Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AlexxC

Solutia a fost postata anterior de alte persoane , o readuc in prim plan:
Se redirectioneaza traficul care se indreapta spre nord direct spre giratoriul de la Dragomiersti lasand actuala iesire la dispozitia celor care care merg spre sud sau au treaba in proximitate.
Solutia ilustrata mai jos este complexa,cu sensuri giratorii si benzi dedicate,chiar si o subtraversare la Dragomiresti; dar pentru inceput ar putea sa fie si o strada cu sens unic pe directia sud-nord,urmand a fi completat in timp.

TVlad

#76
E o idee buna asta cu separarea traficului catre nord insa va fi nevoie de un giratoriu nou sau un pasaj subteran la iesirea Ciorogirla ca sa evitam aparitia unui nou punct de blocaj:




Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

@AlexxC un adevarat geniu cel care a propus sa descarcam o autostrada intr-o intersectie existenta, cu deja suficient de mult trafic local... 

MCI

Proiectul drumului radial privind largirea A1 la 3 benzi, are in vedere si largirea Bul. Iuliu Maniu pana la Valea cascadelor la 3 benzi?

paullie

Ca sa fiu cinstit cu A0S terminat si oricum se va termina A0N inainte de DR1 eu nu mai vad DR1 o prioritate.

Ce vad prioritate este largirea la 3 benzi a A1 de la A0 pâna nitel dincolo de intersectia cu DeX12. Vreo 83 de km.

carutasul

bulibășeală tot va fi la intersecția cu centura, și mult trafic local, vor trebui rezolvate și astea cândva. Varianta prezentată anterior cred că are măcar meritul că ar aduce descărcarea într-o zonă unde nu e calea ferată și probabil, nu îmi e clar dacă e așa, s-ar putea face mai ușor o traversare/ intersecție denivelată. Dar da, probabil că vor fi zone mai rele... Traficul pe A1 o să tot crească, și cu DX12 și pe măsură ce avansează traversarea Carpaților... probabil finalizarea lotului WeBuild plus drumuri de legătură va aduce deja o creștere, între timp probabil o să mai apară pensiuni și alte locuri de petrecere a timpului în împrejurimi pe care autostrada le va aduce mai aproape.

panzer

Asta este tipica romaneasca! Planning for failure.

Lunga discutia cu A0 care n-are de ce sa fie pe 3 benzi, ca leaga doar A1, A2 si A3 si toate DN-urile: 1, 2, ... 7

Acum si-au dat seama ca A1 nu face fata si ar tb 3 benzi? Si traficul asta unde se va duce? Poate in acest proiect ar trebui si largirea A0 la 4 benzi, pe nord. Ca oricum 3/4 tronsoane nu sunt constuite? Sau macar pana la A3.

Si cum toata lumea in Romania se gandeste la traficul Est-Vest, il ignora pe cel Nord-Sud. Bulgarii deja vor sa il aduca pana la Giurgiu. Si de acolo noi unde il ducem? La Bucuresti?  :lol:

Si toata discutia de pana acum este despre "capacity". Nimic despre "velocity".

In opinia mea, ar trebui adus in discutie Ring-ul 3 al Bucurestiului, cam la 30-40 km de Bucuresti: ochiometric, de la Dumbrava pe A3, Gaesti / Titu pe A1, sa ocoleasca mlastinile din Giurgiu, si dupa Fundulea inapoi la A3.

Dar asta ar insemna ca cineva gandeste in perspectiva. Si nu ne manjim noi de perspectiva.

PlayStation

se pot face bretele dedicate pentru nodul A0 A1 pe sub podul A0 cand vor largi autostrada la 3 benzi?

mirceaeliade

A0 ar fi cam gre de extins cu inca o banda curand.  Din cate vad sunt foarte multe structuri ridicate, ceea ce inseamna ca orice largire va necesita mai mult decat adaugare de pamant pt inca o banda.  Dar parca macar se lasa loc de o banda la pasajele peste autostrada. Stie careva concret ce planuri au fost la proiectarea A0 pentru o eventuala largire?

Gio

Cred ca s-a facut o greseala cu A0 de doar 2 benzi pe sens, va fi greu sa mai fie extinsa (multe structuri, exproprieri complicate).

AFG

#85


Buna ziua!
In primul rand sper sa fi pus bine poza(e prima data cand postez o poza:))
In al doilea rand consider ca intersectia A1xDNCB este ingreunata de posibilitatea de a face Stanga a celor care vin dinspre Pitesti si vor sa mearga spre Dragomiresti. Aceasta problema s-ar putea rezolva intr-un sens giratoriu pozitionat langa Socar, in care sa intre si drumul de acces spre complexul comercial si Strada Comertului, fix ce s-a facut pe directia Domnesti-DNCB-A1-Pitesti(cu intoarcere in sensul giratoriu oval). Dupa deschiderea A0 (anul acesta dupa spusele Domnului Grinda-0 sanse :lol: ) traficul de tranzit va disparea si va fi doar cel local. Din punctul meu de vedere acest trafic local nu ar trebui sa depaseasca(ca si viteza maxima) 80km/h pentru a permite intrarea,iesirea de pe strazi laturalnice, parcari, etc a autovehiculelor in siguranta

AndreiB

Eu zic ca mai merita investit in alte chestii, nu numai rutier.

panzer

A1 nu este atat de complicat de largit la 3 benzi. Oricum multe din pasajele peste A1 n-au fost refacute niciodata. Doar in ingramadeala de langa Bucuresti va fi mai greu, ca nu e loc.

A0 Sud nu va fi nicidata extinsa la 3 benzi, sau nu in timpul vietii noastre.
Eu vorbeam de extinderea A0 Nord la 3 benzi. Adica exact acolo unde nici proiectarea n-a inceput. Desi cu Pizzaboy in poll position o sa fie complicat. Dar parca chiar ei eu facut singura bucata pe 3 benzi (ei si aktorii!) pe A3. Si acolo a fost schimbat proiectul, nu?

Dar tot cred ca prioritara ar fi continuarea lui A7 de la Dumbrava pana la Titu si lasat Bucurestiul in ale lui.

pasadia

Repetați după mine - nu va fi nevoie niciodată de 3 benzi pe A0. E nevoie de radiale, e nevoie de terminat DNCB, e nevoie de investiții în CF metropolitan, dar nu e nevoie de 3 benzi pe A0.

Ionut

Hai că în sfârșit a zis un brașovean ce trebuia să zică un bucureștean. :lol:
Ați uitat de DNCB.

DNCB+A0 înseamnă 4+4 în jurul Capitalei. Suficient cu toate nodurile denivelate (se fac ușor-ușor și pe DNCB). Nici Budapesta nu are 4 benzi de jur împrejur. E ok, chill. Presiune pe DNCB acum!

Și da, brașoveanul are dreptate, trebuie radiale.