Extinderea autostrăzilor la 3 benzi pe sens

Started by horatiu.cosma, November 06, 2022, 10:47:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Skynick

Pentru mie e prima oara cand aud de aceste firme. Sunt cunoscute?

reed

asta turceasca pare ca are ceva proiecte terminate in portofoliu
http://www.inpro.com.tr/projeler/

mirceaeliade

#153
Numele turcilor il retin de la cateva din licitatiile pentru DR-uri.  Atata timp cat nu mai vedem pe Search/Consitrans la licitatiile astea eu zic ca "only way left is up"

mdragos

Se poate si mai jos... tot timpu e loc de mai rau. Din pacate. Trebuie sa dovedeasca ca sunt seriosi si CNAIR trebuie sa aiba documentatii mature.

rocklee

A spus cu ceva vreme in urma Alecu 26 ca vor apare in România....in perioada următoare firme de proiectare turcești...cu prețuri cmpetitive..

GAC

in ceea ce priveste extinderea cu o banda pe A1, ar fi oportun dupa finalizarea A6 Buc-Craiova. tare mi-e ca nici nu va mai fi nevoie, dar de o legatura directa cu Craiova, precum si de un proiect care sa revitalizeze sudul saracacios al Olteniei si Munteniei e nevoie ca de aer. Nu in ultimul rand ideea de a avea restrictii pe A1 va bloca singurul coridor de legatura cu vestul. asadar mai intai sa avem o alternativa pentru traficul de lung parcurs (A6) si dupa mai vedem.

Gio

Pai depinde de ce zice recentul recensamant de trafic pt A1 intre Bucuresti si Pitesti, daca zice ca exista deja trafic pt 3 benzi pe sens atunci trebuie facut acum, ma rog, cat mai repede. Mai depinde de ce va zice studiul de fezabilitate pentru largire si respectiv prognoza de crestere. Ideea sa asteptam 10 ani pana avem A6 si sa ne gandim dupa daca mai facem o banda pe A1 mi se pare o idee proasta, deja A1 e aglomerata.

montaniardul

Si tuneruri cum fac? Acolo nu mai pot sa adauge o alta banda in plus! Se va gatui autostrada ...

ovicor

Se intentioneaza doar pe Bucuresti - Pitesti! Si parerea mea e ca ar trebui doar intre A0 si Pitesti. Cu A0 Sud dat in circulatie, traficul de tranzit dintre A1 si A2 nu va mai urma pe tronsonul A0 si DNCB nici pe A1, nici pe A2. Eventual, pe aceste sectoare, se poate suprima banda de urgenta si trasa 3 benzi mai inguste, cu VMA 100km/h pe banda 1 si 120km/h pe celelalte benzi. Oricum urmeaza bulevardele unde viteza se reduce considerabil.

JohnDoe

Daca nu ma insel asa s-a procedat la intrarile in Amsterdam. Da bineinteles, nu discutam de aceleasi valori de trafic intre cele doua orase. ;)
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat

NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A1 București - Pitești Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A2 București - Fundulea Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Lărgire la 3 benzi pe sens a autostrăzii A3 Moara Vlăsiei - Dumbrava"

Quote from: mirceaeliade on May 11, 2023, 12:01:45 PM
QuoteFirmele de proiectare İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (Turcia) și TOTAL BUSINESS LAND SRL (România) au depus cele două oferte la contractul pentru expertiză tehnică și studiu de fezabilitate pentru lărgirea la trei benzi pe sens a autostrărilor care pornesc din București, a anunțat miercuri directorul CNAIR, Cristian Pistol.

Din ce se aude prin targ, licitatia se va anula.

mirceaeliade

den cauza ofertelor sau fondurilor?

TeoH9

Ca n-au participat mizeriile de la Search sau Consitrans, doar cu aia ne place sa facem proiectele proaste, nu vrem sa vina altii cu idei moderne de proiectare.

danvoicu

Asa e. Ne costa mult si proiectarea defectuoasa si exploatarea post lucrare. Precizez pentru eliminarea confuziilor : nu oferta, ci calitatea.