[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Din fix acelasi loc. :)

Pe linie, exact cum se vine dinspre Valea Ialomitei si se intra in statie.


Detaliu. Intre linie si acest sant este loc pentru a evacua calatorii la nevoie. Pe sant se va pune un gratar, desigur. Santul va fi folosit pentru a capta apa si apoi va fi evacuata (stingere incendii, inundatii).


Inca o data tunelul, spre Valea Ialomitei (trenul vine spre noi).

Ionut

Parte din infrastructura Metrorex pentru world domination.







Glumesc, evident. :lol:

Este "cazanul" unde se stocheaza apa pentru stingerea incendiilor. Si parte din tevi. Si motoarele/pompele! Am inteles ca M5 are puturi sapate la mare adancime (200 m parca) pentru apa necesara la stingerea incendiilor, pentru toalete and stuff. Deci este complet independent fata de Apa Nova. Misto. De fapt, la nevoie, metroul poate da apa orasului! Sa speram ca nu se va ajunge niciodata la asa ceva...

Ionut

Tot Favorit! Statia mea favorita de astazi! :) De ce favorita? Ca am prins atatea detalii.

Diverse detalii peron, materiale, indicatoare...









Granitul care va pava statia.


Detaliu granit.







subway

#708
Ba eu sper ca da!
Ar fi primul semn ca industria bucuresteana isi revine din letargie si populatia reincepe sa se spele pe dinti!
:) :) :)
Statia e 'pavata' dar pardoselile sunt acoperite cu protectiile ce se vad
P.S.
Ma amuza 'jargonul' tau de drumar ;)
No problem...

Ionut

Alte doua accese in statia Favorit.
Unul intr-un stadiu avansat, altul intr-un stadiu mai incipient.















Prindere panouri (pereti).


Si la final un ALT acces. :lol: Multe accese... nu ma puneti sa va zic exact unde sunt, pe ce strazi. :lol:

subway

#710
La Favorit va fi si un Data Dezaster Recovery Center pentru Metrorex IT, ceva supermodern si supersafe in caz de cutremur major!
Ceva ce si Guvernul Romaniei ar avea absoluta nevoie la Piata (inca) Victoriei...

Ionut

^^ Recunosc, am vocabular de drumar. :lol: Invat usor-usor.

Siiiiii... momentul culminant pentru mine, momentul favorit! Centrala de ventilatie din statia Favorit! Nu am mai vazut asa ceva, este un sistem impresionant. Pozele chiar nu fac cinste acestor instalatii.

De aici este extras aerul, de afara, pentru aerisire. Si pe aici este evacuat fumul in caz de incendiu.








POWER!






Priviti cat de mare este acel ventilator. :lol:






POWER!!! :lol:





Ionut

Si ultimele 3 poze din statia Favorit.







Hai ca mai am doar vreo 130 de poze. :lol:

Ionut

A patra statie vizitata, statia Tudor Vladimirescu! Aici este o poveste foarte interesanta. Era initial denumita "Drumul Taberei 34", dar suna asa ca un Oficiu Postal, fara personalitate. Si s-a luat decizia schimbarii denumirii pentru ca prin zonele astea si-a stabilit Tudor Vladimirescu tabara cand a venit in Bucuresti cu pandurii sai! Drumul Taberei... lui Tudor Vladimirescu. :)

Accese in statia Tudor Vladimirescu...








Ionut


Ionut

Aici turnau (? cum se numeste stratul ?) pentru a monolitiza, a fixa linia. Betoniera era evident sus de tot, la sosea, pe sol. De la betoniera pleaca pana in subteran "conducta"/"teava" prin care se impinge betonul in subteran, din betoniera.








Ionut

^ Din acelasi loc, vedere spre partea cealalta a peronului.


Se vede conducta/teava prin care vine betonul.


Cealalta parte a liniei este deja betonata! Am pozat fix linia de demarcatie. Stanga armatura fara beton. Dreapta beton.


Scuze pentru claritatea pozei! Se vad niste mici betigase albe. Este fibra de sticla care armeaza suplimentar betonul! Aceste fibre de sticla se mixeaza cu betonul pentru a-i conferi rezistenta suplimentara (si cred ca si elasticitate).

subway

Daca suporti o sugestie, ti-as sugera ca la urmatoarea vizita sa iei cu tine si doi-trei 'aficionados metrou' de 'dincolo'...sunt convins ca te-ar ajuta sa pui intrebari si sa ceri lamuriri cat mai pertinente...parerea mea!  ;)

Ionut

^ Iau iau. Mi s-a explicat pe termenii corecti, evident. Dar na, uit. Si sunt multe detalii noi pentru mine.

Detalii de pe linii si peron... :)




















Ionut

Ultimul set de la Tudor Vladimirescu.









Liniile care indruma nevazatorii.


Se chinuiau sa transporte un cablu de la suprafata in subteran. :)




Mi-am adus aminte. Cablul asta e facut la noi in tara. :)
Sinele sunt din Austria. Centralele electrice sunt japoneze (Mitsubishi).