[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

133 313

Partea 5.











Acces RD5... nimic.

AIci e o tentativa de tragere a unui cablu pentru iluminat spre RD7. Doar o tentativa...

133 313

Partea 6.

Terratest nu si-a luat inca "ciuberele" pentru bentonitic. Dar le-a mutat pe partea blocurilor M.

Carcase de bareta, mutate de data trecuta.











133 313

Partea 7. Tot la Raul Doamnei. Trist. Jalnic.







O luam inapoi spre Romancierilor via Valea Argesului. Canivourile se umplu cu nisip peste cabluri.

La intersectia DT cu VI au aparut cativa stalpisori pentru semafoare.






133 313

Partea 8.



Romancierilor zona acces Cetatea Histria.

Troliul a fost mutat la DT65 iar schema de tragere acum este RO-PRC-RO in sensul ca tragaciul este dus prin primul compartiment al canivourilor pana aproape de CV PRC-RO, unde este trecut pe scripeti pe dupa un tambur de lemn culcat in santz si adus inapoi la RO prin al doilea compartiment al canivourilor.,

Cablurile deja trase de la VI la DT63.





Deci cablul asta este tras de tragaci de la DT63 prin compartiment 1 canivouri spre PRC unde este intors pe dupa tamburul de lemn pe scripeti si tras inapoi de tragaci prin compartiment 2 canivouri pana la DT63. Practic injumatatesti munca. Sa vedem daca le va functiona.

133 313

Partea 9. Mai departe spre PRC.



Subtraversarea spre canivourile de sub spatiul verde median, zona TgN.

La trecerea de pieton de la parc, pana in CV PRC-RO, pe centrul bulevardului.







De aici sunt alte foraje orizontale pe sub centrul bulevardului spre un alt foraj transversal de pe un trotuar pe celalt al bulevardului.

133 313

Partea 10. Parc DT. Imbucurator, activitae este si pe inserat, la armaturi.







S-a evacuat vechiul pafsin al vechii canalizarii ramase prin statia electrica subterana.

Si au venit reazemele pentru tunele utilizate la zonele de intepare de la centralele de ventilare interstatie.







133 313

Partea 11. CV interstatie DT34-PRC. Nimic. Nada.

DT34, acces C, Pravat. "Monstrul" vrea sa iasa din groapa.  :)

O mare arte din planseu este suprabetonat peste hidroizolatie.

Zona caminului de canalizare de pe ovoid, DT33.



Trecerea de pietoni de la CV FAV-DT34.

Zona de carosabil este betonata, asteptam asfaltul.



133 313

Partea 12.



Favorit, Str. Sibiu, se face umplutura cu pamant in santul de la DT21. Se ia cu cupa din basculanta...



Medlife, prima asternere peste planseul accesului E.







133 313

Partea 13. Acces C, DT22.



Acces A, DT20. La acces B, DT15-17  s-a decofrat parapetul dintre scara si scara rulanta.

Orizont, acces C, Milea.

Acces A.



CV AM-ORZ, a inceput golirea santierului. Probabil cea mai asteptata refacere a carosabilului e aici.

Pe Drumul sarii tot trec basculantele astalroame.



133 313

Partea 14/14. Stiti ce-mi place cel mai mult la Ero(r)ilor? Lejereanu' de la refacerea carosabilului in zona macazelor si pe langa, zona cu surparea funny. Ca si cum Metrorex si Astaldi au uitat ca inchiderea Bd. Eroilor COMPLET nu facea parte din nici un plan aprobat si daca s-a intamplat... ata ete, de ce sa ne stresam. Ma intreb cand are primaria de gand sa-i amendeze.














Pelicanul

#445
De ce sa-i amendeze ? Si ce daca l-au inchis ? Se circula bine mersi pe la Cotroceni. Nici nu e bucla prea mare. Oricum mai e putin si se termina cu deranjul de la Eroilor. Definitiv, pentru urmatorii o suta cinzeci de ani.
Care e diferenta intre primele 3 poze si ce ai vrut sa ne arati in ele ?  >:(
( E vorba de pozele din 14/14  ).
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

Ionut

Vestea proastă este că locuitorii din Drumul Taberei mai au de aşteptat: nicio şansă ca acest tronson să fie gata înainte de finalul anului viitor. Marin Aldea, director general al Metrorex: ,,La începutul anului lucrările erau într-un stadiu destul de lent. Volumul de activitate a crescut de 8 ori. Se lucrează intens la interioare." Ca să mai îndulcească vestea, le promite, totuşi locuitorilor din zonă că vor fi ridicate restricţiile de circulaţie de la suprafaţă. Se va circula pe toate benzile în zona parcului Drumul Taberei şi în zona depoului de la Valea Ialomiţei, şi asta chiar din decembrie.

Digi24

Ionut

In dimineata aceasta avem pentru voi o filmare (tot de duminica) de pe M5. Am filmat doar statia Eroilor si nu ne-a prea iesit pentru ca in oras semnalul dintre telecomanda si drona se intrerupe foarte usor, fiind multe interferente. Chiar si asa, se pot observa cateva lucruri.

Adi & specialistii, daca ne puteti lamuri mai exact si ce vedem (detalii). :)


GDPR

Mare lucru nu se mai vede: cele doua goluri pentru luminatoare si SPAI (statia de pompare ape de interstatie). Momentan la unul din luminatoare lipseste o bucatica de planseu, acesta urmand sa aiba o forma circulara, la fel ca si celalalt:



Pun si planul statiei (sursa: http://www.metrorexm5.ro):


Ionut

Decizia Metrorex cu privire la Magistrala 5 de metrou.
Până unde va fi EXTINSĂ


Magistrala 5 de metrou, Drumul Taberei-Eroilor, aflată acum în execuţie, urmează să fie extinsă până la staţia de metrou Iancului, până în anul 2023, anunţă Metrorex. Pe 1.11.2016, Metrorex a publicat un anunţ de intenţie în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) şi în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind intenţia companiei de transport subteran de a demara, în perioada imediat următoare, o procedură de licitaţie deschisă ce va avea ca obiect angajarea de servicii specializate de proiectare şi asistenţă tehnică pentru Magistrala 5. Secțiunea Eroilor - Universitate - Piaţa Iancului. Valoarea estimată a serviciilor specializate, ce urmează să facă obiectul procedurii de atribuire, este de 60.000.000 RON fara TVA, scrie romaniatv.net.

Secțiunea Eroilor - Universitate - Piaţa Iancului face parte din proiectul Magistrala 5 de metrou: Râul Doamnei – Pantelimon, cuprins în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București – Ilfov.

Proiectul este structurat astfel:
- Secțiunea 1 – Râul Doamnei – Eroilor, cu punerea în funcțiune în 2017.
- Secțiunea 2 – Eroilor – Piața Iancului, cu punerea în funcțiune în 2023.
- Secțiunea 3 – Piața Iancului – Pantelimon, cu punerea în funcțiune în 2028.

În ceea ce privește Secțiunea 2 – Eroilor – Piața Iancului, aceasta va fi structurată în 2 etape:
- Etapa 1 – întocmirea documentației de finanțare și proiectare, având ca termen de finalizare anul 2019.
- Etapa 2 – demararea procedurii de achiziție a lucrărilor (începând cu anul 2019) și execuția și finalizarea acestora (circa 60 luni), având ca termen anul 2023.


Secțiunea va avea 5 km și 6 stații respectiv Haşdeu, Cişmigiu, Universitate, Calea Moşilor, Traian, Piaţa Iancului.

B365