[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.



DragosC

As fi tras-o catre stanga catre Rahova, in loc de intersectia cu M2 la Eroii Revolutiei, incat sa acopere mai bine zona de sud-vest a capitalei.

De fapt as fi proiectat-o ca un semicerc, de la Gara de Nord pe dupa Lacul Morii, coborand catre Bragadiru si apoi catre Gara Progresu.

Plus extensia aia a M5 catre Cartierul Latin respectiv Domnesti, ar fi fost fantastic.
Nu spera si nu ai teama

sab

1) De la Gara de Nord nu prea ai cum sa mai ajungi pe dupa Lacul Morii.
2) M4 nu este o magistrala circulara, M8 va fi asa ceva...
3) Stiu ca toti ne dorim sa avem cat mai multe linii in apropiere, dar nu este posibil chiar orice fantezie. In primul rand ca metroul urmeaza o trama stradala, ce propui tu inseamna sa mearga majoritar pe sub constructii, cu costuri colosale. Unde ar fi statiile ?

O schita macar poti sa pui ?

AndreiB

Intersectia la Eroii Revolutiei e buna pentru degrevarea M2.

Exemplu: vrei sa ajungi Berceni - Mall Baneasa.

Situatie actuala: iei M2 pana la Aurel Vlaicu si de acolo 330. Aglomerezi M2.

Situatie viitoara: iei M2 pana la Eroii Revolutiei si de acolo M4. Lasi loc pe M2 pentru calatorii spre Pipera.

GIV

a aparut pe seap licitatia? :lol:  (eu presupun ca nu)

tom_sawyer

În următoarele maximum 15 zile, documentația va fi verificată de către reprezentanții Agenției Naționale de Achiziții Publice (ANAP), urmând ca la finalul acestei perioade, în cazul în care nu vor fi necesare clarificări sau completări, anunțul de participare să devină public pentru toți operatorii economici interesați.

https://ps4.ro/comunicate-de-presa/sectorul-4-cauta-proiectanti-si-constructori-pentru-extinderea-magistralei-m4-gara-de-nord-gara-progresul/

dr4qul4

vreo sansa sa obtina finantarea?
Din ce inteleg incearca pe POT, dar aici e deja supracontractat. Sau e finantare doar pentru asistenta tehnica?
POT
Buget Total
9.626.236.536 EUR, din care:

contribuție UE:  4.650.515.326 EUR
contribuție națională: 4.975.721.210 EUR

Rata de cofinanțare
Prioritate 1 – Îmbunătățirea conectivității primare rutiere: 40%;

Prioritate 2 – Îmbunătățirea conectivității secundare rutiere: 40%;

Prioritate 3 – Creșterea siguranței rutiere: 40%;

Prioritate 4 – Creșterea eficienței căilor ferate române: 50%;

Prioritate 5 – Creșterea atractivității trasportului feroviar de călători: 84,99%;

Prioritate 6 – Dezvoltarea mobilității sustenabile în nodurile urbane: 84,99%;

Prioritate 7 – Dezvoltarea transportului naval și multimodal: 50%;

Prioritate 8 – Asistență Tehnică: 75%.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

Pe rutier e deja supracontractat, pe feroviar/metrou nu știu exact cum stă treaba.

tom_sawyer

[CN1068316] Extinderea rețelei de metrou Magistrala 4 de metrou, secțiunea Gara de Nord – Gara Progresul

Data publicare: 26.04.2024
Autoritate contractanta: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)

Traseul selectat pentru noul tronson de metrou are o lungime construită (în exploatare cu călători) aprox de 10,84 km, fără cei 78m aferenți stației Gara de Nord 2-existentă , plus o lungime construită (în exploatare fără călători – legătura cu Depoul Progresul) aproximativă de 1,1km.

Traseul selectat pentru Lot 1 - Tronson 1 – Gara de nord – Eroii Revolutiei 2, are o lungime construită (în exploatare cu călători) aproximativă de 6,38 Km.
Tronsonul 1: Gara de Nord 2 – Eroii Revoluției 2 are 7 stații, 7 interstații, plus Stația Gara de Nord 2 (existentă). Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în Stația Gara de Nord 2, prin continuarea axelor căilor Liniei 1 și Liniei 2 existente.
Durata de relizare a investiției (proiectare și execuție), 60 luni, •10 luni proiectare (4 luni se suprapun cu execuția); •50 luni execuție; •4 luni probe tehnologice.

Traseul selectat pentru Lot 2 - Tronson 2 - Eroii Revolutiei 2– Gara Progresul, are o lungime construită (în exploatare cu călători) aprox de 4,5 Km + o lungime construită (în exploatare fără călători – legătura cu Depoul Progresul) aprox de 1,1 km.
Tronsonul 2 Eroii Revolutiei 2– Gara Progresul Lot 2, are 6 stații, 7 interstații, plus și un depou suprateran nou construit.
Durata de relizare a investiției (proiectare și execuție), 60 luni, •10 luni proiectare (4 luni se suprapun cu execuția); •50 luni execuție; •4 luni probe tehnologice.

