[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Am circulat si eu pe M6:
+ totul modern - foarte frumos si curat (ca e nou)

Neutur: abia pleca din statie si trebuia sa franeze - scurte statiile - nu e ca e o problmea neaparat, dar ceva nou fata de restul de staii.

Surprinzator: gol. deci absolut gol. atat metroul, undeva la 30 de oameni ... hai sa zicem 50, cat si statiile.
Adevarat ca era Sambata, dar la Eroilor deja era animatie + am vazut metroul care mergea in Militari - era lume.
Chiar sunt curios daca s-au dat cifre comparative cu alte linii.

danutzu_1069

@voicul , pe M6??  :shocking:  :shocking:
Ai fost in viitor??

Ionut

Back to the future! :lol:
Evident, vorbea de M5.

PS. Deja nu mai e chiar așa nou.

satanistu

Experienta pe M5 e negativa din pacate.

Astept o gramada pentru metrouri in special dupa Romancierilor pt ca unele continua la Valea Ialomitei, celalalte spre Raul Doamnei.
Nu exista sistem de automatizare, trenurile sunt conduse 100% de mecanici, orice frana, orice e manual. (pentru ca s-a furat la prima licitatie si inca circulam cu Bombardiere de pe alte magistrale care nu se pupa cu sistemul de automatizare de pe M5)

Cel mai important punct - nu continua nicaieri! Se opreste brusc la Eroilor. Daca esti la Piata Romania/Universitate de ce ai lua metroul si ai schimba de atatea ori in loc sa iei autobuzul??

Pana nu continua racordul si il transforma in magistrala cel putin pana la Universitate, abia o sa fie folosit.

sab

#2899
Pai cum sa nu aștepți, dacă mințile luminate au gândit ca se justifica o bifurcatie de o singura stație? Din păcate, cu prostia asta fenomenala vom rămâne pentru totdeauna. >:(
Fix de asta nu s-a justificat bifurcarea M2, adică M6 sa plece ca o ramura a M2. Oricum, a mai crescut traficul pe M5 fata de primul an, dar nu va fi niciodată la nivel M3, de ex. Mi se pare o aberație sa gândești o magistrala cu frecventa la 3 minute (căci asa a fost gândită M5) si sa nu ai trafic sa umpli un metrou nici la 5 min în cartierul pentru care l-ai construit și unde densitatea locativa este maxima de pe o intreg traseul M5.

danutzu_1069

Bifurcația aia de o stație duce tocmai la depoul Valea Ialomiței.
Ai fi preferat sa nu fie stație acolo, la Depou?

satanistu

Eh, bifurcatia aia era gandita mai interesant inainte, dupa Valea Ialomitei trebuia sa vina ANL Brancusi si dupa Raul Doamnei sa urmeze Prelungirea Ghencea, dar au taiat din ele (da'le dracu)...

sab

#2902
Se pare ca nu poți prelungi ramura Valea Ialomitei. A spus-o chiar o persoana implicata mult în M5 si care activa și aici. Daca se va prelungi M5 vreodata către Prelungirea Ghencea, va fi de la Raul Doamnei.
Nici nu ai unde sa faci stație la ANL Brâncuși...
Valea Ialomitei va rămâne mereu asa, o bifurcatie de câteva sute de metri și o singura statie.

@danutzu_1069 DA, as fi preferat sa fie doar depou acolo. Stii cum spun englezii..keep it simple. Este mai bine asa cum este acum și cum va fi mereu de acum incolo, sa aștepți dublu pentru ca am făcut aceasta statie?
Nu mai spun că au facut-o și de oaie acolo, nu au ținut cont de cota inundabila și statia se inunda la ploile torențiale. Si asta este o dovada ca acolo NU trebuia o stație..  :lol:
Ce, nu puteau sa pună statia Romancierilor chiar în dreptul strazii V Ialomitei? Murea cineva din zona daca mergea 2-300m pana la stație? Eu zic ca nu, era mai bine asa pentru cartier și M5, în ansamblul sau.
Asa am complicat inutil lucrurile, cu derivatia făcută, costuri mari de construcție și intervale mari de circulatie, cum spuneam.
Iar lucrurile acestea vor deveni vizibile când M5 va fi prelungita de la Raul Doamnei. Ramura aceea, care va deveni dominanta, va avea cel mai mult de suferit.