[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

133 313

Partea 5.

Statia PRC.



In continuare se scoate pamant la 3 "ciubere".



Pe la str. Brasov trece o masina de asternut covorul de asfalt.

La DT34 aceleasi lucrari, armari in acces la Acces Pravat si DT35. In imagine excavare in acces DT33. Idem la acces Megaimage.







Cu canalizarile pluviale la DT33 si DT31 au cam lasat-o in coada de peste, se ocupa de cea de la DT35.

Dupa excavator este un mic compactor in 2 cilindri ceea ce inseamna ca si caminul asta are capac si se pregateste de acoperire cu pamant.

133 313

Partea 6.

La FAV a inceput sa avanseze galeria termoficarii la DT21-Str. Sibiu. De asemenea la DT19-DT21 a inceput betonarea trotuarului la bulevard.



Ce avem aici? Luxten! Trag cabluri noi din stalp in stalp.

Si aici ce avem? Pe stalpul central avem 3 console noi cu trei lampi noi!



S-a taiat la disc si zona neafectat de lucrari a trotuarului de la DT19, ca sa existe o continuitate de la aleea Haiducului pana in str. Sibiu.

In dreapta este accesul DT15-17. Fix pana la scara asta a blocului s-a asfaltat carosabilul dinspre str. Sibiu.

Zona de intrare sub carosabil a acces DT15-17.







Si pe aici se mestereste iluminatul.

Stalpii de vis-a-vis de la DT20 parca se inclina din ce in ce mai rau.



ORZ. SIngura noutate de suprafata este ca... creste iarba. S-au pus capace noi la SMT dar semafoarele in continuare in parte sunt conectate aerian.

AM, se armeaza planseul statiei electrice subterane, sunt cofrate deja doua goluri.



Aici se betoneaza ceva, dar nu se vede ce. The end.

133 313

Noutati. Update.

VI, acces C, a inceput sa apara armatura parapetului. La acces B s-au dat gauri in rampa si erau curatate cu aer sub presiune in vederea introducerii de mustati de armatura (probabil cu ancore chimice).

Un autoturn la semaforizare in dreptul statiei electrice.

Wow...











Betonel peste tevile pehd, unde nu incap canivourile sub alte retele edilitare.





133 313

Bun, acum intra noutatile. Partea 2.

VA. Observati ceva diferit?

Dar acum?







Cred ca v-ati prins. Pe langa marcaje sunt si stalpii pentru iluminat pe pozitie.

Coada la betonari in subteran.



Str. TgN.

133 313

Partea 3.

RD, aleea Arutela. Canalizarea sufletului...









Capatul liniei de garare. Un panou PM betonat.





Si un panou PM proaspat betonat.

133 313

Partea 4.

Ne intoarcem la VA sa ne uitam mai atent la iluminat. Acces TgN.

Str. TgN.





















Acces B de la VA, DT77B.



133 313

Partea 5.

De la subtraversarea de la intersectia DT cu VI plecam spre RO.





Luxten isi face treaba.



Tot pe traseul canivourilor spre RO.













133 313

Partea 6.

DT67, de aici pleaca iluminatul de la bulevard spre DT61, in lungul statiei RO.





Acces CH.

Niste etichete pe niste coloane forate... acoperite.

Str. CH.

Un camin Netcity nou pe str. CH.

Niste cabluri...

Hopaaa! La intersectia DT cu str. Romancierilor a inceput sa apara noua semaforizare, temporara! Cand se finalizeaza si iluminatul probabil ca se face deviere dubla a traficului, la VA si RO.

Un  nene mestereste la un alt stalp de semafor.



Nu stiu daca reusiti sa cititi ce scrie pe cabina aia. Va spun eu ca scrie ca e de la lucrarile de pe Pantelimon! Adica e a radionilor!

133 313

Partea 7.

Autoturnul de la VI a ajuns aici la RO.

Zona acces DT63.













PACO...





133 313

Partea 8.

La PRC, in zona centralei de ventilare-statie autobuz se pregateste un foraj orizontal de pe un trotuar pe celalalt.

Iese pamantul, pleaca pamantul.



Luxten se indreapta spre FAV.



DT34. O sapatura pe la o canalizare pluviala in zona acces DT35.









Urat arata insula cu peticul ala de asfalt asternul decalat in timp...



Spre dreapta se vede acces DT33.

Bonus: un tractor de mortaciuni al RATB-ului.

Pe partea complexului.









Acces Megaimage.



Caminul de pe ovoid inca necapacit.

Dar avem capacul prefabricat, impermeabilizat langa...

