[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

PERFECT!
De astea le-am luat sa absoarba praful din depou.
Sigur putin mai scumpe ca alte aspiratoare, dar aspiratorul tot aspiratorul tot aspirator este!

oc7avian

Probele în rețea sper că e clar că se fac în afara orelor de program.. Deci durează să faci 10.000km, de exemplu

Sorinus

Toate 13 vor deservi doar M5? Nu e cam mult pt cat e magistrala? Adica, pe M4 opereaza cu 6 rame la interval gen 7 minute, nu stiu ce interval isi propun aici totusi.

De asemenea, pt M6 de ce se face licitatie noua de trenuri cand ar fi optiunea de inca 17 la asta?

reiny2000

M5 va fi din Drumul Taberei până în Pantelimon.

hefaistos

#2914
M5 e ramificata. Ca... asa e.
Asta înseamnă că trebuie să asiguri o periodicitate de 7-8 minute pe fiecare ramura și, evident 3.5 la 4 minute pe zona comuna. Câte trenuri trebuie, recunosc, e o problema ce ma depășește, dar cu certitudine mai mult decât cele 6 rame de care vorbește colegul.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

sab

Cele 13 trenuri sunt numai pentru M5 actuala, intr-adevar doar ca să se asigure o frecventa decenta la multele statii de pe ramuri, recte 3 stații.
M6 nu poate folosi trenurile Alstom, trebuie același tip de tren sa ruleze si pe M4 si pe M6. Contractul cu Alstom nu acoperă M5+M6+M4. Posibil sa fie si automatizări diferite pe M4+6.
Restul de contract cu Alstom este făcut pentru M5.2.

Xenos

Mi se pare evident că pe M6 va fi o semnalizare nouă, logic ar fi să fie aceeaşi ca pe M5. Evident asta înseamnă că trebuie schimbată şi pe M 4 semnalizarea, ceea ce oricum se impunea.