[B] Știri și discuții diverse despre infrastructura de metrou

Started by Goldmund, August 19, 2014, 07:04:12 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

Monografia e de baza!
Alea ale lu' Tanasache sunt materialele de propaganda PCR 'reciclate'...
:lol:
Ca idee generala, tehnologia 'cut&cover' a pornit cu 'bottom-up' cu spraituri metalice, apoi cu ancoraje pretensionate, urmata ulterior de 'top-down' cu plansee turnate pe pamant sprijinite pe stalpi metalici lansati sau mai nou doar pe barete...
:p

Ionut

Metrorex ar putea limita accesul călătorilor în stații

Mai multe stații de metrou din Capitală au fost aglomerate miercuri - Unirii, Victoriei, Universitate și Gara de Nord, peroanele și căile de acces fiind pline de călători, care au fost nevoiți să aștepte mai mult timp până să urce în trenuri. Potrivit Metrorex, pentru dirijarea călătorilor în stațiile cu un trafic crescut, respectiv Piața Unirii și Piața Victoriei 1 și 2, a fost solicitat și s-a primit sprijinul Poliției Metrou, scrie News.ro. "Informăm călătorii că, pentru siguranța transportului și evitarea supraaglomerării pasajelor de trecere, în special la stațiile de corespondență, pentru perioade scurte de timp, este posibilă limitarea accesului în stații, în fața validatoarelor și la nivelul peronului", au precizat reprezentanții companiei.

Aceștia susțin că Metrorex funcționează la capacitate maximă, cu 62 de trenuri și trei rezerve, în intervalele cu vârf de trafic, respectiv între orele 07.00 – 9.00 și 17.00 – 19.00) , pe toate toate magistralele. Astfel, pe Magistrala 1 circulă, la orele cu trafic intens, 22 trenuri și unul de rezervă, pe Magistrala 2 - 21 de trenuri și unul de rezervă, pe Magistrala 3 - 15 trenuri și pe Magistrala 4 - patru trenuri și unul de  rezervă. "În plus, se asigură succesiunea trenurilor la un interval de: maxim 3 minute la orele de vârf pe Magistrala 2, 2-3 minute pe tronsonul comun al Magistralelor 1 și 3 (Eroilor – Nicolae Grigorescu), 5-6 minute în restul timpului", arată reprezentanții companiei.

Pentru diminuarea supraaglomerării peroanelor, reprezentanții Metrorex spun că au fost luate mai multe măsuri, printre care evitarea, în perioada de vârf de trafic, a sosirii simultane a trenurilor la peroanele stațiilor unde se înregistrează un trafic mare de călători, iar infrastructura și instalațiile aferente nu permit o dispersare optimă a călătorilor, respectiv în stațiile Piața Unirii, Piața Victoriei și Dristor.

Profit.ro

dr4qul4

La Unirii 1, ieri seara soseau trenurile la 1 minut. Azi dimineata la 2 minute. Nu era deloc aglomeratie. In schimb pasajul intre Unirii 1 si Unirii 2 era full.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

strainu

Pe M2 e jalea. Aseară la Romană și după 8 trebuia să aștepți al doilea tren dinspre Pipera. Partea bună e că se stătea relativ liniștit la coadă la "găuri".
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

dr4qul4

am platit la metrou direct cu cardul visa contactless.  mai e si de la alta banca. dar tot 2.5 fix mi-a luat.
good job Metrorex!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Mihai Bravu. direct la turnicheti. de fapt era doar 1.

pe ecran apare suma 2.5 lei si cred ca si apropiati cardul. totusi, sa le spuna cineva ca displayul ar trebui pus la 45 de grade.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Cool... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Metrorex își cumpără 150 milioane cartele magnetice și contactless
de la două companii din Franța, cărora le va plăti 36 milioane lei


Companiile Paragon Identification și Cubit France Technologies, ambele din Franța, vor livra 149,8 milioane de cartele magnetice și contactless destinate accesului în stațiile Metrorex prin ușile batante care vor fi montate de UTI Grup, valoarea contractului ridicându-se la 36,08 milioane de lei, fără TVA. Licitația a fost estimată la 36,5 milioane de lei, fără TVA. Paragon Identification va încasa 32,8 milioane de lei, fără TVA, din furnizarea de carduri contactless, iar diferența va reveni Cubit France Technologies pentru livrarea cartelelor magnetice. Cu o durată de patru ani, contractul va fi finanțat din subvenție de la bugetul de stat și din veniturile proprii ale transportatorului.

