[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

133 313

Partea 19/19 pentru ca este 19 octombrie.  :lol:











Un stalp rezidual de beton redus la moloz.



GDPR

Peretii mulati de la RD nu se pot finaliza daca nu se finalizeaza mai intai devierea canalizarii. Care insa vad ca dureaza al naibii de mult  >:(

Ionut

Stiam de cifrele astea? N-am fost eu atent? :o




Metroul din Drumul Taberei. Ce progrese s-au înregistrat în ultima lună

Constructorii metroului din Drumul Taberei au făcut progrese în opt dintre cele 10 staţii ale tronsonului în ultima lună, după cum reiese din graficul privind stadiul lucrărilor, actualizat la data de 17 octombrie. Cel mai mare avans a fost înregistrat la staţia Eroilor 2. Lucrările la structura de rezistenţă a tronsonului Eroilor-Râul Doamnei au avansat de la 81,65% în septembrie până la 84,09%, în octombrie.

Cel mai mare progres a fost înregistrat din nou la Eroilor 2, unde lucrările la structura staţiei au avansat de la nivelul de 77% din 12 septembrie, la 85% în această lună. Lucrările la structura staţiei au mai avansat în ultima lună la Academia Militară, de la 80% la 81%. O altă staţie unde au mai fost realizate progrese semnificative este Parc Drumul Taberei. Aici s-a lucrat la săpăturile în staţie, gradul de execuţie a acestora crescând de la 57% în septembrie la 62% în octombrie.

În patru dintre cele 10 staţii, constructorii s-au concentrat luna trecută pe refacerea suprafeţelor. Astfel, la Constantin Brâncuşi gradul de execuţie a lucrărilor de refacere a suprafeţelor a urcat de la 55% până la 57% , la Valea Ialomiţei de la 96% până la 97%, la Drumul Taberei 34 de la 45% până la 48% iar la Favorit de la 57% până la 59%. În staţia Favorit s-a mai lucrat şi la devierea reţelelor, gradul de execuţie a acestor lucrări urcând de la 96% până a 97%. Lucrări de deviere a reţelelor au fost efectuate şi la staţia Râul Doamnei, gradul de realizare a acestora fiind de 92% la 17 octombrie, faţă de 91% în 12 septembrie.

Singurele două staţii unde nu au fost constatate progrese în ultima lună sunt Romancierilor şi Orizont. Pe de altă parte, staţia Orizont ar putea fi prima staţie finalizată integral de pe secţiunea Eroilor-Râul Doamnei a Magistralei 5. Aici mai sunt de efectuat doar lucrări de refacere a suprafeţelor, gradul de execuţie a acestora fiind de 98%.

Economica.net

133 313

Quote from: adrian rosca on October 20, 2016, 12:06:01 AM
Peretii mulati de la RD nu se pot finaliza daca nu se finalizeaza mai intai devierea canalizarii. Care insa vad ca dureaza al naibii de mult  >:(
Raportat la executia canalizarii la Parc (acelasi executant si cu trafic deviat susccesiv, nu suspendat total cu e la RD) nu as spune ca a durat mult mult ci ca a fost mentinuta intentionat la ralanti.

GDPR

Ionut, procentele sunt luate de pe: http://www.metrorexm5.ro/stadiu.html , fiind acualizate lunar. Dar atentie, e vorba doar de structura de rezistenta.

133 313

Update, partea 1. Valea Ialomitei intersectia cu Valea Oltului, acces E.

Acces C si acces D. Foarte vag se distinge pe partea acces D un nene in vesta portocalie care sapa un sant spre un viitor post de iluminat.



Tevi zincate la discretie.

Gardut proaspat.





Mai sunt de montat si garduri verzi...


133 313

Partea 2. Sarma la discretie.





Peste drum alti doi neni de la Luxten isi fac de lucru la un alt viitor post de iluminat.

Copexurile sunt trase dar nu toate sunt in stare buna cat sa si fie utilizate, unele sunt pline cu pamant.

La statia trafo de langa piata modilizare generala a Enel, masini, oameni, scule.

Iar la gard sunt trase noile cabluri ce pleaca spre Parc DT.



133 313

Partea 3. In fata la blocul VI 1A, pe copexurile astea trebuie sa vina o fundatie de stalp.



Ghici ce va fi aici. Va fi un dulap de la semaforizarea din intersectia DT cu VI.

Este taiat cu discul asfaltul spre un capac de SMT.

Salt la Raul Doamnei, zona de galerie.





Chiar si cu doar 6 carcase ingropate s-a mai aerisit peisajul.


133 313

Partea 4. Lierbherr-ul este in dreptul RD5-Arutela, manevreaza pe trailer carcasa de armatura pentru o bareta mulata.









In zona nau ingradita de la Valea lui Mihai a inceput demontarea bancutelor, garduletelor s.a.m.d.


Salt inapoi, la Valea Argesului. Continua raderea zonei fostei devieri de trafic in dreptul DT90, unde trebuie refacut spatiul verde si trotuarul.






133 313

Partea 5.









Santuri pentru refacere canalizare in zona spre acces C.





133 313

Partea 6. Viitor acces C de la VA. Tot au mai venit carcase pentru coloane forate.



Traversam la acces D, TgN.

Cineva s-a suparat rau pe noul iluminat...





Devierea asta spre str. TgN pe trotuar e preistorica si ar cam trebui sa dispara, si-a pierdut rostul de mult timp.

Inapoi spre DT77, acces B.

133 313

Partea 7.

Acum sunt doua pompe de beton!



Umm... ciudata tasare la caminul de racord la apa.

Si aici ceva si mai ciudat, pe aici e o conducta de canal, deci asta este un sinkhole...

Ma rog, mai departe spre Romancierilor. S-au tras pana la DT63 toate cele 6 cabluri groase (3 cu 3) si 2 subtiri. Mai sunt tuburi libere pentru inca doua subtiri.





133 313

Partea 8.





Romancierilor, nu se vede dar dupa betoniere se demonteaza micul gard de plasa sudata de pe marginea fostei devieri auto.





Acces CH.




133 313

Partea 9.











Borduri cat cuprinde pentru refacerea suprafetelor pe exteriorul curbei bulevardului.

Sapatri dupa comori. Netcity.

133 313

Partea 10.



In lungul DT65.



Si mai multe borduri.





La acces DT63 se introduc niste cofraje.