News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

OT: 1 din 10 apartamente in RO sta gol.
Probabil numarul este mai mare in orasele mari si mai mica in cele mici.

paullie

Au fost niste declaratii ca nu va mai exista conflict 41 cu Metrorex. Imi pare rau sa o spun dar Metrorex a luat o pauza. Dupa cum vedeti in prima poza nici o miscare unde ar trebui sa fie accesul "A" la Moghioros.

Iar in a doua fotografie in plan indepartat au invelit pietrisul sa nu inghete.






subway

#2477
Ce lucrari ai vrea sa faca iarna la magistrala de termoficare?
Acolo e cheia problemei nu la 41.
Asa cum am mai spus, la Moghioros rezolvarea va veni cam la un an distanta de punerea in exploatare a M5, nu e nimeni dispus sa devasteze cartierul in pragul iernii...
Asta e solutia corecta, degeaba macaniti in van...

survola

Principalul e că s-a pus piciorul în prag și s-a deschis circulației magistrala, chiar și așa, cu minusurile care sunt.
Alternativa era să amâne deschiderea la calendele grecești.

subway

#2479
Nu s-ar fi pus in circulatie niciodata, la asemenea lucrare de complexitate totdeauna ar mai fi ramas ceva de remediat si de corectat!
Important e sa nu afecteze siguranta circulatiei sau viata si sanatatea calatorilor.
S-a spart o teava? Ei si? S-a inecat cineva, l-a luat suvoiul??? Chestiuni de genul asta se pot intampla oriunde si oricand, e neplacut dar nu e un capat de lume...
:)
Dar au la dispozitie cei cinci ani de garantie...si mai tineti cont ca la vremea incheierii contractelor practica curenta la MT era de doar doi ani garantie dar intre timp s-a mai desteptat si CNAIR dupa ce a vazut la Mrex!
:)
Regula aplicata a fost de simplu bun simtz, valoric e de 5%? Da!
Durata de viata prezumata a constructiei e de un secol? Da!
Atunci si garantia trebuie sa acopere minim 5% din durata de viata!
Asta inseamna o gandire minim sanatoasa!

v.ghiorghica

Cand s-au spart 2 tevi amarate, era ditamai dramoleta pe retelele de socializare....Cand s-a inundat metroul in Madris....oamenii erau ceva gen: hihihi-hahaha, naspa!  :lol:

strainu

#2481
Am fost și eu azi cu M5 pe la toate capetele. Stațiile sunt super tare decorate (în special Favorit, ideea cu countdown-ul până la ieșirea din stație e wow :excited:), păcat de atenția la detalii care lasă de dorit. Marea dezamăgire pentru mine a fost Eroilor. E o mățăraie de nedescris acolo, pasaje în vălurele, luminatoare blocate de scări, detalii arhitecturale blocate de gurile de aerisire și peronul central din Eroilor 1 făcut praf. Pare că a fost gândită să-ți ia ochii de pe Splai, dar parcă n-au mai avut răbdare să o pigulească și la interior (sau spre Eroii Sanitari). Evident că au fost și considerente practice, ca peste tot unde trebuie să extinzi ceva existent, dar mie îmi sugerează un prototip din ăla de mașină care-ți ia ochii, doar că atunci când a trecut în producție în loc să fie adaptat la considerentele practice s-a mers înainte cu ce exista și s-au mai tras niște țevi peste geamuri prin afara mașinii ca să ajungă unde trebuie cu material puțin.

Ca durată, 14 minute de la Râul Doamnei e multicel, dar un minut se pierde la Romancierilor pentru că ajutorul trebuie să meargă 2 vagoane  ca să poată să vadă coada trenului. Poate ne explică cineva de ce nu se pot baza pe camere? Totuși cred că principala problemă la trafic e alternanța 1:1. Stația Constantin Brâncuși are o ieșire chiar la colț cu Valea Ialomiței, deci stația Valea Ialomiței e cu adevărat utilă doar pentru cartierul ANL și blocurile de pe Valea Oltului. După părerea mea ar trebui încercat și cu frecvență mai mare spre Râul Doamnei (2:1 și poate chiar 3:1 în viitor).

