News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

DR: Drumuri Radiale București-Ilfov

Started by mirceaeliade, July 13, 2022, 05:19:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mirceaeliade

Quote🟢 Vest Expres: 8,98 km – asigură legătura A0 – DNCB- Bulevardul Timișoara
🟢 Giulești Expres: 10,37 km, conectează Săbăreni – A0 -DNCB – Calea Giulești
🟢 Nord Expres: 12,59 km, realizează conexiunea Corbeanca – A0 – DNCB – Bulevardul Poligrafiei
🟢 Pipera Expres: 8,30 km , realizează legătura A0 – Otopeni – Tunari – DNCB
🟢 Afumați Expres: 4.39 km, realizează conexiunea A0 – DN2
🟢 Est Expres: 6,10 km, conectează Moara Domnească – A0 – Dobroești – Pantelimon – DNCB
🟢 Splai Expres: 5,49 km, conectează A0 – DNCB -Splaiul Unirii -zona metropolitană prin nodul Cernica
🟢 Sud Expres: 13,86 km, realizează conexiunea Vidra – Autostrada A0 – DNCB – Bulevardul Metalurgiei / Gara Progresu
🟢 Măgurele Expres: 9,62 km, realizează legătura A0 – DNCB – Parc Industrial Măgurele– Prelungirea Ferentari

QuotePrimul Drum Expres din proiectul ,,Orbital București": S-a lansat licitația pentru proiectarea Drumului Expres 1 Vest, legătura între bulevardul Timișoara, Domnești și Autostrada A0 (9 km)
Drumul Radial 1 (DR1) – Vest Expres va avea o lungime de aproape 9 kilometri și va face legătura între Autostrada A0 – Centura București – Bulevardul Timișoara. Practic, prin acest drum, conectăm direct localitățile Domnești și Ciorogârla de Capitală. Drumul va fi de mare ajutor și pentru cei care circulă spre și dinspre Clinceni, Dragomirești Vale și Bragadiru. Drumul va fi similar cu o autostradă. Lățime de 21 de metri, 10 metri pe sens, patru benzi de circulație, două zone de acostament și patru zone de siguranță cu parapeți.

Nu stiu unde se incadreaza Drumurile Radiale. Desi au nume gen "Vest Expres" nu cred ca vor avea statut de DEx.

https://e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100151200
https://economedia.ro/primul-drum-expres-din-proiectul-orbital-bucuresti-s-a-lansat-licitatia-pentru-proiectarea-drumului-expres-1-vest-legatura-intre-bulev-timisoara-si-autostrada-a-0-9-km.html




tom_sawyer

Drumul expres are lățimea platformei 21,5 m , conform normativului:
https://proinfrastructura.ro/docs/dx/Normativ-DX-AND_546-2013_AND_589-2013.pdf

Drumul de ocolire de la vama Giurgiu are lățimea platformei 19,5 m, este DN cu 2 benzi/sens:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2301.msg370073#msg370073

dr4qul4

#2
se discuta deja aici
Unde exista un link catre fb unui politician care a postat si 2 poze:







Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

oc7avian

Secțiunea de 32m este doar una dintre variantele studiate. Avem detalii mai multe și link către licitație în postarea primarului

SEAP: https://www.e-licitatie.ro/.../c-notice/v2/view/100151200
Postarea pe Fb: link
Quote⚠Un pas important pentru proiectul celor 10 drumuri radiale care vor lega Bucureștiul de viitoarea autostradă de centură.
⚠Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană București a lansat astăzi în SEAP licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate aferent Drumului Radial 1-Vest Expres (DR1), care va lega direct localitățile Domnești și Ciorogârla de Capitală.
⚠Drumul Radial 1-Vest Expres va avea o lungime de aproximativ 9 km și va conecta Bulevardul Timișoara cu centura Capitalei și viitoarea Autostradă A0. Acesta va avea caracteristicile unei autostrăzi sau a unui drum expres, cu 4 benzi de circulație, câte 2 pe fiecare sens, piste pentru biciclete și trotuare. În urma studiul de fezabilitate, se va stabili care dintre cele 3 variante de aliniament stradal este cea potrivită, cu lățimea de 21 m, de 28 m sau de 32 m.
⚠Valoarea estimată pentru realizarea studiului de fezabilitate este de 14,5 milioane lei fără TVA, cu termen de execuție de 12 luni, iar finanțarea este asigurată prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).
⚠În perioada următoare, va fi întocmită documentația pentru realizarea studiilor de fezabilitate aferente celorlalte 9 drumuri radiale.
⚠Puteți consulta anunțul din SEAP referitor la această licitație accesând linkul de mai jos:
 https://www.e-licitatie.ro/.../c-notice/v2/view/100151200


Fred

Pe tronsonul asta e vreun plan sa duca tramvaiul pana in Domnesti? Daca da, 32m, daca nu, tot ar fi frumos sa lase la 32m cu separator median verde. Ar fi un drum pentru secolul 21, nu pentru 19.

danpandrea

Sunt curios cum vor conecta drumul la A0, că fix în nod e proiectată o parcare.

dr4qul4

mi enu-mi place nodul acela din mijloc... Sa faca un psaj simplu pe care sa treaca un drum intre Domnesti si zona comerciala din sudul A1. Eventual unite cele 2 noduri (si cel de la DNCB), mutate la mijloc si facut o bretea de intaorcere pentru accesul in DNCB.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

paullie

Da deci conectarea la A0 e aiurea, acelasi lucru voiam sa-l zic si eu ca acolo e proiectata o parcare. Si ia uitati-va ce frumos se leaga de DNCB!! Tarii cât mai multe giratorii tovarasi.

dumbravaandrei

Sincer, eu nu as face deloc nod cu A0. Nu as mai adauga noduri la A0. Acestea sunt drumuri de afluire/defluire din Bucuresti si rolul asta trebuie sa-l indeplineasca.

panzer

Si cum vor lega toate parcurile industiale/logistice din zona de A-uri? Prin conexiunea de pe A1 de la Bolintin Deal? Seminodul de la DJ602 (depozitul EMAG) se va desfiinta din cate am inteles.

reiny2000

De la 21 la 32 de metri e o diferență mare. Iar nu știm ce vrem să facem și iese o struțo-cămilă?

Dacă vrem drum de viteză prin câmp atunci nu văd de ce am face trotuare și piste de biciclete. Decretăm că acolo trebuie să rămână câmp și gata. Nu va merge nimeni pe jos între A0 și bd. Timișoara.

Dacă presupunem că acolo vor fi construite cartiere noi atunci avem nevoie de un bulevard ca atare, cu trotuare și spații verzi largi și piste de biciclete.

AndreiB

Nu sunt de acord la partea cu pistele de biciclete - daca ai un drum rapid, poate incuraja naveta pe pista separata pe distante mult mai lungi.

Fred

Corect, nu merge nimeni pe autostrada cu bicicleta, dar din Domnesti o sa fie singura solutie sa ajungi cu bicicleta in Bucuresti dupa ce se face giratoriul de pe DNCB. Sunt vreo 3km pana pe Bd Timisoara si vreo 5-6km pana la Plaza Romania, foarte rezonabil pentru un drum cu bicicleta.

reiny2000

Totuși ar fi bun și niște spațiu verde care să separe drumul de pistă, pe lângă parapetul de protecție. Am putea avea și niște copaci, să nu fie nevoie să pedalezi în soare la 40° C.