[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

133 313

#345
BREAKING NEWS: In jur de ora 14 s-a deviat circulatia peste statia Valea Argesului (intre intersectia bd. DT cu str, VI si intersectia bd. DT cu str. VA adica).
Si partea buna este ca am fost pe faza.  :D
La capitolul alte stiri: se monteaza scara rulanta in accesul DT22 de la FAV si se pregateste tragerea de cabluri prin canivouri de la VA-subtraversare DT la RO acces B, DT63.
Daca Luxten isi termina treaba la RO si se face putina ordine pe trotuare in 2-3 zile se poate devia circulatia si la RO (marcajele galbene sunt prelungite inafara ingradirii santierului spre PRC, UTI isi baga pe bucatele camerele de tratare a aerului sau ce erau alea lasate pe carosabil in dreptul DT65.
Edit: intra updateul!


Incepem cu inceputul (sau sfarsitul mai bine zis), RD.





M-am entuziasmat anticipat, la accea A nu se misca nimic.



VA, zona acces D, TgN.

Si intra masinile!







Str. TgN.



O noua poteca pietonala temporara spre bloc.

Luxtenul a intarziat cu montatul lampilor pentru trotuar.



133 313

#346
Partea 2.

Este deschis momentan sensul VA-VI. In doua minute se deschide si sensul VI-VA. Ora 14 si un pic.

Primul autobuz!





A reusit sa se strecoare. SI astia de la Lusten nu puteau sa se urce pe trotuar...

Si s-a dus.

Si un microbuz...

Si cateva masini. Observati balizele din partea stanga a imaginii, se vor muta imediat pentru a deschide accesul strazii care se varsa vis-a-vis in bulevard.

Vin oamenii sa le mute si sa mearga in capatul de la VI pentru deschiderea sensului spre VA.





Hai ca au inceput sa curga.

Acces B, DT77B, se aduc gramezi de stalpi de lemn de sectiune patrata.


133 313

Partea 3.

Pe aici nu se mai trece (spre statia de autobuz). Au imputinat traversarile peste canivouri in vederea tragerii de cabluri.

Singura alternativa e in spate, la noua trecere de pietoni marcata temporar.

Adica aici. Ne pregatim de deshiderea sensuul VI-VA al bd. DT.

Ultimele masini care intra pe carosabilul vechi ce ocoleste statia.

Se muta jaloanele/indicatoarele/balizele.

Nenea cu Ford inaugureaza asfaltul!

Al doilea.

S.a.m.d.



Al doilea autobuz care vine de la VA spre VI.



Nenea ala cu taxiul nu s-a sesizat sa se mute...



Inca sunt confuzi soferii dar se lamuresc ei ce si cum. Nu s-au trasat marcaje cu galben.







133 313

Partea 4.

Ne intoarcem la trotuar... pe unde putem.



A ultima privire inapoi spre intersectia DT cu VI.

De aici tot inainte spre RO.













Primii neni care isi trag fibrele prin noul Netcity.





Zona DT67-69. Lampile pentru carosabil sunt toate pe stalpi dar nu sunt realizate conexiunile electrice la baza stalpului peste tot.

Zona acces D de la RO, DT67.

133 313

Partea 5.



Str. CH.



Langa coltul DT65.







Se coboara in subteran pe bucati cele doua agregate de la ventilare.



Intersectia DT cu RO. Niste pamant nou pe spatiul verde median.



Trebuie facute legaturile la lampi.
TEava zincata s-a mutat de pe mijlocul bulevardului in perimetrul accesului B, DT63. Mai sunt si cateva impamantari pentru stalpi de inrgopat prin zona.

Aproape de DT61.




133 313

Partea 6.

De la DT63 spre PRC canivourile nu sunt gata.





O vedere inapoi spre RO.

Zona de la capatul (celalalt) al str. TgN (zona PRC) unde cablurile subtraverseaza spre spatiul verde median pe unde merg canivourile pana la trecerea de pietoni din coltul de langa blocuri al parcului.

La forajul orizontal de pe partea blocurilor pe partea parcului, zona CV PRC-RO.

Se trag cabluri prin tevile introduse la foraj.

Se trag cu... excavatorul.

La CV, mult zgomot in subteran, se sparge ceva beton.



Pe trotuarul opus (la blocuri) sunt tevi pehd sudate in lungimi mari, mai urmeaza ceva foraje orizontale.

PRC. Un tir cu boltari.

Si inca un tir, fara boltari, dar se incarca.

133 313

Partea 7.

PRC.









Si tot ies boltarii si tot iese pamantul...

Si tot vin si pleaca tirurile si basculantele.



Armatura pentru radier.



Munti de pamant.





La intersectia DT cu Brasov (iar) nu functioneaza semaforizarea.



Ia-i fata la tramvai! Bineeee! Ai scapat si de data asta de doamna cu coasa...


133 313

Partea 8.

La DT39 pe spatiul verde median unde s-a finalizat de curand canalizare... au aparut cabluri peste.

Statia DT34, acces D (DT35). Si aici ca si la DT33 este balta pe planseul statiei si se cauta pomparea ei la canal. Cam fara succes daca nu exista o zona de basha unde sa pozitionezi sorbul.

Niste fiare coborate in acces.

DT33, se face o mica "bordura" de mortaj in jurul perimetrului de coloane forate in ideea sa nu se scurga apa de pe carosabil si trotuar pe planseul accesului.



Si in capatul dinspre DT31 al statiei e gata canalizarea, ca tevarie, exceptie gurile pluviale, care n-au gratare. Urmeaza desfiintat iluminatul temporar si refacut scuarul median.

La accea A (Megaimage) inca se excaveaza pamant din acces.