Tot nu m-am lămurit dacă s-a dat în funcțiune depoul. Erau lucrări și la suprafață și în subteran, imposibil de spus din tren.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Valentin

14 minute ți se pare multicel? Cu ce mijloc de transport mai faci 14 minute ? Sa zicem că poate la orele care nu sunt de vârf și ai noroc sa prinzi toate semafoarele pe verde. Dar te asigur că la ora de vârf nu faci atât de puțin. Pe langa faptul că traficul acum e mult mai mic in comparație cu ce era ante covid, atunci chiar nu era termen de comparație.

In rest sunt de acord, poate ar fi bine 2:1 pe Râul Doamnei, dar asta doar funcție de datele înregistrate (unde au fost cele mai multe validări la capăt) , iar capătul defavorizat să aibă un orar public de plecare care sa se respecte și n ar fi o problema așa mare.

sab

Soluția corectă este să se renunțe la Valea Ialomitei, mai ales că prelungirea M5, daca se va face, tot de la Râul Doamnei se va face. Acea ramura de 250m nu isi are sensul.

voicul

De la Valea Ialomitei nu se poate face continuare inca 1 - 2 staii spre V sau N-V?

subway

#2485
Solutia corecta nu e sa scoti din functiune o statie ci sa adaptezi programul de circulatie la cererea de transport.
M5.1 permite prelungirea pe ambele ramuri in viitor, acum nu se justifica, e mult mai important sa continue spre est nu spre vest.

sab

Parca spuneai ca nu se poate prelungi de la Valea Ialomiței si ca prelungirea spre Domnești se poate face de la Răul Doamnei.
Oricum dam peste apeducte pe oriunde am lua-o

frunzaverde

Cum sa desfiintezi o statie de metrou de-abia deschisa, in conditiile in care serveste o zona bine populata? Voi va auziti ce vorbiti?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

subway

#2488
Apeducte avem in ambele variante doar ca la VI nu e doar unul. Oricum, am capatat experienta in subtraversari de apeducte cu TBM, nu e chiar un capat de tara...
Pe net poti sa arunci orice tiribomba oricat de halucinanta atata vreme cat nu te ia nimeni in seama.

sab

#2489
@frunzaverde
Te intreb si eu, este bine sa ai intre 12 si 20 min interval la cele doua capete doar pentru ca unei minti crete i-a dat prin cap sa faca o statie in depou ? Nu puteau acei oameni sa mearga 500- 800 mm pe jos si sa se faca eventual o statie chiar in intersectia Valea Ialomitei sau sa mearga la alta statie de pe M5 ? Sa fim seriosi, M5 are statie din 500 in 500 m aproape, nu este un capat de tara sa mergi putin pe jos...
Bineinteles ca nu se va desfiinta statia, mai ales ca au facut poate cea mai frumoasa statie de pe M5 tocmai acolo. Insa problema intervalului de succedare va fi permanenta de acum incolo . Chiar se justifica sa ai doua capete doar pentru o singura statie ? As vrea si eu un exemplu similar din lume, cu o derivatie de o singura statie. De ce nu au facut macar o statie in plus dincolo de VI, in cartierul ANL, daca se murea de grija acelor calatori, poate asa mai avea o logica ? Iti spun eu de ce , pentru ca este aproape imposibil sa faci statie acolo, sub parcul Brancusi, in mijlocul cartierului ANL,  acolo fiind ditamai apeductul care vine de le statia Rosu si traverseaza Militariul pe la Turbotequila. Nu intamplator s-a facut parc acolo.
Deci prelungirea catre Ghencea- Domnesti, cand se va face,  se va face 100% de la Raul Doamnei. Ceea ce inseamna ca pentru un apendice , care va ramane permanent de acum incolo de o singura statie, ramura principala va fi defavorizata pentru totdeauna.
Iar daca se va lua decizia sa fie in viitor 2 metrouri catre RD si unul catre VI, va fi mai bine ? Nu va dovedi inca o data ca VI nu se justifica, fiind ramura "minora" ? Ce mare avantaj vor avea calatorii de la VI ca au statie in apropiere daca vor astepta 15 min sa ia metroul ?