[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

perfidus

Le-am vazut indicatoarele, eu intrebam de semafor... La ce trafic este acolo, va fi ca pe Iuliu Maniu la Politehnica. Poate pune d-na Firea niste lampi d-alea galbene cu senzor.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TS30

Exista un semafor la aproximativ 150 spre stanga (vezi poza) la intersectia dintre Valea Ialomitei si Drumul Taberei.

perfidus

#1607
Da, se vede distanta pana la Valea ialomitei. Apreciez ca s-au gandit mult la pietoni, trotuare asa generoase oricum nu prea mai gasesti. E o aventura insa sa traversezi bulevardele astea late, de asta eu as fi pus acolo un semafor cu buton, sincronizat.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Maine ma duc in vizita pe M5. Ceva intrebari? Strict legate de M5, va rog!

Valentin

Curiozitate personala:
- de ce a durat si inca durează asa mult deschiderea traficului in zona statiei Favorit (Str. Sibiu)
- de ce s a realizat o parte din structura accesului A de la Orizont si au trebuit sa dea jos tot ce au făcut? (Ma refer strict la panourile verzi).
- daca arhitectura acceselor vor fi asemănătoare cu cea de la accesul A Orizont si daca o sa pastreze aceeasi cromatica.

survola

Întrucât suntem pe finalul lucrărilor (așa sper) poate putem afla un calendar cu:
- termene de închidere a lucrărilor la suprafață în general (accesuri și trotuare/ carosabil);
- în special pentru noul acces de la Academia Militară, pentru care s-a deviat/ închis o bandă, și
- pentru accesul B de la Râul Doamnei, cel care este acum sub carosabil.
Și ce se întâmplă cu accesurile de la Orizont? în afară de ce a spus mai sus @Valentin, celelalte (parcă) sunt îincremenite.

TS30

Eu as merge putin si pe partea financiara:
- Care este stadiul financiar de constructie ...% vs plata ...% pentru sistemul de automatizare?
- Care este stadiul financiar de constructie ...% vs plata ...% pentru lucrari?
- Sunt alocati toti banii pentru finalizarea Magistralei 5 in proiectul de buget pe anul 2019?

- Cand vor asterne stratul de uzura la Orizont, Favorit si Drumul Taberei 34?
- Procentul executiei la centrala de ventilatie Drumul Taberei 34 - Parc Drumul Taberei?
- Ne pot furniza proiectul / planul intersectiei de la Razoare? (Eu sunt tare curios cum o sa fie reconfigurat traficul.)

Ionut

#1612
Azi am fost in vizita pe M5. Am vazut Raul Doamnei, Brancusi, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Academia Militara si Eroilor (doar o scurta plimbare pe tunelul de acces/transfer intre Eroilor 1 si 2 - statia in sine ramane pentru o alta zi). Multumim Metrorex pentru acces si informatii! O sa dau detalii cand pun pozele din statii (ce-mi mai aduc aminte).

Pana una-alta, o stire, cred: este gata documentatia de licitatie pentru proiectarea M5 Eroilor-Iancului si vor sa lanseze licitatia pentru PROIECTARE foarte curand (promisiunea este cateva saptamani, poate chiar o saptamana?). Trenuri vor lua de pe alte magistrale (M1 si M3?) Bombardier (sigur) si vor fi 10 la numar. Licitatia este pentru 13 trenuri dar asta e alta poveste.

Contactul de automatizare: se lucreaza la proiectare si se va lucra inca niste luni bune (2-3 luni? nu mi s-a spus exact). Am tot insistat sa stiu cat dureaza exact, dar cred ca e foarte dificil de zis. Oricum, cert este ca Metrorex isi mentine decembrie 2019 termenul de inaugurare. Eu am tot zis ca mi-am pierdut speranta, ca nu cred, dar na... vom vedea. Poate ma surprind placut si poate e gata. Desi, sincer, nu cred. Sper sa ma insel! Tot legat de contractul de automatizare - NU platesc avans, NU au platit nimic (pana acum), proiectarea nu este gata (cred ca mi s-a lasat de inteles ca nu vor plati nimic pana cand nu e gata proiectarea).

Mobilizarea pe partea de lucrari azi era foarte slaba, cred ca au primit liber. Oricum, ritmul nu este satisfacator, Metrorex si Astaldi nu prea se impaca de cand a ramas decizia definitiva cu claim-ul mamut de 40 milioane de euro. Cica Astaldi se vaita ca nu au oameni/nu gasesc oameni. Eu cred ca e vorba de bani. La autostrada (Iernut-Chetani) lucreaza foarte bine, aici insa nu (prea). Eu sunt foarte rezervat si cu lucrarile - mai sunt multe de facut si nu mi-a placut ca azi nu erau practic pe santier. In fine, or fi primit oamenii liber.

Ionut


Ionut


Ionut


Ionut

Nivelul de acces in statie (nivelul superior, imediat sub terenul natural).








Ionut

Infamul acces B. Acum este sub carosabil. Se va devia circulatia, va fi de migala...



^ Din ce-am inteles, peretii mulati sunt facuti, trebuie doar materialul excavat si facuti peretii caseta. Dar oricum o sa dureze.

Acesta este accesul opus fata de B, accesul A (cred - sau C? in fine, nu conteaza):

Ionut


Ionut

La suprafata, pe Str. Raul Doamnei.

Spre Dr. Taberei:


Spre Ghencea:


La suprafata, pe Str. Drumul Taberei, privire spre Valea Ialomitei:


^ Pe aici se va face devierea si apoi se va excava accesul B.