News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

Mersul Trenurilor 2022-2023

Started by ALEXCFR, September 18, 2022, 09:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shift2rail

Quote from: rio tinto on October 13, 2023, 01:29:09 AM78/79, 346/347, 472/473, 406/407, 460/461, 402/106?

Atentie, trenurile internationale capata alte indicative pe teritoriul Ro: spre ex, Dacia (346), il vei gasi sub nr. IRN 12342 in livrete.

frunzaverde

#76
@shift2rail - trenurile nu primesc alt numar pe teritoriul Romaniei, numerele de mai sus sunt corecte si le vei gasi in livrete. 12xxx inseamna, la CFR, tren temporar retrasat pe trasa noua inexistenta in livret (adica deviat sau cu mers/opriri altfel schimbate). Deci un tren 12xxx nu poate exista in livretul de mers prin definitie.

12342/12346/12348 apar asa in mersul curent de tren (nu in livret, ca nu sunt sinonime) pentru ca e o modificare temporara a lui 346 pentru 2022-3, cauzata de lucrarile din Ungaria pe Lokoshaza, de electrificarea din Ungaria pe Puspokladany, de lucrarile din Romania de pe Simeria - Deva - Arad si de lucrarile din Romania pe Teius - Cluj. In functie de ce lucrari afecteaza ce, se schimba numarul. Dar e temporar.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ALEXCFR


frunzaverde

Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecs1

Ceva pozitiv notabil?

După 10 min de uitat prin el, ușor negativ, am observat niște creșteri de timp pe 500, parcă un pic și pe 800, dar nu mi-a sărit în ochi nimic.

frunzaverde

Cresteri de timp aproape peste tot, si trenuri tot mai putine. Nici o schimbare pe "coridoreala", cu exceptia inrautatirii radicale pe Timisoara - Arad.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Xenos

Din cate am vazut, Dacia creste de la 2 h 11 min (aproximativ) la 2 h 25 min pe Bucuresti - Brasov si nu vad de ce, macar pe bucata asta putea merge mai repede (nu mai zic de opririle tip IR local in Bușteni și Azuga...), apoi are la dus o oprire de 25 min în Simeria (!) deși la întoarcere sunt doar 12 min (cuplare/decuplare grupă de vagoane), la fel o oprire aberant de lungă în Arad....parcă vrem să îngropăm cu totul calea ferată.

AndreiB

Dacia face 2h25 azi, nu 2h11. 2h13 face trenul IC care opreste doar in Ploiesti.

frunzaverde

Opririle la 346 nu sunt problema. Trenul nu este atractiv pentru Bucuresti - Viena si nu va fi vreodata (avionul face o ora si un pic), trenul e plin de trafic local si cativa inter-raileri. Traficul care merge pe parcurs international e generat in parcurs, format in principal din calatorii din orasele mici si medii pentru care trenul e o alternativa confortabila mersului la aeroport. De asta opririle relativ frecvente pe parcursul de timp "de captura" (15:00-24:00) sunt o idee buna.

Problema e ca sta si cupleaza si decupleaza vagoane in disperare. Grupa de la Craiova (care exista in principiu doar scriptic oricum) ar fi putut-o cupla la Curtici. La fel, la Simeria ar putea opri un minut si face toate cuplarile si decuplarile in Alba Iulia. Dar nu, totul cat mai greoi.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

Cuplarile astea sunt dureri mari de cap pe reteaua CF. Mai ales ca le ia si 1000 de ani vs ce ar fi posibil.

Eu as renunta complet la practica, cu o singura exceptie: cuplari majore de vagoane de calatori in Brasov (pentru VP) si la trenuri de noapte spre Transilvania / Maramures / Crisana, unde nu prea conteaza durata calatoriei.

In rest, ori trenuri directe mai multe (e.g. IC separat Iasi/Suceava), ori legatura cu Desiro pentru ramuri ne-electrificate (Botosani, Piatra Neamt, Targu Mures etc).

dan tm

cuplarile dau probleme acuma, cred ca s-au facut modificari in instructii sau nu imi dau seama de ce dureaza acum atît.
Ei dupa ce termina de cuplat decuplat si proba frînei pur si simplu stau si asteapta timpul de plecare.

Sa nu uitam ca inainte circulau trenuri cu locomotiva intercalata si automotoare la urma, care se descompuneau in parcurs si nu mai stationa nimeni apropae cu orele.Acum nu se mai permite locomotiva intercalata, nu se permite locomotiva la urma decît de  70 de tone sau cît. Am regresat si la capitolul ăsta nu doar la viteza, programari, legaturi etc.

La Arad cred ca stationeaza mai mult pentru ca ataseaza/detaseaza la siguranta( dupa locomotiva).
Dar mersul in sine e facut ciudat, 404 soseste in Simeria la 21.52. 3346 soseste la 22.14. Ar fi interesant de stiut planul de manevra , ca Simeria are masina de manevra. Probabil vine la urma lui 404, îl duce pe tragere si asteapta pe 346. Plecarea la 22,39. 404 stationeaza aproape o ora.

La Arad e mai interesant ca ataseaza/detaseaza facultativ vagoane de la 349.

Totusi poate ca in Simeria nu ataseaza pe 404 la urma(la semnal) pentru ca Aradul detaseaza vagoane pentru loco.

asadar oricum o dam intr-una din statii iese si masina din capul trenului.

ALEXCFR


ALEXCFR


opwerty78

cumva se poate gasi livret 2024 pentru regionala brasov?
multumesc!

Robert Robert

#89
@ALEXCFR
Ati putea sa le mai trimiteti o data, va rog?