News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Știri și discuții diverse despre infrastructura de metrou

Started by Goldmund, August 19, 2014, 07:04:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


punktnet

Continuăm lupta cu mafia sindicatului condus de Ion Rădoi! Astăzi a început demolarea chioșcurilor din stațiile metrou, așa cum a promis Ministrul Transporturilor Cătălin Drulă.

Firma sindicalistului Rădoi nu numai că încasa peste 3 milioane de lei anual din chirii, dar a ținut captivi micii comercianți. Din 2018, de când contractul de asociere cu firma Sindomet, controlată de Sindicatul Liber din Metrou a expirat, spațiile comerciale erau ocupate ilegal.

Rădoi nu numai că ar trebui să-și asume acțiunile sale în fața sindicaliștilor pe care-i conduce, ci și în fața micilor comercianți care au acum de suferit.

Sursă https://www.facebook.com/281341562263123/posts/1269228706807732/
Just kidding.

dan tm

31/03/2021

S-a decis deschiderea investigației pentru pentru incidentul produs la data de 29.03.2021, ora 15:33, pe raza de activitate a SC TMB ,,METROREX" SA Bucureşti, în activitatea de circulație a trenului electric de metrou (TEM) nr.1324-2324, pe distanța stația Piața Victoriei - Aviatorilor, prin ruperea barei de torsiune și a captatorului situate pe partea stângă, în sensul de mers, a boghiului nr.1 de la vagonul M2 al semitrenului nr.2324 și lovirea de către acestea a instalațiilor din tunel.

https://agifer.ro/index.php/ro/

cezar-mario2012

^1. Primarul PS2 nu avea ce căuta acolo, Metrorex trebuie să se ocupe de această demolare.

2. Previziune: spațiile comerciale vor reapărea la Metrou și se va întâmpla în felul următor, o firmă(a cui trebuie) va lua toate spațiile și le va amenaja și închiria către noi comercianți(să vezi patiserii numai Luca și alte firme mari...). Metrorex tot praful de pe tobă îl va lua.

voicul

Directorul Metrorex a încercat să deschidă cu ranga ușa unui magazin de la metrou - VIDEO

cadalul continuă la metrou, unde autoritățile locale încearcă să demoleze magazinele amenajate fără autorizație de construcție și care nu respectă regulile de siguranță la incendiu. Proprietarii spațiilor comerciale se opun operațiunii și s-au luat la ceartă cu primarul sectorului 2, prezent la stația de metrou Ștefan cel Mare, dar și cu directorul Metrorex. Cel din urmă a încercat să deschidă cu ranga ușa unui magazin care încă avea marfă în interior.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/directorul-metrorex-a-incercat-sa-deschida-cu-ranga-usa-unui-magazin-de-la-metrou-1487467

Cristi N

Completare de la Radu Mihaiu:

QuoteAzi am început demolarea chioșcurilor ilegale în stația de metrou Ștefan cel Mare. Aplicăm Legea, sfidată și băgată sub preș de prea mult timp de către "intangibilii" vechiului sistem.
Administrația Domeniului Public și Poliția Locală din Sectorul 2 coordonează acțiunea de la metrou. Chioșcuri construite fără autorizație, ce pun în pericol siguranța călătorilor și care funcționează pe baza unui contract expirat de 2 ani. Pentru orice om de bună credință astfel de lucruri sunt inadmisibile, dar posibile de ani de zile pentru ,,șmecherii" vechiului sistem. Șmecheri ce tratează metroul Bucureștean drept proprietatea lor privată. Șmecheri ce se cred ,,stat in stat" și de neatins.
Toți suferim din cauza lor - călătorii care sunt puși în pericol, instituțiile țării care sunt vidate astfel de autoritate și sens, DAR cel mai mult suferă niște oameni care nu aveau de unde să știe că cei care i-au adus acolo au făcut-o fără niciun drept.
Am discutat cu acești comercianți. Nu meritau să fie puși în această situație. Deși nu le-a convenit că li s-a întrerupt activitatea, majoritatea au înțeles. Îi ajutăm să își strângă marfa. Îi ajutăm să își transporte bunurile oriunde au nevoie. Căutăm alternative pentru ei.
Cei care nu au înțeles deloc și sunt în continuare foarte vocali sunt fix cei care au creat problema - liderii sindicali care luau caimacul afacerii ilegale. Și care acum se chinuie din răsputeri să blocheze acțiunea. Aceeași oameni care acum puțin timp au blocat metroul pentru aceste afaceri fără drept.
Nu ne vom opri, aplicăm regulile care sunt valabile pentru toată lumea.
Vremea ,,șmecherilor" intangibili apune. Azi, în Sectorul 2 Legea e lege.

