Drumul Expres DEx Găneasa-Tigveni

Started by silviu74, November 25, 2022, 01:00:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Cel putin me termen scurt, DExul asta chiar nu prea se justifica.  Scurteaza drumul V.Oltului-Craiova cu ceva zeci de km?  De banii astia se poate largi la 3 benzi Pitesti-Bucuresti.

GAC

singura parte care se justifica e tigveni-valcea, inclusiv o centura adevarata pt valcea, pana la drumul catre tg. jiu.... in total vreo 25 km.

slartibartfast

Oare cât o costa doar să scoți DN64 din sate? Fără DX sau alte structuri ultracomplexe

vancouver

Cam de 4-5 ori mai putin, adica vreo 250-300 milioane € intre Ganeasa si Rm. Valcea. Doar un drum nou 1+1, cu sensuri giratorii, dupa model centura Bârlad (doar trecerile peste CF cu pasaj).

Sau 400-600 milioane cu toate intersectiile denivelate si ici colo 2+1 ca sa poata fi depasite camioanele civilizat.

Un drum express 2+2 Ganeasa-Rm. Valcea o sa coste probabil intre 1 si 1,6 miliarde €. Inclusiv intersectie cu DEx12.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

miahi

#64
^^ De la Ganeasa la Rm. Valcea sunt cam 80 de km si cred ca aprox. 65 sunt de scos in afara localitatilor ( 80% din traseu ) ...

Cred ca idea unui DX aici a fost doar miscare electorala. Ar trebui sa se concentreze pe legatura intre Rm. Valcea si Tigveni, pe o centura decenta la Rm. Valcea si pe centura Babeni care este in proces de SF.