Cartelele magnetice de două călătorii vor reprezenta mai mult de jumătate din cantitate, la care se adaugă cartele magnetice de 10 călătorii - 18,7 milioane de bucăți, carduri contactless - 49 milioane de bucăți și carduri contactless reîncărcabile - 1,8 milioane de bucăți.

"Metrorex are în vedere modernizarea sistemului de taxare printr-o procedură separată. În acest caz avem în vedere achiziționarea unor porți de acces care să aibă încorporate validatoare moderne ce au posibilitatea de acceptare atât a cartelelor magnetice, a cardurilor contactless ce vor fi emise de Metrorex, a cardurilor Mifare compatibile cu cardurile emise de RATB, cât și a cardurilor bancare contactless (tip Paywave, Paypass sau similare), astfel încât se vor achiziționa carduri contactless (reîncârcabile și de unică folosință), înainte de punerea în funcțiune a sistemului de taxare modernizat, atât pentru teste, cât și pentru emiterea de titluri de transport pentru publicul călător. Cardurile contactelss se vor utiliza în cadrul sistemului de taxare pentru Metrorex, RATB și posibil alți operatori de transport, iar acestea trebuie să fie total compatibile cu sistemul de taxare modernizat", se arăta în caietul de sarcini al licitației.

Profit.ro

Ionut

Salariile angajaților Metrorex, printre cei mai bine plătiți din companii de stat, sunt majorate cu 9,5%

Salariile angajaților Metrorex, companie de stat care oferă printre cele mai mari remunerații, generând în timp critici publice atunci când ridica prețul călătoriei, sunt majorate cu 9,5% începând cu 1 noiembrie anul trecut, relevă un document discutat într-o ședință extraordinară a Adunării Generale a Acționarilor. Hotărârea de guvern privind înființarea Societății Comerciale de Transport cu Metroul București "Metrorex" - S.A. stabilește încă din 1999 că drepturile de salarizare și celelalte drepturi de personal sunt stabilite prin contractul colectiv de muncă, pentru personalul de execuție, și de către adunarea generală a acționarilor, pentru personalul de conducere.

Documentul citat relevă că acest contract colectiv de muncă, pentru 2016-2017, modifică grila de salarizare și aplică o majorare cu 9,5%, începând cu 1 noiembrie 2016, personalului de execuție. Bugetul de venituri și cheltuieli al Metrorex aprobat pentru anul trecut indică faptul că nivelul câștigului mediu lunar pe salariat depășește 5.000 de lei, pentru 4.560 de angajați.

Profit.ro

TibiV

http://www.metrorex.ro/_read465-1

Quote
Metrorex anunta ca in zilele de 14-15.01.2017, pe Magistrala 2 (Berceni- Pipera) intre statiile Berceni si Dimitrie Leonida circulatia trenurilor de metrou se desfasoara pe linia 2 in sistem pendula( dus-intors).
Pe restul tronsonului Magistralei 2 circulatia se desfasoara normal.
S-a implementat aceasta masura ca urmare a conditiilor meteo, cu temperaturi foarte scazute care impun gararea trenurilor in tunel astfel incat, incepand cu luni 16.01.2017, cand se asteapta un flux mai mare de pasageri, circulatia sa se poata desfasura la capacitate maxima cu toate trenurile.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Usor cu pianul pe... scarile metroului!

http://www.b365.ro/mobi/anunt-important-metrorex-noi-masuri-luate-in-cazul-aglomerarii-statiilor_256005.html

