[B] Știri și discuții diverse despre infrastructura de metrou

Started by Goldmund, August 19, 2014, 07:04:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Cred si eu ca au o problema cu cheltuielile cand au angajat 900 de oameni pentru M5. 2021 e anul perfect sa rupa puterea sindicatelor din Metrorex.

dr4qul4

Pe mine m-ar interesa si suma totala platita pe salarii (inclusiv sporuri) in Ianuarie si numarul total de angajati. Pot fi ambele valori, atat neta cat si bruta. Sunt curios daca avem 10.000 lei venit mediu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Sa nu uitam ca acel "sindicalist contestatar" se numeste ION RADOI, fost senator PSD...

Hienă deghizată în blană de lup... Da, blana de lup este varianta "eco-friendly" a șacalilor care au trăit 3 decenii din închirierea spațiilor comerciale din stațiile Metrorex, spații care NU au fost niciodată în proprietatea sindicatului USLM...

Ce au facut ei acolo: "sefu, n-aveți voi personal și timp să vă ocupați de fiecare gheretă! Las' că avem noi oameni pentru "toate mărunțișurile" care aduc bani... Ne aduc nouă, nu vouă!..." (Nouă înseamnă 5-10 șmecheri din USLM...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Desi se poate spune ca am un fix, aia 900 de pe M 5 cred ca poti fi impartiti din start la 3, daca nu la 5, 6 sau chiar 8

subway

Abureli sindicale
https://www.agerpres.ro/economic-intern/2021/02/02/sindicatul-din-metrorex-media-salariilor-angajatilor-de-la-metrou-nu-depaseste-7-000-de-lei-pe-luna--654039
Cu sporuri cu tot la ce venituri nesimtite ajung?
Si nu, nu au deficit de personal ci surplus nejustificabil ce merge spre dublul normalului in administratiile straine comparabile.
P.S.
Catalin, daca vrei sa ai o minima sansa de succes faci rapid un studiu comparativ intre situatia Metrorex si principalele administratii europene similare altfel vei vorbi singur si dai in balbaiala in lupta cu morile de vant...
Rezolvarea nu e in schimbarea actualei administratii cu una si mai habarnista ce va fi imediat sabotata iremediabil ci in fixarea de termene si targheturi precise.

dr4qul4

Eu nu inteleg cum de au crescut ei numarul de angajati pentru magistralele existente cand numarul de calatori s-a prabusit.
Si banuiesc ca pe langa angajatii aia mai au contracte separate pentru paza si curatenie
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Aia de la paza si curatenie nu beneficiaza de sporuri, e o tinta falsa, acolo trebuie fixate doar standarde de cost

dr4qul4

Ma refeream la faptul ca acei angajati nu intra in calcule pentru ca sunt angajatii furnizorilor. Sau nu?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

subway

Intra la cheltuieli, adica sunt cu minus la balanta generala.

razvan96

Da, dar cheltuieli cu bunuri si servicii, nu cheltuieli de personal, la asta se refera @dr4qul4.

subway

Si care ar fi diferenta in relatia cu deficitul bugetar?
Amaratii aia n-au negociat contracte colective, nici sporuri si nici cresteri salariale finantate din subventii de la bugetul national.

razvan96

Cred ca ne referim la rezultatul brut al companiei, nu la deficitul bugetar :).

Iar discutia a pornit de aici:
Quote from: dr4qul4 on February 02, 2021, 08:47:28 PM
Eu nu inteleg cum de au crescut ei numarul de angajati pentru magistralele existente cand numarul de calatori s-a prabusit.
Si banuiesc ca pe langa angajatii aia mai au contracte separate pentru paza si curatenie

subway

Vorbim despre cheltuieli salariale nejustificate si punct.
Si nici nu e singura companie din portofoliul MT intr-o situatie de-a dreptul dezastruoasa
https://clubferoviar.ro/surse-cfr-calatori-e-aproape-de-insolventa/

qionescu1

Pai si care ar fi solutia optima pentru organizare? Sa fie o companie in subordinea primariei?

AndreiB

Cred ca avem nevoie de un Transport Bucuresti Ilfov (TBI) care sa se ocupe de tot transportul din regiune, cu regandirea transportului de suprafata complementar, nu concurent. Cred ca o unitate de conducere unica ar elimina si o parte din rolurile administrative.

Situatia actuala cu doua entitati de transport concurente este unica din ce am vazut si nu o zic ca pe un compliment. Sunt o gramada de ineficiente in structura retelei datorita stilului de organizare actual.