[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

133 313

Update. Multe suprize placute astazi.  :)
Notice: la cererea publicului explicatiile vor fi deasupra pozei, nu sub ea.
Partea 1.

RD, continua transonul de PM dinspre Lovinescu.

Canalizarea printre DT104 si DT106.

Special pentru colegul Adrian ROsca, verificat, nu curge nimic dinspre Arutela spre bulevard inca. Deci canal incomplet.







Well, macar zona asta este tranzitabila acum pietonal.

La acces A... o cifa, care asteapta sa toarne niste beton pe la grinda de ghidaj pentru PM, unde lucreaza macaraua, aparent a cam inceput sa se surpe din cauza pamantului superimbibat de ploaie.

133 313

Partea 2.
Valea Argesului, zona de iesire de pe deviere spre intersectia TD cu VA.





Niste asfalt pe langa acces TgN.

Ce avem aici? Se traseaza santul coloanelor forate (si se ingradeste perimetrul cu gard de plasa sudata la acces C!!!



Iesirea in bulevard din ceea ce cred ca se numeste aleea Baiut.









Iluminatul nou e complet.









In capatul de la DT77, acces B, teava zincata si cabluri groase pentru canivouri!






133 313

Partea 3.
Canivourile in spatele blocului din Valea Ialomitei nr. 1A.

Se trage al doilea cablu deja! sunt 3 cu 3 in cele doua compartimente ale canivoului plus ce mai sunt copexuri pe langa.

La piata.



Aproape de VO, paturi de cablu si cabluri cat cuprinde.

Acces C si acces E de la VI au parapetul dintre scara rulanta si scara simpla.

La acces D se scot niste cofraje.

Pe galerie la intersectia cu DT se monteaza o schela inauntru.



133 313

Partea 4.
1 cablu tras deja spre RO. Inca unul se trage fix cand pozez.

Oamenii sunt pe tot traseul stau de paza sa nu sara cablurl sau tragaciul de pe scripeti.

In poze nu pare cine stie ce, dar cablul asta se trage dintr-un foc pe sute de metri si prin mai multe subtraversari de pehd. Deci forta de tragere pentru intreaga lui masa nu-i o gluma si veti vedea mai incolo.










133 313

#364
Partea 5.
RO, se mestereste ceva in zona de capat terporar a spatiului verde, probabil pentru viitoarea deviere de trafic.

Acces CH.

Langa DT65, spate.

Se mestereste pe la borduri si la bulevard.

Cablul 1 se apropie de zona de amplasare a troliului, la DT63.

Pe scripeti aici la DT65 acum se vede tragaciul, un cablu subtire de otel.

Lampile sunt pe stalpi, Luxtem inca mai lucra la conexiuni probabil pana la ora asta sunt gata.



Am sa evit zona troliului din motive de "siguranta a muncii", cum spuneam tragaciul este tensionat si daca scapa din capatul cablului sau de pe scripeti face show...





Doar ca sa va faceti o idee ce poate insemna tragaciul tensionat! Taie prin otel ca prin branza.

A inceput chituirea canivourilor spre capatul (opus celui de la VA) al strazii TgN, zona DT59.

S-a mutat din nou statia de autobuz, a ajuns la 20 metri de str. TgN.

Adica aici.

De la str. TgN spre PRC.



133 313

Partea 6.
Subtraversarea bulevardului cu cabluri din zona CV PRC-RO pare gata.

La CV. In fundal se vede un tir cu boltari care pleaca. Si apropo de tir cu boltari, la terminalul Ghencea am vazut un alt tir cu boltari, al lui Procema, care transporta un inel dezmembrat spre 13 septembrie!

Parc, in continuare iese pamant.





DT34, betonari la acces C, Pravat.

Acces D, DT35 n-au reusit sa faca nimic cu balta de pe planseu, se mai introduce armatura in subteran.

Pe la complex doar niste masurari topo. La acces A Megaimage e liniste, or fi terminat de excavat in acces...



Acces B, DT33, e prezenta o mica pompa de beton pe 1 axa,

Intre complex si CV FAV-DT34 sunt sapate niste santuri perpendiculare pe carosabil pentru no scurgeri pluviale, cele vechi aparent nu mai sunt utilizabile odata cu devierea de pe ovoid.



Ce avem aici? S-a demontat racordul electric aerian cu torsadat al santierului CV FAV-DT34!

Dar mai este prezenta o pompa de beton.




133 313

Partea 7.
Favorit, acces E, Medlife, in capatul opus, pe latura de la str. Sibiu se vede un excavator scormonind.

Se face un nou gard de plasa sudata in zona de carosabil de la DT21, retras fata de cel actual, in vederea eliberarii zonei de intersectie aferente sensului de circulatie Compozitorilor-Timisoara pe unde trebuie sa se foreze coloane de la acces D spre acces F.



Str. Sibiu, in stanga basculantei blocul DT21.

Bucata de galerie de termoficare este acoperita.

Vis-a-vis este DT22, unde se petrece ceva interesant la care vom reveni.







Aleea Haiducului, iesirea in bulevard, de evitat, aici trebuie sa urmeze asfaltare.

Trotuarul spre acces DT15-17.

Mai lipsesc petice de asfalt pe carosabil.

Priza de ventilare de pe centru.

Si ne intoarcem la treaba interesanta de la acces DT22 (unde data trecuta se monta scara rulanta).

Si treaba interesanta este...

Copertina!!! Sau mai bine spus scheletul metalic.









133 313

Partea 8/8.
Orizont, bucurie mare, s-a spart termoficarea, RADET este imprastiat pe bulevard de la Milea paaaaana la CV AM-ORZ. In poza acces C, Milea.