133 313

Partea 9.

FAV. Intersectia DT cu Sibiu, suntem pe coltul DT23 (viitor acces F), vedere in diagonala spre coltul DT22 (acces C). Unde se pregateste coborarea scarii rulante in acces (dupa cuplare sectiuni).

Portiunea cu asfalt nou DT21-19-17-15.









Ne-am umplut de verdeata.



Vedere spre DT20.



Gura de ventilare de pe centru de la aleea Haiducului a inceput sa scoata mustatile de armatura peste cota carosabilului.

La acces B (DT15-17) se betoneaza.



Acces A (DT20). Ce avem aici? Corpuri de iluminat!

Si niste elemente de pe la tavanul fals.

133 313

Partea 10/10.

La ORZ nimic interesant la suprafata.

AM. Continua armarea (spre incheiere) la planseul statiei electrice.

GDPR

La RD te-ai uitat si la devierea canalizarii? Or fi terminat?

133 313

#356
Stai sa caut poze. Hidraulic pare gata, mai trebuie refacute suprafetele.

Aleea Arutela vedere spre bulevard printre blocurile M de la DT104 si DT106.



Niste termoficare si niste apa descoperite la sapaturi.


GDPR

Pai daca e functionala, se pot finaliza PM si apoi sa inceapa sapatura generala la statie :banana:

133 313

#358
Cand reteaza la nivelul solului pafsin-ul infipt vertical pe post de camin de vizitare dintre DT104 si DT106 ma uit si iti spun daca curge la vale spre bulevard. Desi mai este un segment de pafsin depozitat intr-o gradina pe langa punctul trafo o sa spun ca e gata per motiv ca nu mai exista sant sapat sau rezemat, doar santuri umplute in mare cu pamant.

Edit. Acum imi dau seama ca n-am vazut neam de tub pentru pluviala prin "ransacked zone" de pe Arutela dar mulatii nu stau in detaliilea astea, tot ce inseamna COLECTOR zona RD3-RD5-RD7 e facut de multa vreme. Si caminul de pe colectorul de sub DT.

GDPR

Komunikate Metrorex din 10 octombrie referitoare la M5:

Statia Raul Doamnei:
QuoteVineri, 07 octombrie 2016, directorul general al Metrorex, Marin ALDEA, si reprezentanti ai constructorilor, l-au insotit pe primarul sectorului 6, Gabriel MUTU, intr-o vizita pe santierul viitoarei statii de metrou Raul Doamnei. Aceasta statie face parte din proiectul major ,,Linia de metrou Magistrala 5 – sectiunea Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei".

Activitatea din santier a evidentiat faptul ca se lucreaza intens la devieri de utilitati, pereti mulati aferenti structurii statiei si refaceri de suprafete.
Astfel, s-a constatat ca, in ultima perioada, s-au depus eforturi sustinute pentru ca ritmul lucrarilor sa fie unul alert, iar graficele de lucru sa fie respectate.
Din discutiile purtate cu reprezentantii constructorilor s-a estimat ca, pentru statiile Brancusi si Romancierilor, traficul va fi redat etapizat, incepand cu a doua jumatate a lunii octombrie, continuandu-se cu Orizont, Drumul Taberei 34 si Favorit in luna decembrie a acestui an. De asemenea, termenul pentru redarea partiala a traficului in zona statiei Valea Ialomitei, s-a preconizat a fi la inceputul lunii decembrie a acestui an. Pentru celelalte statii, traficul se va relua incepand cu luna februarie 2017.
Proiectul Magistrala 5 de metrou a fost finantat integral de la bugetul de stat pana in luna aprilie 2013. Ulterior, acesta a primit acordul Comisiei Europene pentru finantarea din fondurile structurale in cadrul POST 2007 – 2013 si ulterior fazat in POIM 2014-2020.
Prin construirea noii magistrale de metrou se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigura, confortabila, rapida si directa, ceea ce va genera o crestere a atractivitatii retelei de metrou si implicit va degreva transportul de suprafata atat public cat si privat.

PSS Opera:
QuoteMagistrala 5 de metrou, tronsonul Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei, investitie de interes public, va oferi locuitorilor zonelor, si nu numai, posibilitatea utilizarii unui mijloc de transport rapid, modern si 100 % ecologic.
Procentul de realizare a structurii de rezistenta aferenta tronsonului Raul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei este de 82 %, fiind realizati 7.713 ml de tunel din totalul de 8.433 ml.
In vederea executarii ultimului tronson de tuneluri aflat intre statia Eroilor 2 si Piata Operei si a coridorului pietonal de legatura dintre statia Eroilor 1 si statia Eroilor 2 este necesara executarea structurii Putului de Scoatere Scut, fapt ce implica eliberarea amplasamentului prin taierea a 26 de copaci pentru executia Putului de Scoatere Scut si a 67 de copaci pentru executia pasajului pietonal.
In acest sens, s-a solicitat Directiei de Mediu din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti emiterea avizelor de pe amplasamentul necesar atat executarii structurii Putului de Scoatere Scut la Piata Operei, cat si a executiei coridorului pietonal.
Odata cu finalizarea lucrarilor, zonele afectate vor fi readuse la starea initiala conform planului de amenajare peisagistica si de imbunatatire arhitecturala. De asemenea, in compensare, se vor planta copaci, conform avizelor solicitate si a prevederilor legale in vigoare.
Ii asiguram pe toti locuitorii Municipiului Bucuresti in general si pe cei ai zonei Piata Operei, in special, ca toate spatiile verzi vor fi refacute si vor fi redate circuitului urban ariile ce au fost afectate de lucrarile de constructie.