Serviciile/lucrarile aferente celor două loturi se vor derula în paralel.
Notă: Activitățile de natură să conducă la realizarea celor două obiective de investiții se vor derula în paralel, cu excepția cazului în care pe parcursul derulării investiției publice începerea sau ducerea la bun sfârșit a unei activitați în cadrul unui obiectiv de investiții depinde de o altă activitate din cadrul celuilalt obiectiv de investitii, sens în care se va stabili ordinea de prioritate a acestora și rezervele de timp necesare.

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 9.642.032.746,87  si 11.395.129.609,94  Moneda: RON

Pot fi depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi dar se va atribui unui singur ofertant maxim 1 LOT

1. Tronson 1 – Gara de nord – Eroii Revolutiei 2
Valoarea estimata fara TVA: 5.212.725.936,58  - 6.160.494.288,69  RON

2. Tronson 2 Eroii Revolutiei – Gara Progresul
Valoarea estimata fara TVA: 4.429.306.810,29  - 5.234.635.321,25  RON

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare:
Data si ora locala: 27.06.2024 15:00 pentru toate loturile

Tip finantare :Program / Proiect
Program/Proiect:Programul Operational Transport POT 2021-2027


Extensia Magistrala 4 (Gara de Nord 2 – Gara Progresul) Lot 1 - Tronson 1 – Gara de nord – Eroii Revolutiei 2, are o lungime construită (în exploatare cu călători) aproximativă de 6,38 km, inclusiv cei 78 m aferenți stației Gara de Nord 2-existentă
Lot 1- Tronsonul 1 – Gara de nord – Eroii Revolutiei 2 are 7 stații, 7 interstații, plus Stația Gara de Nord 2 (existentă).
Legătura cu Magistrala 4 de metrou existentă se va realiza în Stația Gara de Nord 2 prin continuarea axelor căilor Liniei 1 și Liniei 2 existente.
Stații incluse în proiect:
S.0 Stația Gara de Nord 2, stație existentă, în exploatare pe M4 (Gara de Nord 2 – Străulești);
S.1 Stația Știrbei Vodă, amplasată în ampriza Străzii Berzei în dreptul intersecției Str. Berzei - Bd-ul Dinicu Golescu, stație simplă cu 4 accesuri;
S.2 Stația Bogdan Petriceicu Hașdeu , amplasată în ampriza Străzii Vasile Pârvan, asigură legătura pietonală directă cu Stația Iulia Hașdeu propusă de pe viitoarea M, stația are 4 accesuri;
S.3 Stația Uranus, amplasată în amprizele Str. Izvor respectiv intersecției Str. Izvor - Calea 13 Septembrie, stație simplă cu 4 accesuri;
S.4 Stația George Rozorea, amplasată în ampriza Bd-ului Tudor Vladimirescu în dreptul intersecției Bd-ul Tudor Vladimirescu - Str. Cedrilor, stație simplă cu 4 accesuri;
S.5 Stația Chirigiu, amplasată în ampriza Bd-ului Tudor Vladimirescu în imediata apropiere a intersecției acestuia cu Calea Rahovei, stație simplă cu 4 accesuri;
S.6 Stația Filaret, amplasată în ampriza Șoselei Viilor în imediata apropiere a intersecției acesteia cu Strada Dr. Constantin Istrati; stație complexă, prevăzută cu o zonă de aparate de cale, are 5 accesuri;
S.7 Stația Eroii Revoluției 2, amplasată în ampriza Pieței Eroii Revoluției (adiacent Stației Eroii Revoluției existente de pe Magistrala 2), stație simplă cu 3 accesuri.


Extensia Magistrala 4 (Gara de Nord 2 – Gara Progresul) Lot 2 – Tronson 2 Eroii Revolutiei 2 – Gara Progresul, are o lungime construită (în exploatare cu călători) aproximativă de 4,5 Km + o lungime construită (în exploatare fără călători – legătura cu Depoul Progresul) aproximativă de 1,1 km.
Tronsonul 2 Eroii Revolutiei 2– Gara Progresul Lot 2, are 6 stații, 7 interstații, plus și un depou suprateran nou construit.
Stații incluse în proiect:
S.8 Stația George Bacovia, amplasată în ampriza Șoselei Giurgiului, stație simplă cu 3 accesuri;
S.9 Stația Toporași, amplasată în ampriza Șoselei Giurgiului în imediata apropiere a intersecției acesteia cu Str. Toporași, stație complexă, prevăzută cu o zonă de aparate de cale și cu Linia 3 (linie de parcare), are 4 accesuri;
S.10 Stația Nicolae Cajal, amplasată în ampriza Șoselei Giurgiului în imediata apropiere a intersecției acesteia cu Str. Grădiștea, stație simplă cu 3 accesuri;
S.11 Stația Luică, amplasată în ampriza Șoselei Giurgiului, în dreptul intersecției acesteia cu Str. Odei, stație simplă cu 3 accesuri;
S.12 Stația Giurgiului, amplasată în ampriza Șoselei Giurgiului în fața magazinului Dedeman, stație simplă cu 3 accesuri;
S.13 Stația Gara Progresul, amplasată adiacent stației de cale ferată Gara Progresul; Stație complexă, prevăzută cu o zonă de aparate de cale, are 3 accesuri;
Depoul Progresul Suprateran, parcare acoperită.