CV FAV-DT34, neton de panta peste planseul betonat al golului semicircular.


133 313

Partea 9/9.

FAV. Acces Medlife, DT24.

In fara de troleu nu s-a mutat nimic inca pe stalpii noi pe coltul Medlife. Idem vis-a-vis la DT23.

Zona in lucru de la DT21-19.

Pe diagonala, coltul DT22.



Coltul DT23, ce-a mai sigura cale de a te asigura ca nu mai parcheaza bizoni de ocazie in zona unde trebuie reluate devierile de utilitati si forarea de coloane pentru acces.



Termoficarea in colt la DT21.

Si zona accesului incomplet.



Iluminat nou pe zona DT21.



Aleea Haiducului, se rade trotuarul in zona DT17.

E si Luxten aici.



Au inceput sa rasara fiarele rampei accesului DT15-17.

Emulsie pe peticele de beton peste planseul accesului. Zona de carosabil.





Si o bucata de trat de uzura vechi uzura rasa, pentru o geometrie decenta cand se va astene cel nou.

Urmeaza Luxten.



The end.

Ionut

^ De exceptie reportajele. Multumim! Daca ai timp si energie, cred ca ar fi foarte util un "raport" pe scurt cu punctele critice de pe acest segment, ce e de facut, ce e blocat. :cheers:

GDPR

^^Ai avut sansa sa vezi daca planseul de la accesul A de la RD (langa blocul M19) a fost turnat? Ultimul stadiu pe care l-am vazut pozat era cel din 13 martie:



133 313

#328
Da, planseul Acces A (DT106, bloc M care o fi) de la RD este betonat. De multa vreme. Dar altceva nu s-a lucrat acolo. De fapt nici nu are sens sa inceapa excavarea in accese care nu duc nicaieri...

Now... let me see cum sintetizez un raport.

RD Lucrari deblocate, se lucreaza la executia peretilor mulati in zona de statie la o singura cupa greifer. A doua macara Terratest era demontata acum 2 zile la AM. Ar fi utila aici, avand in vedere ca are si ea cupa ei. Lucrarile la canalizarea de pe aleea Arutela au avansat intr-un ritm tragic, dar sunt spre final. Sunt executate coloane forate la acces A (DT106), acces B (dar zona este acoperita cu traficul auto) si acces RD5. S-ar putea excava din ele desi prea vad utilitatea acum. Ritmul este foarte scazut pentru cat de in urma este statia asta.
In zona de PSS momentan nu se poate face nimic, pana nu este gata zona de galerie ramasa de executat si excavat pamantul si de acolo.

VA Se lucreaza intens atat in subteran cat si la suprafata. FCC betoneaza prin golul de ventilatie de la str. TgN, s-au executat camine diverse, se aseaza bordurile si se betoneaza pe lanaga acces. SE MONTEAZA RAPID ILUMINATUL, Stalpii mari de la bulevard sunt pe pozitie, la fel si cei mici de la acces B (DT77B). In subteran se executa traseele de tevi zincate de pe la instalatii, sunt oameni de la UTI si OTIS. Per total miscarea este buna spre foarte buna.
Ne indreptam rapid spre devierea circulatiei rutiere peste planseul statiei, portiunea cu asfalt nou, pentru executarea lucrarilor necesare acceselor A si C.

CV RD-VA asteapta finalizarea PSS, CV VI-VA asteapta finalizarea lucrarilor in zona golului tehnologic de pe galerie. Deci momentan nu se poate face cam nimic la ele.

VI Se lucreaza in subteran la instalatii, tevi si cabluri, sunt materiale de finisaj aduse, inclusiv lavabila alba (Baumit Divina CLasic). Se executa parapeti la rampele acceselor. Inclusiv pe zona de galerie se lucreaza la iluminat si cabluri. Canivourile au ajuns la statia electrica de langa Piata VI. se sapa si in curtea statiei.
Iluminatul la VI este inca blocat. Semaforizarea nu este pusa in functiune. La suprafata lucrarile se rezuma in momentul asta la iluminatul lipsa, restul se desfasoara in subteran. CU exceptia iluminatului treaba se misca bine.

RO Se lucreaza in subteran. La suprafata momentan numai Rotary pare sa stagneze cu caminele lui de ventilare. Asfaltarea se apropie de incheiere, se executa semaforizare provizorie la intersectia DT cu RO in vederea mutarii circulatiei identic ca la VA pentru realizarea acceselor A si C. In subteran de-a lungul timpului s-a lucrat generos. SI aici iluminatul avanseaza rapid. Se lucreaza.

