[B] Știri și discuții diverse despre infrastructura de metrou

Started by Goldmund, August 19, 2014, 07:04:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

Eu cred ca nu exista o singura solutie, si ca toate trebuie prezentate publicului. Si rigola, si semnalele de alarma de pe platforma (care, unde sunt?). Si alte solutii...

Caz concret, un fost coleg, cand studia la St Petersburg. Vodca. Singur in statie si mort de beat. Isi aminteste doar ca s-a lovit tare cu fundul de sina. Nu mai stie nici cum a cazut, nici exact cum a iesit de acolo. Dar chiar si beat s-a bagat sub platforma. Mi-a zis ca la toate metrourile te poti baga sub platforma... Era ferm convins. De la el am invatat de spatiul ala si am verificat pt cazul de la Stockholm.

In general cred ca daca un om  e parte dintr-un sistem, oricat de complex si inteligent, trebuie sa-si cunoasca optiunile.

survola

De exemplu, azi, la 8.15, pe M2 a venit ,,Dunărea" la peste 10 minute pe sensul spre Pipera. Vă puteți imagina înghesuiala!
Următoarele trenuri au venit la un minut și jumătate, dar răul era deja făcut.

v.ghiorghica

@survola corect, dar trebuie inteles ca aceste porti au rol in a preveni caderea pe calea de rulare in statiile aglomerate.
Dar nu va preveni sinuciderile, pt ca din pacate acei oameni vor gasi...alta cale.
La fel si pt dementii care iti pun gand rau......nu te mai imping pe sina, baga direct cutitul..

Fara indoiala este nevoie de porti de acces la statii ca Pipera, Aurel Vlaicu, P. Victoriei I si II, in curand si Eroilor (va fi trafic de pe M5)...

voicul

Din cauza datoriilor, metroul ar putea să circule doar dimineața. Mentenanța, neplătită de un an: Am dat dovadă de multă răbdare - VIDEO

Metroul din București ar putea să circule doar dimineața începând de luni. Metrorex are datorii mari la firma care asigură mentenanța metroului și care amenință că va sista serviciile.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/din-cauza-datoriilor-metroul-ar-putea-sa-circule-doar-dimineata-1192563

Xenos

Falimentul naţional în noi şi noi ipostaze!  Mai exact, falimentul gestiunii statale de orice fel.


subway

Asta e o veste proasta doar pentru fostul asa-zis ministru iresponsabil cucu-bau, echivalenta cu <minciuna are picioare scurte>...pentru cine nu stia...

GDPR

SITUATIE INCENDIARA in Drumul Taberei. LOVITURA URIASA pentru bucuresteni  :lol:

subway

Bode da pe goarna ce stia tot satul, mai putin impricinatul..;

GDPR

Aldea e :bye:

Mariana Miclăuş va fi, începând de marţi, noul director general provizoriu al Metrorex, după expirarea contractului de mandat al actualului director, Marin Aldea.

,,Astăzi, 11 noiembrie 2019, Consiliul de Administraţie al Metrorex a luat act de expirarea contractului de mandat de director general provizoriu al domnului Marin Aldea. În conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr. 111/2016, în aceeaşi şedinţă, Consiliul de Administraţie a mandatat-o pe doamna Mariana Miclăuş să îndeplinească atribuţiile de director general provizoriu, începând cu data de 12.11.2019", se arată într-un comunicat al Metrorex transmis luni și citat de Agerpres.

Mariana Miclăuş a condus, în cadrul Metrorex, Serviciul Managementul Finanţărilor Externe, având o experienţă de peste 30 de ani în cadrul societăţii.

,,Menţionăm că de la înfiinţarea Metrorex, este pentru prima dată când poziţia de director general este ocupată de către o doamnă", precizează compania.