ANUNŢ IMPORTANT Metrorex. Noi măsuri luate în cazul aglomerării staţiilor

Metrorex va monta benzi de restricționare a accesului în stații, pe care le va amplasa înaintea aparatelor de validare, pentru situațiile în care pasajele de trecere se vor aglomera, se arată într-un comunicat al companiei.
"Metrorex continuă seria de măsuri pentru deplasarea în siguranță a călătorilor între stațiile de corespondență Piața Unirii 1 — Piața Unirii 2 și Piața Victoriei 1 — Piața Victoriei 2, ca urmare a situațiilor de supraaglomerare semnalate la orele de vârf. Astfel, începând cu data de 10.01.2017, echipe mixte formate din angajați Metrorex, Poliția Metrou, agenți de pază, reprezentanți ai Jandarmeriei și ai ISU sunt prezente în intervalele orare 07:30-10:00 și 16:30 — 19:00, în cele patru stații de metrou, pentru coordonare și intervenție în caz de necesitate", potrivit comunicatului.

De asemenea, fiecare agent va transmite Dispeceratului Central evoluția situației din teren.

"În cazul aglomerării pasajelor de trecere, se fac anunțuri repetate de informare a călătorilor cu privire la restricționarea temporară a accesului înaintea aparatelor de taxare, precum și pentru staționarea la nivel peron sau vestibul. În plus, vor fi montate benzi de restricționare a accesului, amplasate înaintea aparatelor de validare", mai spun reprezentanții metroului.

P.S.
Nu cautati informatia pe site-ul Metrorex, pentru ca site-ul este nefunctional. Eu il tot incerc de la ora 20 - inutil...
Este unul din cele mai de kko site-uri din Romania.
Daca nu credeti, incercati www.metrorex.ro
Eu incerc de la ora 20, acum este 23.15, dar degeaba... Nu a functionat nici un minut in ultimele peste 3 ore...  >:(

www.metrorex.ro este o RUȘINE !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul


GDPR

Din anexa Ministerului Transporturilor la proiectul de buget pe 2017 retinem urmatoarele date cu privire la cheltuielile cu investitiile la metrou pe anul in curs:

Magistrala V metrou, etapa I Drumul Taberei-Universitate: 650,155 mii lei
Magistrala IV metrou: 53,488 mii lei
Modernizarea instalatiilor pe magistralele I, II, III si TL de metrou: 186,961 mii lei
Facilitati pentru accesul persoanelor cu handicap in reteaua de metrou Bucuresti: 2,000 mii lei (liftul exterior de la Tineretului?)
Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda - Otopeni: 51,040 mii lei
Magistrala V metrou. Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson Universitate - Pantelimon: 138,161 mii lei (sa nu uitam ca acest proiect include de fapt Valea Ialomitei)
MAGISTRALA II METROU: 20,248 mii lei (aici e inclus accesul de la Tineretului)

La M4 vad ca s-au taiat complet cheltuielile de la bugetul de stat, sper ca nu ramanem cu galeria de legatura cu depoul in stadiul de acum. :(

GDPR

#134
Bugetul Ministerului Transporturilor: Niciun leu pentru investiţii la metrou în 2017

...
Bugetul Ministerului Transporturilor, în noua formă nu a suferit modificări comparativ cu varianta de buget prezentată în urmă cu câteva zile.
...
Pe de altă parte, la capitolul "Transferuri pentru finanţarea proiectului de investiţii la metrou" nu este alocat nici un ban în acest an.

Gandul.info

Pai madam Sevil Shhaideh zicea ieri la antena 3 ca partea Magistralei IV care se finanteaza de la bugetul de stat (depoul si intermodalul) ar avea finantare asigurata 100%. Cumva cineva minte?

Hai sa vedem ce zice si fisa de buget:







Deci doar fonduri nerambursabile, transferurile de la bugetul de stat sunt zero. Sau poate au scris cu cerneala simpatica de se vede alb?  :busted: