News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

De Iancului Pantelimon nu se mai aude nimic? Inca tot asteptam sa treaca garantia la tramvaiul ala facut acu nu stiu cat timp?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Trebuie sa (re)intram tare si pe metrou...
Mai ales pe M5.

pest1969

Mai ales ca inca nu e gata nici ce s-a promis acum 2 ani (Pta Drumul taberei si Razoare)...

Valentin

M5.2 e sectorul cel mai important pentru magistrala asta, M5.3 (Iancului - Pantelimon) o sa mai dureze, dar nu din cauza lucrarilor la linia de tramvai, ci chiar din pricina faptului ca acum exista (ma rog, va exista, odata cu finalizarea P&R Granitul) o linie de tramvai separata de trafic (cat de cat) si (ar trebui) cu un interval bun (odata si cu venirea tramvaielor noi). Mai ales in ziua de azi cand exista bilet integrat (STB-MREX), nu vad urgenta M5.3.

ghrt

Tramvaiele nu au capacitatea şi nici viteza metroului. Acum am impresia că se merge cu autobuzul.
Cont (aproape) inactiv.

AndreiB

De acord, dar Iancului aduce destinatii modeste de metrou azi. Dupa M5 Eroilor - Iancului devine un nod intermodal mult mai util.

Dar miza reala e conexiunea M5 cu M2 la Universitate - fara ea, ambele ramuri de M5 sunt foarte prost legate de restul retelei. Alta conexiune critica e M4 > M5 la Hasdeu, fara de care M4 e foarte prost legata de retea.

De aceea, sectorul M5 central e critic.

frunzaverde

Clar, dar cel mai probabil M5 central o sa fie gata inainte de M4 sud, sau, in cel mai rau caz cam la acelasi moment.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut


dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

ghrt

Problema e când comparăm acel moment cu ce ani mai avem, aşa statistic... şi vedem că luăm ţeapă.
Cont (aproape) inactiv.

PlayStation

Se mai aude ceva de amenajarea la suprafata a statiilor Academia Militara si Parc Drumul Taberei?
Ca avem magistrala gata de 2 ani, dar de fapt nu e asa

oc7avian

@PlayStation Conform Metrorex, termenul de finalizare e semestrul II, 2022.

Stadiul proiectării pe M5.2 este deja 40%.




Sursa: ClubFeroviar (Zilele Feroviare) via Forum MetrouUșor

Powered by API/PUM imgur uploader

Claudiu T.

Eu as fi curios de niste cifre legate de fluxul de calatori pe ultimele 6 luni. Acum ca (oficial) sa terminat pandemia imi pare ca sa marit nr de calatori pe M5. De unde se pot obtine astfel de date? Fie ele si orientative.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Xenos

Si eu as fi interesat de date statistice, dar nu prea vad cum pot fi exacte. De ce? Pentru ca dinspre Eroilor 2 98 % din calatori nu valideaza acolo, ci valideaza la alte statii de pe magistralele vechi. Asadar, validarile de pe M 5 ar trebui inmultite cu 2, prezumand ca toti cei care pleaca cu metroul se si intorc cu metroul.

Empiric, de vreo 2 luni este efectiv plin, deseori mai plin decat metroul dinspre Militari spre Unirii, pe care il iau ca legatura, iar de la Eroilor 2 aseara la 20.30 trenul a plecat plin. Intervalele de circulatie sunt nesatisfacatoare, am asteptat 10 min sa plece trenul. Asadar, in afara orelor de varf se asteapta foarte mult, era ok in pandemie, acum a devenit inconfortabil.

AndreiB