[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dominik

Pe aceasta harta apar mai multe statii pe viitorul traseu M5: intre Universitate si Piata Iancului apare Calea Mosilor (viitoare statie M7) si Traian, iar intre Piata Iancului si Pantelimon apar vreo 6 statii din ce vad eu, V Manu, National Arena, Chisinau, Morarilor, Vergului, Sf Pantilimon....




You're in Steelers Country

hefaistos

Harta de mai sus, desi imi place, e total nerealista in sensul ca la ritmul actual de construire ar dura 100 de ani.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vancouver

E foarte important sa vezi lucrurile in perspectiva, ca altfel construiesti si mai tarziu iti dai seama ca ai gresit si trebuie sa darami. Este extrem de util sa avem imaginea retelei la final, asa cum ne-o dorim, tocmai ca sa putem sa facem ceva durabil. Asa ar trebui sa avem harti in orice domeniu: autostrazi, drumuri nationale, cai ferate de mare viteza, canalizari, retele de gaze, termoficare, etc.. orice. Si atunci cand se face un proiect nou se tine seama se tot ce mai vine pe langa in viitor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

iar dacă ne gândim la "ritmul actual" în cam toate domeniile, mai bine nu mai facem planuri deloc :)

paullie

Asaa ca sa stric euforia deschiderii M5, atasez o poza din intersectia Moghioros. De o luna nu au facut nimic sa devieze lina lui 41. Nada, Zip



hefaistos

Corect cu perspactiva, problema mea e ca la romani perspectiva se schimba mai repede decât lucrările executate. De exemplu proiectezi stația Hasdeu ca nod M5 M4? Se mai pelungeste M4? Oare peste 20 de ani când se va face o sa treacă tot pe acolo sau va trece pe la Cișmigiu. As prefera un calendar realist pe urmatorii 10 - 20 ani (10 începere proiecte 20 finalizarea lor) pentru ca dincolo de asta probabil va veni cineva și va reprioritiza tot funcție de situația existenta și de nevoile momentului.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

vancouver

Ca sa primesti un "calendar realist" primul pas este o harta. Ca atare, cu atat mai important si mai util ca o avem.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hefaistos

M-ai convins.
😀
Dar tot sunt trist la gândul ca cel puțin jumătate dintre liniile întrerupte n-o sa le apuce nici măcar copiii mei.
De fapt eu am o alergie la proiecte care rămân doar pe hartie. Deși la nivel logic accept ideea planificării unitare a infrastructurii de transport, am văzut în ultimii 25 de ani o grămadă de promisiuni însoțite de hărți.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on September 15, 2020, 09:27:24 PM
Cum mai stăm cu licitația pentru proiectarea următorului tronson? Parcă se depusese o contestație...

Din câte înțeleg de pe SEAP, ambii ofertanți au contestat la CNSC:
https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100065077

Earthchild


subway

E cea mai buna excursie virtuala posibila iar dialogurile vocale,din fundal sunt de milioana!

voicul

Comparatia corecta este metrou vs. masina.

EXPERIMENT Digi24. Cât timp economisesc în trafic bucureștenii din Drumul Taberei după deschiderea Magistralei 5 de metrou - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/experiment-digi24-cat-timp-economisesc-in-trafic-bucurestenii-din-drumul-taberei-dupa-deschiderea-magistralei-5-de-metrou-1369618

paullie

Asta ca asta, am vazut ieri tot la ei experiemnt Autogara Militari - Piata Unirii. Metrou vs trotineta vs masina. Daca pariati pe trotineta pierdeti, a fost cu 2 min mai lenta ca metroul  :lol:

Masina.........

Jallen

#2353
S-au schimbat denumirile statiilor fata de harta postata mai sus (Valea Argesului a devenit Constantin Brancusi ??) ?

subway

Singura schimbare fata de denumirile initiale e la DT34.