[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

OK, deci o simpla greseala de redactare...

"a înlocui stocul de material vechi (24 unităţi) utilizate în prezent pe Linia 5 de metrou"

:lol: :lol: :lol:

(sau poate are Mrex acum in operare 24 de drezine pe M5 ?!?!?....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pe onoarea mea, monser, tot n-am inteles! :o

Ce material rulant se utilieaza IN PREZENT pe M5?!

rizzuh

Quote from: subway on April 19, 2018, 02:26:48 AM
Este vorba despre CAFurile deja achizitionate si despre trenurile noi pentru M5 Dr. Taberei

Stai putin, inlocuim CAF-urile vechi de cativa ani de pe M2, dar pastram IVA-le de pe M4? Sau BM-urile de pe M1/3? :o

Cristi N

#1068
Cred ca Subway se refera la faptul ca in documentul respectiv se mentioneaza CAF-urile care au fost deja cumparate si au inlocuit IVE-le de pe M3 si urmeaza inca 13 rame pentru M5. Am putea spune ca toata treaba este fazata, faza 1 cu trenurile CAF e deja terminata si urmeaza faza 2 cu M5-ul.

Formularea din document e complet aiurea, parca dinadins sa nu intelegi despre ce e vorba.

GDPR


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alex8

Au promis că mută linia lui 41 din luna aprilie cu 7m. Suntem in luna mai și nu au început demersurile.
Se gândesc să înceapă în luna aprilie 2019 ca să nu se mai încurce anul acesta că nu au mai rămas prea multe luni la dispoziție?

mastereve

Si pana la urma care e faza cu Dacia aia papuc? (Drezina) :))


Sent from my iPhone using Tapatalk

GDPR


subway

Nope, induceti lumea in eroare cu buna stiinta, aia era pe M4 in loc de IVA... :)
Pe M5 sunt drezine de model mai nou!
:) :) :)

TibiV

O informatie "de exceptie" de la "electrici"... :((
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=233&t=1382&start=875#p271992

Quote from: Cristy
Siemens a depus o nouă contestaţie la licitaţia pentru automatizarea traficului

Siemens a depus pe 30 aprilie o nouă contestaţie la licitaţia Metrorex pentru automatizarea traficului pe linia de metrou din Drumul Taberei, înainte ca Tribunalul Bucureşti să se pronunţe în cazul primei contestaţii, înregistrată la finele anului trecut. Surse din cadrul Metrorex critică demersul Siemens de a se adresa Tribunalului Bucureşti şi nu Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, acuzând firma că întârzie în mod intenţionat licitaţia.

Update

Vineri, 4 mai, Tribunalul Bucureşti a respins plângerea Siemens din decembrie 2017 împotriva deciziei prin care Metrorex i-a descalificat oferta în etapa evaluării tehnice.  Compania poate depune insa recurs la Curtea de Apel Bucuresti.

Pe 5 aprilie 2018, Metrorex a declarat câştigătoare oferta Alstom în cadrul licitaţiei pentru furnizarea sistemului de siguranţă şi automatizare a traficului pe secţiunea Eroilor - Râul Doamnei a Magistralei 5. Contractul va putea fi semnat însă abia după soluţionarea contestaţiilor.

Pe 30 aprilie 2018, firma Siemens a contestat acest rezultat la Tribunalul Bucureşti. Asta după ce pe 19 decembrie 2017, Siemens a mai depus o plângere tot la Tribunalul Bucureşti împotriva deciziei prin care Metrorex i-a descalificat oferta în etapa evaluării tehnice.

Surse din cadrul Metrorex critică demersul Siemens de a se adresa Tribunalului Bucureşti şi nu Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, acuzând firma că întârzie în mod intenţionat licitaţia. În replică, reprezentanţii Siemens spun că nu folosesc abuziv legislaţia.

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000797356&id_inst=3


http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000817620&id_inst=3


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Pe celelalte loturi din aceasta magistrala chiar nu se intampla nimic, nimic?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

#1077
@alecu26,

nimic.

