News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Fred

Cel mai probabil nu are legatura, si cel de la Favorit era oprit aseara si traficul era mult mai fluent decat de obicei. Credeam ca le-au oprit intentionat seara, desi cel de la Dr Taberei 34 era pornit.

Telvanni

#2716
Ionut, te inteleg cu asfaltul, nici mie nu-mi place in mod deosebit insa din pacate este cel mai durabil si cel mai comod de folosit, fie ca vorbim de pietoni, fie ca vorbim de biciclisti sau trotinetisti.
Iti dau contraexemplu unde s-a folosit placare cu granit (toata zona Unirii), a fost pusa prost si acum arata execrabil desi a trecut printr-un rand de reparatii. Avem dale lipsa sau dale care se misca iar deplasarea poate fi uneori o aventura.

O solutie frumoasa am vazut-o in Tenerife, pe o promenada din Playa de las Americas au slefuit asfaltul. Stiu, suna ciudat insa arata foarte bine. Este posibil sa fi folosit special un agregat deschis la culoare care sa contrasteze cu negrul bitumului. Mai jos este o captura din Google Earth iar eu am vazut-o cu ochii mei in 2007 si arata foarte bine. Vad ca dupa 11 ani arata la fel de bine (stiu, le lipseste iarna dar totusi e o dovada ca e o solutie durabila si practica).

Uite de exemplu in parcurile din Bucuresti, cel mai fericit sunt acolo unde avem alei cu asfalt ptr ca stiu ca e usor ptr trotineta sau role.



locatie: https://goo.gl/maps/eRTSiDrxJiYJ3b3g6

sab

#2717
Au aparut informatii despre tronsonul central al M5, desi nu sunt foarte noi (2017).
La Hasdeu este statie normala, dupa care se trece pe traseu cu linii suprapuse pana la Universitate, care este si ea statie normala, apoi iar traseu suprapus pana la Iancului (tot statie normala).
De la Iancului la Pantelimon traseu normal, cu linii paralele, doar au mai modificat cota tunelurilor.
In stanga sunt indicatorii tehnici vechi, in dreapta cei noi.




Xenos


sab

Înțeleg ca totusi nu s-a decis ceva, suntem buni la planuri și studii, dar stam mai prost cu lucrurile concrete.
Vorba aceea, studiați, studiați și iar studiați. Se tot studiaza din 1990. Și nu se ajunge la o concluzie, sa ne apucam naibii de treaba. Suntem la 30 ani de la aprobarea obiectivului și noi încă nu știm cum sa facem.

tom_sawyer

Quote from: razvan96 on August 25, 2021, 05:28:06 PM
M5, unde licitatia de proiectare e veche de 2 ani si probabil abia acum se va incheia, daca Metroul SA nu a mers mai departe cu contestatia, la CAB.

Metroul contestă la Curtea de Apel excluderea sa din proiectarea magistralei M5, Eroilor – Iancului

Compania Metroul SA a deschis o acțiune la Curtea de Apel București împotriva deciziei CNSC de acum două săptămâni privind excluderea ofertei sale la licitația de proiectare și consultanță la secțiunea Eroilor – Iancului, potrivit informațiilor oferite joi de surse din cadrul proiectului.

Oferta Metroul SA a fost exclusă de către  Metrorex, invocându-se că unii dintre experții companiei Metroul SA ar fi fost implicați anterior în asistență în pregătirea proiectului. Metrorex a acceptat cu bună știință situația, provocând astfel o situație "generatoare de conflict de interese", spune Metroul. Mai mult, potrivit avocaților Metroul SA, de fapt chiar angajați ai METRANS care au fost și angajați ai Metrorex s-ar afla într-un astfel de conflict. Un alt aspect reclamat de către Metrorex ar fi că Metroul SA nu îndeplinește cerința de experiență similară.

