News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

Au reparat rostul pe unde intra foarte multa apa (făcuseră un șanț acolo acum câteva zile) si au făcut injecții cu rășina in zona foarte afectată a treptelor din pasajul pietonal.
Sa vedem la prima ploaie/ ninsoare rezultatul.  La o privire atenta se observa "acele" de la injecții, nu știu daca le-au lăsat pentru refolosire sau pur si simplu nu le-au scos.








sab

Nici la exterior nu stăm mai bine, pământul a început sa se "surpe".




subway

Tzevustile de injectii cu rasini poliuretanice nu se refolosesc.

vancouver

Si nici nu se pot scoate. Trebuie taiate "la m", curatata zona, facuta o cosmetica.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

paullie

Ce se mai aude cu reevaluarea ofertelor? Parca pe 6.10 CNSC a admis in parte contestatia 3TI Progetti.

razvan96

Nu se reevaluează deocamdată nimic. Ambele părți au făcut recurs la CAB, următorul termen e pe 13 ianuarie.

sab

#2586
Se pare ca  nu reușesc sa rezolve infiltrațiile la luminatoare si improvizează. Vad ca intre timp si "artiștii urbani" si-au pus amprenta pe aceste construcții.



Pământul nu vrea si pace sa stea pace pe noile construcții, o ia la vale si se acumulează la baza. Chiar își imaginează ca pământul va sta acolo fără vegetație ? Nici cu vegetație nu sunt sigur, dat fiind ca nu este decât pământ, fără geocelule.




danutzu_1069

Aici sunt ideale saltelele preînsămânțate... Astea, cum le pui asa raman.... si crește iarba din ele....
https://iridexplastic.ro/produse/materiale-geosintetice/saltele-antierozionale/saltele-preinsamantate

minisoferul

#2588
Pana se rezolva restul problemelor aparute dupa inaugurare, inevitabile la un santier de mari dimensiuni, nu se poate face nimic la Statia Parc Drumul Taberei cu devierea circulatiei pe directia spre cartier ? A fost simplu sa devieze circulatia de la 4 la 2 benzi si acelea inguste si in curba si in spatele gardului sa nu fie miscata nici o frunza in 2 luni de zile.

Bataie de joc mai mare ca asta nu cred ca exista, sa extinzi santierul inaintea sarbatorilor cu ambuteiajul uneori pana dincolo de DT 34 si jumatate de ora de nervi si sa nu misti nimic. Nu se putea extinde organizarea de santier sa zicem cu o saptamana inainte zilei sa te apuci sa lucrezi la utilitati ?

Folosesc o poza din luna noiembrie de la colegul Orex de ''dincolo'' , si acum este acelasi stadiu.


sab

Credeați ca au rezolvat problema ? Soluția ? Mopul....















survola


sab

#2591
M-am întrebat mereu ce rol are acest "val" la planșeul pasajului de corespondența. Ceea ce m-a intrigat este ca este unul singur, valurile nu se repeta pe toata lungimea pasajului.
Am citit diverse, cum ca arhitectul a vrut sa aducă o nota acvatica in acel pasaj , drept pentru care a făcut "valuri" (inclusiv luminatoarele ondulate de la suprafața), bla, bla, bla.
Ei bine, se pare ca explicația este mai simplă și trebuie sa căutăm cauza valului in plafonul stației E1, care are un "dâmb".







Xenos

În altă ordine de idei:

- ieri la 8.20 călătorie Brâncuşi - E 2, tren plin;

- şi la întoarcere seara plinutz, 2 zile consecutiv;

- din Moovit cel puţin rezultă că s-a redus intervalul de succedare la 12 min pe ramurile de la capăt şi la ore gen 10, 11, ceea ce e foarte bine, altfel era mocăniţă.


sab

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24542503-drula-anunt-magistrala-5-metrou-eroilor-universitate-iancului-pantelimon-prioritara.htm

QuoteDrulă anunță o reprioritizare a proiectelor de metrou în Capitală: ,,Cea mai importantă linie este M5 și continuarea către Universitate-Iancului-Pantelimon"


,,Aș vrea să facem o reprioritizare a proiectelor, să nu construim linii de metrou în zone unde traficul e mai mic, unde densitatea populației este mai scăzută și să facem liniile care sunt cele mai importante pentru oraș", a anunțat vineri ministrul Transporturilor Cătălin Drulă. Potrivit acestuia, proiectul cel mai important pe metrou va fi continuarea M5 de la Eroilor până la Universitate și mai departe până în Pantelimon, pe axa Est-Vest a Capitalei.

,,În ceea ce privește rețeaua de metrou, cea mai importantă linie este, după mine, este M5, continuarea magistralei M5 de la Eroilor mai departe către centrul Capitalei, la Universitate și de acolo mai departe, la Iancului și Pantelimon. Această magistrală Est-Vest care traversează Capitala, similar cu magistrala 2 care e de la Nord la Sud, ar ajuta enorm în termen de trafic care să meargă în subteran și să decongestionăm ce e la suprafață", a spus Drulă, care a mai precizat că a avut deja o discuție în acest sens și cu Nicușor Dan, primarul Capitalei.

,,Aș vrea să facem o reprioritizare a proiectelor, să nu construim linii de metrou în zone unde traficul e mai mic, unde densitatea populației este mai scăzută și să facem liniile care sunt cele mai importante pentru oraș", a spus Drulă, făcând o referire indirectă la proiectul Magistralei 6 de metrou care ar urma să ajungă în Băneasa și Otopeni, proiect pe care Comisia Europeană a refuzat să-l finanțeze pe jumătate, între Băneasa și Otopeni, tocmai din cauza utilității scăzute.

,,În 2016 se vorbea despre M5 că e pe cale să fie lansată, tot așa pe cale să fie lansată e și în 2021, dar eu chiar vreau să fie lansată", a mai precizat Drulă.

vancouver

Excelent, bravo. M5 prioritar, M6 mai vedem, asa e bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.