News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Xenos

Atenţie, intervalele de circulaţie în afara orelor de vârf sunt chiar mai mari decât cele anunţate oficial, 20 min pe ramuri şi peste 10 min pe tronsonul comun Eroilor 2 - Romancierilor! Total inacceptabil pentru un metrou, dacă nu se afişează exact orele de circulaţie, trebuie insistat pentru acest pas!

voicul

Depinde ce inseamna in afara orelor de varf.
Si pe M3 dupa ora 20.00 sau 21.00 (nu am stat chiar cu ceasul dupa ei) cam tot la 10 minute se ajunge. Motiv: lipsa calatori.

tonică

Cat nu vor fi trenuri, asa vor fi timpii pana se strica si ce-i acum. Deci se va putea si mai prost :( N-ati auzit in videoul postat de Earthchild, vine Georgica cu trenul lui, tocmai de pe m1, maine face m3, saptamana viitoare intra pe m4 si revine pe m5 pe marti incolo. Talmes-balmes   :lol:

Altfel, voiam sa intreb ce este la Parc cu sina aceea de la intrarea in statie care da cu nasu-n beton? Se voia linie de garare si n-au mai spart ori..?

TibiV

S-a mai discutat.
Este amorsa pentru M8 - linia circulara, pe care poate o veti vedea voi, sau poate copii/nepotii vostri....

Este echivalentul racordului M5-M1/M3 de la Eroilor, care se vede foarte bine pe filmarile cab-view un pic inainte de intrarea trenului in statia Eroilor 2.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sab

Quote from: Jallen on September 17, 2020, 02:25:05 PM
S-au schimbat denumirile statiilor fata de harta postata mai sus (Valea Argesului a devenit Constantin Brancusi ??) ?
Da, Valea Argesului a devenit Brancusi. Nu intreba de ce...

Jallen

Multumesc frumos ! La cate probleme au fost cu tonsonul acesta, nici nu sunt curios... bine ca e gata  :lol: :lol:

GDPR

Metrorex te contrazice, zice ca nu e chiar gata:  :D

QuoteSigur ca mai sunt anumite finisaje de completat, cateva accesuri de finalizat in statiile Academia Militara, Eroilor si Parc Drumul Taberei.
De asemenea, pentru aceasta perioada de inceput este posibil sa apara si anumite nesincronizari in functionarea optima a sistemelor, in conditiile in care din motive externe si nedorite de Metrorex, aceasta magistrala nu beneficiaza inca de trenuri noi prevazute a fi echipate cu cel mai modern sistem de supraveghere si conducere a traficului.

http://www.metrorex.ro/_read641-1

subway

#2362
Nici nu avea cum altfel, pana nu vin noile trenuri si CBTC-ul n-ai cum sa-l consideri gata, dar e foarte bine ca s-a pus in circulatie, chiar si in <regim degradat> cum se numeste in limbaj ceferistic
P.S.
Regim degradat adica la parametri sub cei proiectati/planificati, nu confundati cu ceva ce aduce a deteriorat

GDPR

Noroc cu HG 845/2018. Spun asta cu oarecare invidie, restul lumii nu are luxul de a face RTL-uri cu liste de remedieri.

subway

#2364
Dar restul lumii nici nu are de-a face cu investitii atat de complexe...
Tine cont ca de la bun inceput metroul a beneficiat de o comisie guvernamentala de receptie nu de o gasca de pretenari.
Gandeste-te doar ca au fost 9comisii de receptie cu 90 de <specialisti> iar in spatele acestora au fost nenumaratele furnicutze de adevarati specialisti ce le-au dat la mana tot ce era necesar receptiei inclusiv acele nesfarsite liste remedieri/corecturi/completari ce ar trebui rezolvate in 90zile, dar mai important de atat verdictul esential: conditioneaza sau nu punerea in functiune in siguranta cu calatori sau nu?...eu nu ti-as dori sa fii in situatia de a garanta prin semnatura asa ceva daca nu ai fi stapan deplin pe capabilitatile de a distinge ce merge si ce nu, ce e sigur si ce nu, ca nu e vorba de posibile certuri pecuniare imobiliare ci garantezi personal cu libertatea...si oamenii aia au garantat fara prea multe ezitari.
Ca o remarca proprie mai toate reglementarile actuale parca sunt facute pentru cabana de vacanta din padure, n-au nicio treaba cu investitiile publice majore, nici macar cu imobiliarele mai serioase...

voicul

Metrorex: Redistribuirea trenurilor de metrou pe linia Drumul Taberei nu va afecta timpii de aşteptare pe celelalte magistrale

Redistribuirea trenurilor de metrou din flota Metrorex pe secţiunea nou deschisă în Drumul Taberei nu va afecta timpii de aşteptare pe celelalte magistrale de metrou, informează compania. În schimb, în perioada imediat următoare este posibil să apară nesincronizări în funcţionarea sistemelor de pe secţiunea Râul Doamnei - Eroilor, deoarece pe această magistrală nu circulă trenuri noi.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/metrorex-redistribuirea-trenurilor-de-metrou-pe-linia-drumul-taberei-nu-va-afecta-timpii-de-asteptare-pe-celelalte-magistrale-1370018

mirceaeliade


subway

#2367
Ii doare pe aia fix in pix
Singurul lucru care-i intereseaza e Dracula si Gipsy Qween , adica spanac pe varza...

jonny

#2368
QuoteLecția bulgară. Cum a construit Sofia o linie de metrou în doar patru ani, în timp ce România a avut nevoie de nouă ani


Prima etapă are o lungime de 8 kilometri și conține 8 stații de metrou. Lucrările la aceasta au început în anul 2016 și a fost dată în folosință la finalul lunii trecute.


România s-a chinuit 9 ani pe 7 kilometri Spre comparație, lucrările la metroul din Drumul Taberei au demarat în anul 2011. "Cârtițele" Varvara și Filofteia au început să sape din 2012, iar magistrala trebuia să fie gata în anul 2015.


https://www.libertatea.ro/stiri/lectia-bulgara-cum-a-construit-sofia-o-linie-de-metrou-in-doar-patru-ani-in-timp-ce-romania-a-avut-nevoie-de-noua-ani-3124376

danvaderman

Salut! Ma bucur ca am gasit acest forum legat de metroul din Bucuresti. Am o nelamurire: inainte de intrarea in statia Eroilor2 este acel tunel, in dreapta, care face legatura cu Eroilor 1. Am gasit aici poze in care se spune ca prin el se aduc trenurile si sinele. Daca tot face legatura cu Eroilor 1 oare vom merge direct din Drumul Taberei pana la Izvor, Unirii si tot inainte? Mi se pare incredibil ca trebuie sa cobori si sa schimbi ca sa ajungi la Unirii cand puteau pur si simplu sa-l lege cu linia 1.