Argumentele Metroul nu au fost acceptate, iar CNSC a respins acțiunea.

clubferoviar.ro

tom_sawyer

Ministrul demisionar că vineri se semnează contractul cu METRANS.


tom_sawyer

^

Stadiu procesual:   Recurs
SC METROUL SA   Petent
METROREX SA   Intimat
ASOCIEREA 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA &SWS ENGINEERING SPA & CODING SRL &METRANS ENGINEERING SRL
Intimat

30.09.2021
Ora estimata: 12:00
Complet: 9-Completul 2 Recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: Admitere recurs
Solutia pe scurt: Admite în parte plângerea. Desfiin?ează decizia Consiliului, doar în ceea ce priveşte soluţia dată criticilor referitoare la conformitatea ofertei tehnice depusă de Asocierea 3TI Progeti. Acordă termen pentru soluționarea contestaţiei referitoare la aceste critici, la data de 21 octombrie 2021 ora 14, sala E23, cu citarea părţilor. Menţine în rest Decizia. Definitivă. Pronunţată azi, 30.09.2021, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei
Document: Hotarâre    30.09.2021

Fred

Am trecut aseara pe la Moghioros (Parc Drumul Taberei) si in afara de lipsa forezei nu am observat nici o diferenta fata de iulie, desi calendarul spune ca au trecut peste 2 luni de atunci. Stie cineva ce se intampla in zona aia? Traficul e in continuare ingrozitor.

Claudiu T.

Salut. Se lucra ieri,vineri 22 octombrie. Dar mult mult timp a fost santier abandonat. Oricum a trecut un an de la deschiderea magistralei si tot nu sunt gata lucrarile. parca asa promiteau ca in toamna asta vor fi gata lucrarile si aici si la academia militara. Atasez cateva poze de ieri.














Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Valentin

https://www.economica.net/moment-istoric-la-metroul-din-bucuresti-s-a-spart-monopolul-proiectarii-dupa-40-de-ani-metrans-proiectantul-metroului-din-cluj-intra-si-la-m5_540364.html

QuoteMoment istoric la metroul din București. S-a spart monopolul proiectării, după 40 de ani. Metrans, proiectantul metroului din Cluj, intră și la M5
Asocierea 3TI Progetti Italia-Metrans va semna contractul pentru proiectarea liniei M5, Eroilor-Iancului, după ce Curtea de Apel București a respins definitiv contestația formulată de Metroul SA. Asocierea italo-română a fost reprezentată de același birou de avocatură care a ajutat Metrans să câștige și toate procesele cu Metroul SA în cazul liniei din Cluj, adică Oana Gavrilă Law Office.

Claudiu T.

#2727
D𝗲𝘇𝘃𝗼𝗹𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗶𝗻 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗮! 𝗗𝘂𝗽𝗮 𝗰𝗲 𝗮𝗻𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗲𝗰𝘂𝘁 𝗮𝗺 𝗽𝘂𝘀 𝗶𝗻 𝗳𝘂𝗻𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝟭𝟬 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗶 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗿𝗮𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲𝗮𝘇𝗮 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗧𝗮𝗯𝗲𝗿𝗲𝗶, 𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗮 𝗠𝟱 𝗺𝗲𝗿𝗴𝗲 𝗺𝗮𝗶 𝗱𝗲𝗽𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗰𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗮 𝟲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗶
𝗔𝗺 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗮𝘀𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝘁𝗮 𝘁𝗲𝗵𝗻𝗶𝗰𝗮 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗹𝗶𝗻𝗶𝗮 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝘂 𝗠𝗮𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝗹𝗮 𝗠𝟱 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝗘𝗿𝗼𝗶𝗹𝗼𝗿 – 𝗣𝗶𝗮𝘁𝗮 𝗜𝗮𝗻𝗰𝘂𝗹𝘂𝗶.
Această secțiune va asigura legătura între Estul și centrul orașului, precum și conexiunea cu Magistrala M4 Gara de Nord – Gara Progresu, cu Magistrala M2 Berceni – Pipera și cu Magistrala 1 Pantelimon – Dristor.
Secțiunea Eroilor – Piața Iancului va avea o lungime de 5,4 km și 6 stații, respectiv 𝗛𝗮𝘀𝗱𝗲𝘂, 𝗖𝗶𝘀𝗺𝗶𝗴𝗶𝘂, 𝗨𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲, 𝗖𝗮𝗹𝗲𝗮 𝗠𝗼𝘀𝗶𝗹𝗼𝗿, 𝗧𝗿𝗮𝗶𝗮𝗻, 𝗣𝗶𝗮𝘁𝗮 𝗜𝗮𝗻𝗰𝘂𝗹𝘂𝗶.
Valoarea proiectului este de 2,9 miliarde de lei cu TVA, iar lucrarea va fi finanțată din fonduri europene nerambursabile, de la bugetul de stat și din surse proprii.
Sursa: Facebook Irinel Ionel Scriosteanu
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

survola

Felicitări bucureștenilor.
E o zi importantă pentru oraș.

tom_sawyer

În cât timp trebuie livrat proiectul? Cele 60 de luni care apar pe SEAP includ mai multe, asistență etc.