Marin Aldea a preluat mandatul de director general interimar al Metrorex, începând din 3 iulie 2019, dar a mai fost director general în perioada decembrie 2015 - noiembrie 2017, selectat şi numit în conformitate cu OUG 109/2011, privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Hotnews.ro

perfidus

Nu stiu unde sa pun asta, poate mai sunt si altii interesati:

Quote,,Astăzi, 11 noiembrie 2019 (luni – n.r.), Consiliul de Administratie al Metrorex a luat act de expirarea contractului de mandat de director general provizoriu al domnului Marin Aldea. În conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobata prin Legea nr. 111/2016, în aceeaşi şedinta, Consiliul de Administraţie a mandatat-o pe Mariana Miclăuş sa îndeplineasca atribuţiile de director general provizoriu, începând cu data de 12.11.2019", se arată în comunicat.

Mariana Miclăuş are o experienţă de peste 30 de ani în cadrul companiei și a condus anterior Serviciul Managementul Finanţărilor Externe din cadrul Metrorex.

Stire preluata marti in presa de la Mediafax.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


Xenos

Nesimtire curata, macar vopsea ar putea gasi. La fel cu srmnalizarea, sa faca din aia cum era pe vremea lui Ceausescu, daca la altceva nu se pricep. Functiona foarte bine pe M1/3.

nenea_hartia

@Xenos: așa e toată țara noastră, o ruină. Aeroportul Otopeni e o cocioabă cu gresia ciobită, cu bude mici, murdare, nefuncționale și descompletate, cu gherete improvizate, tavan fals desprins, pătat sau lipsă, etc. Aproape toate vămile de intrare în țară sunt dezolante, cele două de la Porțile de Fier, spre exemplu, par dintr-o țară central-africană. Măcar agramatul ăla de Rădoi (,,cheltuielile de întreținere include întreținerea stațiilor") ar putea să se agite mai mult pentru membrii de sindicat care lucrează în stația aia, dar probabil e mai important pentru el să-și păstreze alți 20 de ani funcția și costumul.

frunzaverde

Vopseaua n-o sa faca nimic acolo - ca toate statiile de metrou din Bucuresti, exista probleme cu infiltratiile. Asta a si cauzat aspectul de caverna dezolanta a statiilor. Acolo, din nu stiu ce motiv (presupun lipsa fondurilor, ca vorbim de sfarsitul anilor '90), s-a folosit o solutie foarte simpla, care n-a tinut. Probabil ar trebui reproiectat peretele ala si instalat o alta solutie. Sunt probleme similare si la alte statii (NG2 stiu ca e la fel, Unirii 2 stiu ca are probleme similare).

Exista o probleme sistemica - in Romania nimeni nu e dispus sa plateasca pentru transportul public. Refuza sa plateasca si cetatenii direct (preturile si la RATB si la metrou sunt ridicole, la RATB cea mai scumpa calatorie urbana e 27 de eurocenti, la metrou 52 eurocenti; la RATB tarif neschimbat de 11 ani, la metrou de 5 ani,  desi veniturile, salariile si costurile au crescut masiv. Raportat si la salarii si la costuri, tarifele sunt printre cele mai mici din Europa, desi oferta de servicii este, cel putin teoretic, relativ vasta... Refuza sa plateasca si cetatenii prin autoritati, refuzand taxe mai mari, refuzand alocari mai mari pentru transportul public, refuzand sa aleaga oameni care sa prioritizeze transporturile.

Rezultatul e cel care se vede - autoritati dezinteresate de domeniu mai mult decat subiect de campanie electorala. Chit ca vorbim de metrou, tren (CFR primeste alocari pentru reparatii curente si capitale in afara de CIV la nivelul UNUI SINGUR DRUM JUDETEAN), autostrazi etc. etc... Doar infrastructura mica, prin sate si comune, ce mai primeste atentie, din ratiuni electorale (si de coruptie). Pana nu se schimba situatia la nivel de cetatean, nu o sa se schimbe oferta de infrastructura - cat timp cererea e la nivelul de "absurd de ieftin".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!