[B] Știri și discuții diverse despre infrastructura de metrou

Started by Goldmund, August 19, 2014, 07:04:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Poate nu au contract cu Hexi Pharma.

Barele de susținere, scaunele și butoanele de la metrou vor fi dezinfectate
Cel puțin așa a anunțat ministrul Transporturilor, Lucian Bode, în ședința de guvern.

,,Pe CFR, în trenuri, în special cele internaţionale, s-au împărţit afişe cu sfaturile de călătorie, s-au dezinfectat toate suprafeţele. Nu pleacă de la graniţă până nu se iau aceste măsuri", a spus Bode.

El a menţionat că, la metrou are loc un program suplimentar de dezinfecţie a barelor de susţinere a butoanelor de deschidere şi a scaunelor din vagoane.

,,Am decis să realizăm un program suplimentar de dezinfecție a barelor de susținere, a butoanelor de deschidere a ușilor din interior și a tuturor scaunelor din trenurile aparținând Metrorex", a spus Bode.

https://www.money.ro/barele-de-sustinere-scaunele-si-butoanele-de-la-metrou-vor-fi-dezinfectate/

voicul

Sa vedem cum se implementeaza (eu nu vad solutiii, decat daca se tin oamenii afara, sa nu intre in statii).

Măsuri împotriva coronavirusului la metrou. Cum ar putea fi evitată aglomerația de la orele de vârf - VIDEO

Autoritățile au interzis activitățile din România care implică participarea a mai mult de 1.000 de persoane, a anunțat duminică secretarul de stat în MAI, Raed Arafat. Metroul din București este unul dintre locurile cu un flux mare de oameni. Stațiile de metrou și trenurile sunt dezinfectate zilnic, însă circulația călătorilor nu poate fi restricționată. Companiile, în schimb, ar putea regândi programul angajaților astfel încât să se evite aglomerația de la orele de vârf, este propunerea Marianei Miclăuș, reprezentanta Metrorex.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/masuri-impotriva-coronavirusului-la-metrou-cum-ar-putea-fi-evitata-aglomeratia-de-la-orele-de-varf-1272083


Arafat: Să nu fie aglomerație majoră la metrou. Cei de la Metrorex să găsească soluții în acest sens

Oficialii Metrorex ar trebui să vină cu soluții ca să nu existe aglomerările de oameni la metrou la orele de vârf, a solicitat duminică șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, în contextul măsurilor anunțate contra răspândirii coronavirusului.


digi24.ro/stiri/economie/transporturi/arafat-sa-nu-fie-aglomeratie-majora-la-metrou-cei-de-la-metrorex-sa-gaseasca-solutii-in-acest-sens-1272058

oc7avian

Din păcate, asta înseamnă să muți grupul de oameni în fața stației. Trebuie să reduci fluxul de călători altfel, nu să restricționezi accesul.

Un prim pas este să ceară implementarea work from home-ului tuturor companiilor ce pot dispune asta. Identic suspendarea cursurilor. Apoi tot mai dur.

Pare devreme pentru măsuri drastice, dar scopul carantinei e să poți menține sistemul medical în picioare. Să zicem că 1% au nevoie de terapie intensivă. Asta înseamnă că la o explozie a cazurilor se va suprasatura sistemul medical. Consecința va fi, pe lângă decese multiple, un impact economic mai mare decât o carantină inițială. Sistemul medical e bottleneck-ul.

voicul

+1 pentru analiza.
Deja e cam tarziu sa fi prevazator cu situatia. Deja e cam nevoie de actiune in forta.

Cred ca o sa se intample fix nimic la Metrorex si dupa o sa iasa la TV ca stiau ce au de facut si au si zis ce e de facut. End of story.

Cristi N

Este clar ca acolo unde se poate, wfh-ul este solutia logica. De altfel vineri, inainte sa inceapa distractia, am primit un mail care spunea si asta:

Quoteas a precautionary measure, all employees are requested to take their notebooks at home in the evenings and on weekends

Vedem maine dimineata daca bagam wfh pe termen nedeterminat.

voicul

Hai ca totusi misca ceva: +1

Coronavirus. Prima măsură anunțată de Metrorex pentru evitarea supraaglomerării din stații

Sosirea simultană a trenurilor la peroanele staţiilor unde se înregistrează un trafic mai mare de călători va fi evitată în perioadele cu vârf de trafic, iar pentru micşorarea timpilor de întoarcere a trenurilor la capetele de magistrale a fost introdus suplimentar personal de conducere a trenurilor, informează Metrorex.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/coronavirus-prima-masura-anuntata-de-metrorex-pentru-fluidizarea-traficului-la-metrou-1272456


subway

Quote from: ghrt on June 05, 2020, 07:13:02 PM
Nu mai trebuiesc montate ulterior, când ajungem în sec. 21?
Pentru inceput vom circula la fanion si vrei usi automate la peron?...probabil actionate manual, nu?

sab

Pana la urma care este marele avantaj al usilor automate ? In afara de faptul ca impiedica 2-3 nebuni/ an sa se siniucida. Si care nebuni vor gasi alte locuri (de ex balcoanele de unde te poti arunca fix pe linii).

AndreiB

Sunt utile si pentru automatizarea liniei - iti permite sa elimini mecanicii si sa faci linia complet automatizata, care creste capacitatea si scade costurile. In Romania nu cred ca e inca nevoie.

StefanD_

Si evita situatiile in care circulatia trebuie oprita  din cauza unei persoane cazute pe linie.

frunzaverde

Dar simultan cauzeaza n-spe alte probleme, de exemplu ingreuneaza evacuarea pasagerilor in caz de incendiu...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Scapi de mecanici dar angajezi tehnicieni sa le repare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

v.ghiorghica

Acele porti nu impiedica sinuciderea.
Ar fi urile doar in cateva statii aglomerate, pt a evita eventuala cadere a unor calatori in calea de rulare.
As vrea mai degraba sa vad ca se inlocuiesc vechiturile de IVA, sau ca se renoveaza anumite statii pline de mucegai de pe M4 :D

subway

Quote from: AndreiB on June 07, 2020, 10:06:57 PM
Sunt utile si pentru automatizarea liniei - iti permite sa elimini mecanicii si sa faci linia complet automatizata, care creste capacitatea si scade costurile. In Romania nu cred ca e inca nevoie.
E taman invers, sunt posibile doar daca linia e complet automatizata.