DR: Drumuri Radiale București-Ilfov

Started by mirceaeliade, July 13, 2022, 05:19:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Nu vrea nimeni DX acolo, ci doar un bulevard putin mai denivelat. Ceva in genul Pallady, atat cu itersectii la nivel cat si cu noduri pe modelul A3 Emil Racovita
DX era pentru veremurile in care acolo era camp. Acum nu mai este cazul. Nodul cu A1 nu va fi in nici un caz unul de viteza (eu il vad incorporat in nodul ciorogarla).
Viteza de proiectare pentru acest bulevard tebuie sa fie de 50-60 km/h, eventual cu limitari punctuale la 30-40.
De preferat fara treceri de pietoni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

Bulevard în zonă de blocuri și case vs fără treceri de pietoni sunt o contradicție. Nu se mai proiectează așa ceva în mediul urban de decenii. Cel puțin în țările cu apă caldă. Nici pasaje supraterane de genul

Atenție la următorul fapt real, studiat etc: a adăuga drumuri exclusiv optimizate pentru fluxul rutier înseamnă creșterea congestiei nu doar pe acel drum. Poate nu instant, dar ajungi mai rău decât de unde ai plecat.

Deci soluția e bulevard de secol XXI. Cu permeabilitate. Cu transport alternativ. Nu plimbat pietonii prin pasaje. Asta dacă vreți și trafic fluent. Altfel e doar un alt loc de stat în coloană cu mașina.

rota

A fost atribuit contractul pentru Drumul Radial 4.
🟢 DR4 – Nord Expres va avea o lungime de 11,5 km și va face conexiunea între localitatea Corbeanca (Ilfov) și București, pe ruta  Autostrada A0 - DNCB - Bulevardul Poligrafiei.
🟢 Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană București a desemnat câștigătorul licitației pentru Elaborarea documentației tehnice, Studiului de Fezabilitate, Proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, precum și pentru obținerea Autorizației de construire.
🟢 Documentația va fi întocmită de Asocierea  EXPLAN SRL(Leader)- GEOLOGIC SITE SRL –DP CONSULT S.A.
🟢 Valoarea contractului este de 13.800.387 lei fără TVA.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Ionut

Quote from: danpandrea on June 29, 2023, 06:26:46 PMNu știu dacă s-a mai pus harta din materialul video, dar e aici. O pun și sub forma unei capturi de ecran, în cazul în care dispare link-ul:



Important și aici.

jonny

o captura din acelasi material video:
un nou drum care leaga DR9 Vidra de Fundeni :





Powered by API/PUM imgur uploader

mariusbalasa

Vidra de Fundeni... drum pentru tractoristi din Ilfov ???  O:-)
S-au un drum cu dedicatie pentru prietenul sau @ConstantinescuSorin ... ???  O:-)

dumbravaandrei

Nu chiar.. se tot construiesc cartiere prin campurile alea...

alexandru_m

Cand eram mic era camp de la Romprim pana in Popesti Leordeni.

Apoi mai era Danubiana singura in camp, iar de la Danubiana pana in Frumusani mai era o livada unde mai primeau oameni la cules cu ziua. Din cate stiu putea oricine sa opreasca si daca prestai ceva timp puteai sa iei acasa o galeata de piersici (cred ca piersici erau).

Ce vreau sa spun este ca am mers relativ recent pe acolo si nu am mai recunoscut locurile. S-a construit enorm de mult. Atat rezidential cat si multe firme / depozite. Efectiv nimic din ce vedeti in filmarile cu pasajul Oltenitei / nod A0 - DN4 nu exista acum 15-20 de ani. Doar langa intersectia cu Centura era un fel de popas unde mai statea politia la panda la trecerea la nivel cu calea ferata / intersectie.

dr4qul4

continuarea aia ar trebui sa fie un DJ facut de CJ. Probabil va fi doar asfaltarea unor drumuri de pamant, cu viraje la 90 de grade in plin camp
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Deutschländer

Am si eu o intrebare: Nodul inceputului DR10 este deja definitiv sau mai sunt sanse ca iese ceva mai ieftin?
Imi pare absurd ca nod care leaga 3 strazi cu DR10 este de 4 ori mai mare decat nodul A1/A0. Care e planul? Sa mergem cu 130 intre Zetarilor si Pucheni?

medicul de garda

Pe unde e desenat nodul acela complicat din capatul DR10 e prevazut in PUG-ul Bucurestiului sa fie realizat inelul median. Si daca se va si construi ca atare, atunci CNAIR face o mare favoare Primariei Bucuresti realizand cam jumatate din portiunea cea mai dificila a inelului, cea dintre sos Alexandriei si bdul Anghel Alexandru. Ce-i drept, e portiunea ce mai usoara, restul traseului va necesita demolari serioase, mai ales pe langa Pucheni, lucrare care necesita primar cu testiculele coborate pana la capat  :-[

LE: pacat ca nu pare sa fie prevazuta si o conexiune cu sos Salaj. Reteaua rutiera in sectorul ala e atat de proasta, cu strazi inghesuite pe unde s-a nimerit, e mai bine sa descarce traficul in cat mai multe directii, sa reduci riscul blocajelor
Trust me, I'm an east-european doctor!

mariusbalasa

Daca Nodul inceputului DR10 este mai reusit decit ce este astazi la intrarea A1 in Bucuresti toata lumea ar trebui sa fie fericita.
A6 + DR10 + Nodul inceputului DR10 ... deci pentru o data cineva in CNAIR si-a pus neuronii in functiune!

LetSmoke

Salut colegi, in ultima perioada am fost bombardat de niste reclame cu un nou ansamblu rezidential, uitandu-ma mai amanuntit pe pozitionarea acestuia am observat ca amplasamentul este suprapus pe viitorul traseu al viitorului DR4. Stiu ca cel din urma este in faza de proiectare si studiu de fezabilitate, stau si ma gandesc sa nu fim martori la un nou scenariu ,,Pod Ciurel – Continuare" in care primaria ofera autorizatii de constructie desi cladirile se suprapun cu propriile lor proiecte. Ce parere aveti despre acest caz si care credeti ca va fi deznodamantul?
Atasez aici link-ul catre site-ul dezvoltatorului pentru cei interesati: click link dezvoltator
Aveti cele doua imagini care se bat cap in cap cu cele doua proiecte:



AndreiB

Ramane un coridor suficient de larg - drumul ala apare si in PUZ, era fosta penetratie a A3 in Bucuresti (pe vremea cand mergea prin vestul DN1).

misiekwas

O întrebare: dacă tot sunt în SF, se știe ceva despre lucruri legate de DR-uri: rețea de legături suburbane, P+R etc.?