[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

florin74

Teoretic cat dureaza? Daca se lucreaza 24/24, 7/7.

Ionut


GDPR

#2177
^Va mai dura ceva, nu stiu exact cat, intrucat lucrarile sunt in cea mai mare parte realizate manual din cauza spatiului de lucru limitat. Dupa perforarea tunelurilor si betonarea galeriei de ventilatie, mai sunt si alte lucrari de finalizat: demontare cintre temporare de sustinere a tunelului, montaj sine, inclusiv sina a treia si betonare cale de rulare, respectiv montaj echipamente de ventilatie si statie de pompare, dupa care vin testele. Sa nu uitam ca testele efectuate pana acum cu rama de metrou s-au facut doar pe un fir.

Ma mira insa faptul ca nu a inceput montajul "casutelor" la niciuna din prizele de aer ale centralelor de ventilatie, acestea avand in continuare inchideri provizorii care nu permit efectuarea de teste cu ventilatoarele, vezi: https://goo.gl/maps/vSmCy96k7ivfuREs9

subway

S-ar parea ca strapungerea merge bine dar nu mai tot cereti sute de muncitori 24/24 7/7 pentru niste gauri de doi pe doi (circa).
Daca un muncitoar sapa o groapa de 1mc intr-o zi, o suta de muncitori in cat timp sapa aceeasi groapa???
:)

carutasul

Depinde câți șefi au :)
Nu cred că a cerut nimeni sute de muncitori, ci 24 din 24 (ceea ce ar însemna măcar 3 muncitori deși nu cred că poate nimeni "lopăta" opt ore continuu)

subway

A enumerat destul de bine colegul Adi Rosca succesiunea de operatiuni necesara, asa ca las-o balta...ai rabdat 10ani si acum vrei sa se rezolve intr-o duminica!

carutasul

dacă s-ar putea... :)
Problema e că nu cred că era necesar să se ajungă la bootleneck-ul ăsta, e totuși păcat, că s-ar fi putut pune în funcțiune mai devreme, e un mărunțiș . Acum, dacă am așteptat atât ce mai contează o lună sau cât o fi...și așa nu sunt trenuri  destule deocamdată. Deși cred că și cu câteva trenuri, tot o să se simtă în trafic.

v.ghiorghica

Nu contează câți muncitori vin, contează câți lucrează efectiv :)))
Lasand gluma, trebuia intrebat daca mai sunt si ALTE probleme in afara de cea mentionata...

subway

^^
Ai dreptate dar din pacate roata timpului n-o putem intoarce

paullie

Aseara, in sfârsit, mutatsera circulatia pe lânga parcul Moghioros si era spart pe la Tip Top. Deci cred ca anul asta  :D vor reusi sa devieze linia de tramvai. Fara poze ca deja apusese soarele.


Claudiu T.

La centrul de comanda si dirijare trafic Eroilor 2 care mai e situatia? Hai ca asta cu tunelul de ventilatie si strapungere se lucreaza dar acolo?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

subway

Atata vreme cat trenuri noi pentru M5 nu sunt si in consecinta nici sitemele ATO aferente nu-mi dau seama cat de vitala ar fi o sala goala, lipsita de echipamente.

Dominik

You're in Steelers Country

v.ghiorghica

Atentie, lipseste sistemul ATO imbarcat, asta nu inseamna ca salile sunt goale.
Exista echipamentele montate in cale: macazuri, semnale, opritori, numaratori osii, saboti deraiere, etc.
Astea sunt deja centralizate prin object controller.
Exista dulapurile pt fibra (red lan si blue lan, retelele care gestioneaza traficul de date intre instalatiile respective), dulap pt numaratorii de osii, etc.
Se mai adauga UPS-urile si tabloul de intrari-distribuitori cu sigurantele pe fiecare instalatie, ramele de relee pt macazuri, semnale, etc
Deja sunt montate. La fel si Interlockingul, care in prima faza e configurat sa functioneze doar pt gestionarea acestor echipamente.
Salile IDM au deja echipamentele montate si se pot face comenzi (parcursuri, manevrari de macaz, etc).
Mai trebuie instalati sabotii si Faza I e gata. Tot la Astaldi in teren va fi mingea, cu acea centrala de ventilatie.