[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

UTI Grup, selectată de Alstom Transport pentru lucrări la Magistrala 5 de metrou

Compania românească primește de la Alstom lucrări în valoare de 17,71 milioane lei, fără TVA, pentru componenta de informare dinamică și sonorizare la Magistrala 5 de metrou, Drumul Taberei – Eroilor. Firma UTI este singurul subcontractor anunțat de Alstom.

ClubFeroviar.ro

Sorinus

Nu vreau sa supar lumea, dar trotoarele noi par destul de late, intr-un oras in care lipsesc parcarile. Cred ca mergea sa fie trotoarele mai mici cu 1.5m, si sa se faca parcare paralela cu bordura, amenajata frumos.

Stiu ca in teorie e normal sa ai spatii largi ptr pietoni, dar in practica, iar o sa parcheze toti pe unde apuca, o sa smulga stalpisorii si o parcheze in gura metroului, etc.

Ce zic e ca era o sansa buna sa mai faca rost de cateva zeci, chiar sute de locuri de parcare.

alexandru.vladescu

Pe o porțiune din traseul magistralei, în special pe Drumul Taberei, au existat doar că nu au avut niciodată avizul Poliției și, prin urmare, la readucerea zonei la starea inițială după construcția magistralei de metrou, acestea au dispărut (mai sunt rămășițe pe alocuri intre Piața Drumul Taberei și Drumul Taberei 34, pe partea cu biserica catolică).

Rezultatul? Între Drumul Taberei 34 și Favorit, din 3 benzi pe sens a rămas doar 1,5 unde e chinul de pe lume dacă ești în paralel cu un autobuz, deoarece sunt mașini parcate în spic pe prima bandă.

subway

N-au avut autorizatie de la PMB, rutiera nu da autorizatii, da doar avize...

ghrt

Soluţia de bun simţ constă în transport în comun de suprafaţă pus la punct, parcare auto dedicată, subterană dacă e loc, şi parcare pt biciclete.
Cont (aproape) inactiv.

Goldmund

Corect, ghrt,
peste tot in marile orase, dar si in cele mici, masinile sunt scoase din centru, in cartiere se raresc benzile pt. automobilisti, se infiinteaza piste pentru bicicleta, e un trend. Iar parcarile trebuie facute  - acolo unde e posibil - sub parcuri si locurile libere ale cartierelor.

Abia astept inca un tur de poze in subteran cu statiile M5. Cel mai curios sunt cum arata azi Eroilor 2.

TS30

Astazi 22 Mai 2019 - Statia Bransuci (Valea Argesului)

Acces A - s-a betonat trotuarul, urmeaza asfaltul


Vedere spre Valea Ialomitei






Acces D - s-a betonat trotuarul, urmeaza asfaltul

TS30

Astazi 22 Mai 2019

Traficul nu a fost mutat


Vedere spre Valea Argesului


Gardul de la Acces A a fost daramat


Intersectia Drumul Taberei - Strada Raul Doamnei




Spre Prelungirea Ghencea


Acces E


1 / 2

TS30

Vedere spre Drumul Taberei


Vedere spre Prelungirea Ghencea














2 / 2

Ionut

Cred ca la finalul saptamanii viitoare ajung si eu pe santier. :)




Directorul general al Metrorex, Dumitru Șodolescu, a inspectat astăzi, atât activitatea desfășurată în stațiile Eroilor și Academia Militară, cât și pe cea legată de partea carosabilă de la suprafața acestora. Cu această ocazie a fost constatat un progres general al lucrărilor. O mobilizare scăzută a fost observată în activitățile desfășurate de UTI Grup, membru al asocierii de constructori de pe Magistrala 5. Acesta a fost notificat să ia măsuri de urgență pentru respectarea graficului asumat.



















Metrorex

GDPR

Misto asta: "a fost remarcat un progres". Bine ca nu un regres.  :lol:

nenea_hartia

Hidos tavanul ăla în colțuri, plus obsesia mea, cât dracului costa un Ă pentru ACADEMIA MILITARĂ? Dacă anglofonii care fac proiectele de semnalizare citesc cumva aici îi rog să mă contacteze pe privat, data viitoare plătesc eu taxele vamale pentru diacritice în caz că trebuie cumva importate din afara spațiului UE. :bash:

frunzaverde

Arhitectura arata interesant, stalpii oblici si hexagoanele arata surprinzator de bine.

Dar materialele arata ieftin si rau - alucobond, alucobond si inca si mai mult alucobond...  Totul pare ieftin si trist... Si ce-i cu fototapeturile si abtipildurile alea puse pe pereti - nu s-a gasit nici un designer capabil sa faca un ceva decent, si s-au luat niste poze "stock" doar ca sa nu fie alucobondul chel?

Arata ca naiba deja, poze decolorate si supra-saturate, "motive" desenate prin luarea unei poze si aplicarea unui filtru simplu intr-un program de amatori gen paint.net... Doua semne, doua fonturi, ca sa arate cat mai rau. Parca e butic de tara, nu constructie monumentala care a costat un miliard de euro... Arata ca dracu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

Dar chiar nu e alucobond, ci panouri din otel emailat vitrifiat, Omeras sau similar. Arhitectii de la Metroul SA sunt chiar indragostiti de materialul asta.  :lol:

PS si sunt chiar scumpe, chiar daca arata destul de ieftin.

subway

Alucobondul nu indeplineste criteriile PSI pentru subteran...