CV VA-RO Lucrari intrerupte! La nivel de coloane forate.

CV RO-PRC Se lucreaza, excavare pamant.

PRC Se excaveaza pamant de la nivelul radierului si se demonteaza inele de boltari. Si asta este o statie ramasa mult in urma, ca si DT, dar golurile tehnolocice sunt limitate ca numar si gabarit necesar evacuarii deci lucrarile nu pot depasi un anumit ritm. Mai este destul pana se uniformizeaza nivelul radierului si se va putea executa radierul. Principalul este ca se lucreaza.

CV PRC-DT34 Lucrari intrerupte. Nici macar coloanele forate nu sunt executate complet.

DT34 Statia asta este cea mai avansata teoretic la nivel de finisaje si instalatii, la pachet cu ORZ. Se lucreaza in toate cele 4 accese. Se lucreaza la canalizare la suprafata si la instalatii in suteran. Miscarea este buna.

FAV Lucrarile stagneaza la acces E si acces F in asteptarea mutarii unor cabluri aeriene pe stalpii noi. Se lucreaza la ce mai este de executat din termoficare. Si aici in subteran s-a lucrat constant si stadiul este avansat. Se asfalteaza si se reface grabnic trotuarul pe portiunea DT15-DT21 in vederea reluarii circulatiei.

ORZ La suprafata lucrarile ramase sunt minimale, Se lucreaza si in subteran, sunt aduse scari rulante la toate cele 3 accese, singura statie care beneficiaza de ele deja. Trebuiesc montate accesoriile.

AM Aici lucrarile in subteran, instalatii finisaje mai au de asteptat pana la un moment de timp inca neclar. Pe aici se introduc boltarii pentru tunele si se scoate pamantu forat de TBM-uri, cu banda transportoare. Cand se vor finaliza aceste operatiuni se vor putea inchide golurile din planseul superior al statiei si proceda la executarea instalatiilor si finisajelor. Repet, mai este mult pana la finalizare, TBM-urile inca nu au punctul-destinatie executat. Se executa plansuel superior la statia electrica subterana, trebuie excavare, radier... mai este de lucru.

CV AM-ER2 Lucrari in dubiu, nu se executa cum ar trebui, practic se cam stagneaza si este cea mai ramasa in urma, nu exista coloane forate.

Eroilor 2 Se lucreaza la ce se poate, in principal structura, se inchid goluri tehnologice in plansee, se realizeaza pereti caseta pe la nivelul radierului, pe une au trecut deja TBM-urile. Mai sunt de lansat TBM-urile spre PSS Opera, inca nexecutat. De asemenea se asteapta finalizarea putului tehnologic de la Splai, executat in vederea "subrezirii" peretilor mulati existenti la magistrala 1 sub nivelul radierului magistralei, pe care ii vor strapunge TBM-urile la subtraversare.

PSS Opera Asteapta... defrisari.

PSS Elefterie, se lucreaza ce se poate, trebuie strapuns peretele M1, pana atunci nu se pot aduce cupoane de sina.

Deci realist vorbind... Daca baga turbo peste tot si reiau lucrul pe la toate CV... sfarsitul lui 2018 pe directia Eroilor-VI. Turbo in masura in care se poate pentru ca degeaba ai oameni pe toate fronturile daca se calca pe picioare unii pe altii, fiecare cu partea lui. In varianta ce mai optimista. Pe directia RD... nu pot aproxima. Daca o o mai lalaie mult la Opera... 2019-2020. Repet, statia AM depinde total de PSS Opera si finalizarea tunelelor si excavatiilor aferente (si este in 3 nivele, ca si Eroilor). La fel si nivelul de radier de la Eroilor, pe unde sunt benzile transportoare.

GDPR

#329
Sa punctez si eu cateva idei:

- circulatia pe strada Valea Ialomitei nu se va deschide pana nu se finalizeaza iluminatul, iar Max Boegl nu se apuca de treaba pana nu vede aditionalul semnat de Metrorex;
- avizele de defrisare lipsa de la putul scoatere scut Opera tin in loc lucrarile la doua statii de metrou si evident tunelele dintre Eroilor si Opera;
- centralele de ventilatie de interstatie sunt lucrari marunte daca le raportam la total, dar fara ele nu se poate pune in functiune linia de metrou. Sincer nu ma prind care au fost motivele care au generat abandonarea lucrarilor la atat de multe CV-uri. Poate ne lamureste doamna Commercial Manager Parvu de la FCC, vad ca tot posteaza o gramada de mesaje pe FB.