RADET peste tot.

Si acum surpriza placuta, se descarca in subteran panouri rosii (par de tabla) decorative pentru pereti!

La acces A avem tot felul de fiare ce par a fi componentele unui schelet pentru copertina!

La AM, continua planseul statiei electrice si tot felul de betonari.






Ionut

Ii las pe cei care se pricep sa comenteze. :)




Traficul rutier din Drumul Taberei, afectat de construcţia metroului, ar putea fi reluat integral din februarie

Traficul de suprafaţă va fi deschis integral la staţiile de metrou din Drumul Taberei începând din luna februarie, potrivit primarului Sectorului 6, Gabriel Mutu. Edilul Sectorului 6 s-a întâlnit cu directorul general al Metrorex, Marin Aldea, şi cu reprezentanţi ai constructorilor, într-o vizită pe şantierul viitoarei staţii de metrou Râul Doamnei.

În ultima perioadă s-au depus eforturi pentru ca ritmul lucrărilor să fie unul alert, iar graficele de lucru să fie respectate. Activitatea din şantier a evidenţiat faptul că se lucrează intens la devieri de utilităţi, la pereţii aferenţi structurii staţiei şi la refacerea suprafeţelor, potrivit reprezentanilor primăriei. Din discuţiile purtate cu reprezentanţii constructorilor s-a estimat că pentru staţiile Brâncuşi şi Romancierilor, traficul va fi redat etapizat, începând cu a doua jumătate a lunii octombrie, continuându-se cu Orizont, Drumul Taberei 34 şi Favorit în luna decembrie a acestui an. De asemenea, termenul pentru redarea parţială a traficului în zona staţiei Valea Ialomiţei s-a preconizat a fi la începutul lunii decembrie a acestui an. Pentru celelalte staţii, traficul se va relua începând cu luna februarie 2017.

Economica.net

GDPR

Mutu a prins glas, dar vorbeste aiurea.  :baby: Ok, se vor elibera unele zone la Orizont, DT34 si Favorit, dar se vor ocupa altele in vederea construirii restului de accese, asa cum s-a intamplat deja la Valea Argesului. Iar la Parc DT, Raul Doamnei sau Academia Militara nici vorba de asa ceva, ce sa mai zic de Eroilor. In privinta str. Valea Ialomitei, ca sa se dea drumul la trafic trebuie refacut intai iluminatul stradal. N-am auzit sa se fi deblocat acest subiect in cazul lui Max Boegl.

133 313

#370
RD, in februarie daca au noroc incep sa armeze la planseu superior al statiei abia. Plus zona de PSS.
VA, daca vin cu o singura foreza schiloada pentru acces A si C o sa reia traficul pe exteriorul curbei (unde doar ce s-a suspendat sapatamana asta) in 2018.
VI, sa vedem primii stalpi de iluminat si aproximam atunci pana atunci unknown.
RO, trebuie mutat traficul de pe partea exterioara a curbei bulevardului, pe zona refacuta de peste statiei pentru executie acces A si C, ca la VA.
PRC... nu se pune problema traficul se va relua la sf. asteapta.
CV DT34-PRC mananca o banda si trotuarul de la patinoar, nu se executa nimic in prezent la ea, e moarta, vis-a-vis la piata trebuie sa vina un acces pe sub linia de tramvai, deci devieri pe str. Brasov, intr-un viitor neclar.
DT34, mai trebuie o REdeviere pe partea DT35 pentru atacarea ultelor portiuni de planseul la acces B si acces D.
CV FAV-DT34, ocupa zona de carosabil, sa vedem cat timp.
FAV... pe bulevard se poate relua traficul repejo, pe str. Sibiu mai este destul de lucru la acces F, nu-s forate nici coloanele.
ORZ e reluat traficul, se mai incgide ocazional banda 3 pentru coborare materiale in subteran prin priza de ventilae de pe spatiul verde median.
CV AM-ORZ, ocupa spatiul din carosabil.
AM, se reface suprafata la sfarsitul sfarsitului.
CV Eroilor-AM a mancat recent o banda de carosabil. Pana acum fix degeaba.
EROILOR, pare ca se straduiesc sa finalizeze in capatul dinspre AM, m-a bucura sa se deshida Eroii Sanitari, dar este PSS Elefterie in drum.

Cum ar zice cucuveaua... buhuhulshit! Nici vorba de februarie.

133 313

Hai cu un update desi mare branza nu s-a intamplat intre timp (deh... a venit toamna).
Partea 1.
VI, acces C si acces D



Acces B.

In spatele pietii si spatele blocului VI nr.1A.



Cabluri 3+1.

Minuni cum numai la Bucuresti poti vedea: bordura suspendata!

Subtraversarea bulevardului forata orizontal de la VI 1A spre DT77A (zona acces B de la VA).



133 313

Partea 2.
RD. Pe aleea Arutela isi bat joc, m-am lamurit.































Spre RD5.


133 313

Partea 3.
Tot la zona RD5.

O luam inapoi, pe unde putem.

In spate la DT106. E mult pana jos.

La acces A ciuciu.



Camin Netcity.







133 313

Partea 4.
VA, cu ocol complet plecand de la intersectia DT cu VI, viitor acces A (DT80).

Pe aici sunt ingropate niste canivouri de multa vreme spre intersectia cu VA.

Interesanta abordarea la acces A, la acces C au sapat santurile de ghidaj pentru coloane forate dar aici au spart tot perimetrul...









Cica de maine incep lucrarile la acces C...

Dar riveranii nici gand n-au sa-si ia masinile.







Au venit carcase de armatura pentru coloane forate... dar nu vad nici o foreza.