Dar sa vedem unde se intampla ceva....
https://vid2.stirileprotv.ro/2018/05/16/61960317-2.mp4

https://stirileprotv.ro/stiri/social/metroul-din-drumul-taberei-blocat-in-instanta-cum-arata-statiile-de-pe-magistrala-5.html

Metroul din Drumul Taberei este blocat în instanţă, iar uşile se vor deschide după finalizarea contestaţiilor depuse la licitaţia pentru sistemele de automatizare şi securitate.

În rest, şinele vor fi montate până la toamnă şi staţiile sunt aproape gata. Le-au filmat Vitalie Cojocari şi Mihai Bucşa, care au ajuns în noile galerii.

Prima garnitură care circulă oficial pe Magistrala 5 este o drezină. Cu ajutorul ei au fost montate 9 kilometri de şină din cei 14, iar până în octombrie sinele vor fi la locul lor. Constructorii laudă calitatea lucrărilor.

Finisajele staţiilor sunt în linie dreaptă. Eroilor, o staţie cu iluminator şi pereţi oblici, a ajuns la 60%. Academia Militară la 40%.

Vitalie Cojocari: "Urmează stația Orizont, cu peronul pe partea dreaptă. Stația este finisata în proporție de 98%. Şi își aşteaptă călătorii. De altfel, un specific al magistralei 5 este ca toate peroanele sunt pe mijloc."


Pentru staţia Favorit, constructorul s-a inspirat din simbolurile fostului cinematograf cu acelaşi nume, acum o ruină. Iar staţia Tudor Vladimirescu aminteşte de lego, în timp ce staţia Parcul Drumul Taberei va fi colorată în verde.

Staţiile Romancierilor, Brâncuşi sunt practic terminate. La Râul Doamnei şi la Valea Ialomiţei lucrările au ajuns la 40, respectiv 91%.

Stația Romancierilor - 98 %
Stația Brâncuși - 98%
Stația Râul Doamnei - 40 %
Stația Stația și Depoul Valea Ialomiței - 91 %

Deşi nu ar mai fi mult de muncit, Metrorex nu ştie dacă vom merge cu metroul din Drumul Taberei anul acesta sau în 2019.

Pentru că licitaţia este contestată, firma câştigătoare nu poate monta sistemele de automatizare şi siguranţă, care frânează trenurile în situaţii de urgenţă. Aceste lucrări durează 9 luni şi vor începe când contestaţia va fi respinsă. Altfel, ne aşteaptă noi licitaţii.

Reamintim ca Metrorex analizează posibilitatea implementării în staţia de metrou Victoriei 1 a unui sistem de protecţie a călătorilor ce presupune instalarea de platforme cu uşi culisante la peron, însă la acest moment nu există o sursă de finanţare certă.

"Pentru sporirea siguranţei cetăţenilor la metrou, Asocierea TIAB - Grupul Vinci Logic IT Consult SRL a propus Metrorex implementarea unui 'sistem de protecţie a călătorilor din staţiile de metrou prin instalarea de platforme cu uşi culisante la peron', în staţia de metrou Victoriei 1. Ca orice propunere primită, în acest sens, se poartă discuţii pentru stabilirea căilor de urmat pentru propunerea tehnică, clarificarea aspectelor tehnice şi a celor legale pentru implementare unui astfel de proiect pilot", precizează compania.

Proiectul vine în urma crimei comise în decembrie 2017 de Magdalena Şerban, care a omorât o tânără după ce a împins-o pe şinele de metrou în staţia Dristor
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Kool:

"Metrorex nu ştie dacă vom merge cu metroul din Drumul Taberei anul acesta sau în 2019."
desi
"Aceste lucrări durează 9 luni "
5+9=14 - rezulta feb 2019
DECI pe bune Metrorex ... cand "vom merge cu metroul din Drumul Taberei" anul acesta sau în 2019"

Ionut

Sunt 0 sanse pentru acest an. Luati-va gandul. Se va circula in 2019. Daca nu cumva avem o surpriza majora si ne intindem cu licitatia pentru automatizare pana la pastele cailor. Caz in care vom circula pe M5... cand vom circula.