Urmeaza Sectorul 6, Ciprian Ciucu:

QuoteDa, mizeria tranziției, simbolul prăduiri și ilegalităților anilor '90,  statul în stat, reprezentat de "sindicate"-ul de la metrou trebuie să ajungă la sfârșit. Primăria Sectorului 6 este alături de ministrul Transporturilor și de ministrul de Interne în procesul de punere în legalitate a spațiilor ocupate abuziv la metrou pe raza teritoriului Sectorului 6.
Am primit ieri o adresă a Metrorex în acest sens și lucrăm la punerea în legalitate (sunt câteva formalități) să începem vineri sau, cel mai târziu, săptămâna viitoare eliberarea stațiilor de metrou de pe raza Sectorului 6. Poliția Locala și ADP Sector 6 vor elibera spațiile Metrorex de acele chioșcuri parazit, care generează imense probleme inclusiv pe avizare ISU (avem un raport în acest sens) și... să nu uităm de #colectiv.
Felicitări ministrului Drulă pentru bărbăție!

Autorizatia de construire o da autoritatea locala, chiar daca metroul e infrastructura nationala de transport si se autorizeaza de MT, chioscurile nu sunt si asa au putut incepe actiunea de azi.

subway

Pentru constructiile provizorii autoritatea competenta e primaria de sector, pentru cele definitive doar PMB.

carutasul

cu alte cuvinte spațiile provizorii din sectoarele cu primari apropiați de PSD vor fi demolate mai cu încetinitorul...
Bănuiesc că cele definitive sunt legale ( spațiile) ; doar contractele sunt dubioase.
@cezar-mario2012 mă îndoiesc că va mai apărea "o firmuliță", dacă nu se vor scoate contractele la licitație (pentru spațiile legale) scandalul va fi cât casa. A, că poate în viitor Metrorex "va uita" să mai facă noi licitații, asta va depinde de conducerea din momentul respectiv, dar sigur nu acum...

subway

Statiile vechi nu au avut prevazute spatii comerciale, statiile noi finantate din fonduri europe nici ele.


tonică

cezar-mario, ai comentat in 5 minute pe trei topicuri, numa baliverne și aiureli. Dacă nu cunoști e mai bine sa dai de-o căutare pe net, abia mai apoi in cunoștință de cauza sa umpli forumul cu prostii. Podul făcut de fireata care-ți trece pe la nas va fi terminat chit ca pentru ce s-a întâmplat acolo merita câțiva pușcăria, la metrou primăria de sector este cea in măsură să facă ce a făcut, iar tramvaiul e cel care are mereu întâietate mașinii într-un oraș care merita sa se respecte, cu atât mai mult in piața unirii unde exista deja un pasaj subteran. Nu de alta dar pe toate aceste 3 topicuri au trebuit sa se deranjeze câte o duzina să despice in patru explicându-ti lucruri evidente.

carutasul

Quote from: subway on April 07, 2021, 04:57:55 PM
Statiile vechi nu au avut prevazute spatii comerciale, statiile noi finantate din fonduri europe nici ele.
Deci no merdenele? :)

Duta C

gasesti merdenele la suprafata de te faci cit balena..... :D

carutasul

Glumeam bineînțeles. Totuși nu știu de ce trăiam cu impresia că există câteva spații care sunt potrivite ( poate au avut alt scop inițial dar în tot cazul nu sunt făcute pe peroane sau în tunel) . Poate e doar impresia mea, nu le-am făcut inventarul. Ce  îmi  lipsea însă, încă de la început, sunt toaletele, nu știu dacă la stațiile noi au pus că n-am apucat să "mă dau" cu metroul cel nou :) 

subway

La metrou poti intra daca nu ai masca pe figura?...nu poti!
Merdenele poti manca daca ai masca pe figura?...nu poti!
:)