[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

Te invit sa-mi indici unde e inclusa aceasta plata in cadrul ROGOP Metrorex: http://www.metrorex.ro/Resurse/Transparenta/ROGOP%20Investitii.pdf.
Singura plata in valoare de 29 milioane lei reprezentand "sentinta civila" in favoarea Astaldi este cea din 21.02.2019, iar singura plata in valoare de 600 mii lei reprezentand "executare silita" tot in favoarea Astaldi este cea din 02.10.2019.

pest1969

Nu am urmarit la sursa. Am retinut ideea in urma unuia dintre nenumaratele interviuri ale lui Bode pe la TV.
Mea culpa.

Ionut

bode (cu litera mica la inceputul propozitiei) scoate pe gura o multime de prostii, minciuni si ineptii. Sunt curios ce va zice acum cu deschiderea M5, dupa ce luni de-a randul a tinut-o deamboulea cu inaugurarea in iunie.


GDPR

#2134
Bode: "După ce în 2019, în noiembrie, și până în mai 2020 am primit zeci de documente asumate prin semnătura antreprenorilor, a beneficiarului și a consultantului, prin care reconfirmau data de 30 iunie 2020 ca dată la care metroul va circula pe M5, la sfârșitul lunii mai, am fost informat cu privire la problemele apărute la centrala de ventilație și stație de pompare a apei din infiltrații, undeva în zona Pieței Moghioroș. Aceste probleme vor întârzia finalizarea probelor tehnologice."

In sfarsit oficialii au acceptat evidenta. Buna dimineata!  :-[  :lol:

La minutul 6.16 al filmuletului postat pe pagina FB a Guvernului il putem vedea pe dl. Sofian de la Sopmet explicand problemele aparute la executia CV: https://www.facebook.com/guv.ro/videos/891408408011160/

carutasul

e un articol al lui VictorC în HN destul de clar. E ok, au găsit şi vinovaţii, toată lumea mulţumită :)

pest1969

Cel mai probabil e doar o repetitie pentru ce se va intampla cu A10.

GDPR

Pana la A10 urmeaza lotul Astaldi de pe A3. Ma gandesc ca taie "pamblica" la pachet cu lotul Selina de la granita, ca sa incerce sa spele (a se citi mascheze) rusinea ca nu o sa fie functional.

voicul

Maxim 3 ani ... maxim 2 luni ... MAXIM
E bine totusi ca s-a gasit o cauza pentru intarzieri ca altfel as fi crezut ca fac la misto si intamplare si de asta au intarziat.


Orban, despre termenul de finalizare a Magistralei 5 de Metrou: Maxim două luni. Cine se frige cu ciorbă, suflă și-n iaurt

Prim-ministrul Ludovic Orban a declarat, luni, în cadrul unei vizite la Magistrala 5 de metrou din Drumul Taberei, că, din cauza unor probleme tehnice, această lucrare va fi dată în folosință în maximum două luni de zile.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/orban-despre-termenul-de-finalizare-a-magistralei-5-de-metrou-maxim-doua-luni-cine-se-frige-cu-ciorba-sufla-si-n-iaurt-1327057

GDPR

"Maxim doua luni". Sofian a evitat sa dea un termen de finalizare, intrucat nu stie inca cand scapa de apa si in schimb vine Orban si arunca cu termene. Exact ca activistii de partid pe vremea comunismului care le stiau pe toate. Daca luam ca termen de comparatie duratele de executie efective realizate la celelalte CV-uri, ne ducem cu inaugurarea in T1 2021.

Ionut

O șansă de "accelerare" există, fiind alegeri. Se va pune presiune, cu siguranță. Acum daca se va putea efectiv... e cu totul alta poveste.

GDPR

Singura masura de accelerare pe care o vad posibila in acest moment este ca dupa ce scapa de apa sa lucreze in 3 schimburi, 24/7. Resursele pot fi suplimentate doar marginal, datorita spatiului de lucru foarte limitat. Dupa aceea mai urmeaza insa si alte operatiuni, gen intregirea caii de rulare, a sinei a treia si a cablurilor din tunel, plus o noua serie de teste. Totul e secvential si nu ai cum sa "arzi" anumite etape.

TibiV

La "electrici" se discuta mult despre o "anomalie" la accesul E - cel poreclit castravetele sau banana.
Anomalia este ca sunt instalate doar 2 (doua) scari rulante, desi in planurile initiale erau reprezentate 3 (trei).
Problema este ca acest acces NU are scari fixe, ci doar rulante, si ca sunt foarte lungi - duc de la suprafata direct la nivelul peronului.

In toata lumea, in astfel de cazuri se instaleaza o a treia scara rulanta, "de rezerva", pentru situatiile in care fie se strica una dintre cele "principale", fie intra in revizie planificata.
Culmea este ca aparent ar fi fost loc suficient pentru a treia rulanta...
Ca dovada, 3 fotografii de azi de la electrici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=234&t=2389&p=358204#p358204






Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#2143
Nu e deloc adevarata chestia cu <in toata lumea>, daca e sa o luam statistic e de-a dreptul invers!
:)
Nu-i ameti pe benzinari, ca sunt baieti de gasca si de comitet!
:)
Formularea corecta e <mai peste tot in lume sunt doar doua> cu exceptia cazurilor cand se prevede o circulatie intensa de pasager pe acea cale de acces ceea ce nu e nici pe departe cazul acolo.

GDPR

#2144
Dar de calitatea placarii peretilor de la "banana" ce ziceti? Cred ca Dorel era in pragul comei alcoolice cand a taiat si montat ultimul rand de placi.

Iar straifurile alea dintre escalatoare din ce sunt, din pfl? Arata "deosebit".