a peretilor e excelent. Si calitatea materialelor arata muuult mai bine decat cea folosita, de exemplu, la Basarab sau Grivita. Si nu cred ca cineva se asteapta ca finisajele sa aiba calitatea celor din statiile originale - gen marmura si travertin peste tot - nu finanta nimeni asa ceva. Mie mi se pare ca arata absolut decent - calitatea pare mai buna ca la Sofia, de exemplu (si similara cu Budapesta).

Arhitectura e insa destul de trista si lipsita de imaginatie, cu mult "copy->paste" - la Favorit au folosit motive cinematografice in conditiile in care cinematograful nu mai exista de 20 de ani... Dar asta e - lucrare comandata de stat pe principiul "pretul cel mai mic", cu birocrati care decid "in comitet". La Sofia sau la Budapesta arhitectura e mult mai interesanta si mai putin plictisitoare, de la materialele folosite pana la estetica.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Cred ca am cere un pic cam mult sa vedem 10 statii opera de arta, gen Stockholm sau Moscova. Sincer. Nu zic ca nu trebuie sa avem sperante, pretentii, sa think big, insa cred ca e mai important decat asta, in acest moment, sa facem ceva in primul rand functional si DECENT. Ceea ce cred ca ne-a reusit.

In plus, sunt doua statii-landmark, iesite din tipare (doua din 10). Vorbesc de Valea Ialomitei (da, stiu, Titan reloaded, dar nu e chiar Titan si arata mult mai bine, plus finisajele sunt mult mai bune) si Eroilor 2 (care va fi iluminata natural si va avea un design mai altfel, vedeti in pozele de data trecuta ca are niste stalpi oblici, o sa arate destul de spectaculos).

Nu vreau sa ridic in slavi Metrorex, proiectantii sau arhitectii... este doar parerea mea (argumentata prin vizitele la fata locului si prin plimbarile prin destule capitale europene civilizate) ca M5 este, una peste alta, cu toate micile detalii (gen diacritice si designul pe alocuri "plictisitor"), mai mult decat o solutie decenta (pentru ce poate Romania acum).

perfidus

Foarte interesante pozele Ionut. Pentru utilizatorii obișnuiți sunt chiar wow. Echipamentul din stații este impresionant.
In poza de mai jos dar si in altele din cele de sub peron ai surprins zonele de etansare a trecerilor de cabluri, cu rezistenta la foc in timp egala cu a planseului. Lucrarile astea (sa le zicem de ignifugare) sunt si ele destul de scumpe si se fac cu materiale agrementate, doar de catre firme si persoane autorizate ISU.

Quote from: Ionut on March 05, 2018, 05:14:42 PM
Unde vedeti capetele de cabluri/tevi vopsite in alb, inseamna ca pe acolo nu se mai introduc alte cabluri. Adica este gata lucrarea.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

Superbe pozele Ionut, multumin pt acest update ! E bn ca avanseaza lucrurile  :D
You're in Steelers Country

cornel334455

Salutare

Am observat că panourile de orientare sunt scrise fără diacritice. Oare e o alegere intenționată sau ... o scăpare sistematică?

Felicitări pentru poze.


Ionut

Salutare! S-a mai discutat... pur si simplu asa sunt peste tot indicatoarele Metrorex.

Mao

Salut! Interesant reportajul. Daca vorbim de arhitectura si daca permiteti o parere personala, Titanul este, de departe cea mai frumoasa idee. Ca e crapata, ca e patata, este adevarat. Acum, v. Ialomitei arata si ea foarte bine. Astept sa vad si Eroilor si cred ca astea sunt top 3-ul in preferintele mele. Ar fi interesant un sondaj cand e gata M5.